Bruine afscheiding na iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vosje88, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,, al lang meegekeken nu toch maar aangemeld omdat ik met een vraag zit,,

Zit nu op iui nr 2 met clomid 100 en pregnyl 5000,

25-5 hebben ze me pregnyl gespoten en toen 27-5 de IUI

Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag 5-6 dus 9 dagen na iui bruine afscheiding,, niet veel kan met een inlegkruisje af.. Heb vrijdag al naar de gyn gebeld met dat het weer mislukt is.. En overlegd dat we een ronde overslaan, alleen ik word maar niet fatsoenlijk ongesteld! Vandaag is t bijna weg.. Als ik morgenvroeg zou testen, zou dit te vroeg zijn? 14 dagen na iui?

Pff t zal wel niks zijn,, maar zit me kop gek te maken en me zusje die 9 weken zwanger is vertelde dat ze ook last had gehad van bruine afscheiding maar wel gewoon zwanger bleek te zijn.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier was het helaas altijd een voorbode van mijn menstruatie. Maar aangezien het bij jou niet doorzet, kan het in principe nog alle kanten op. Twee weken na de IUI kun je zeker een zwangerschapstest doen, dat is je officiële testdatum. Succes!

3. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

ik heb nooit zo vroeg al afscheiding of tekenen van menstruatie, maar kan ook innestelling zijn miss?
    14 dagen na iui is prima om te testen hoor! succes!

4. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kon nie meer slapen van de spanning😉 snap er ook geen zak van..maar er staat verdorie een 2 e streep binnen 5 min..wel een lichte maar hij is duidelijk te zien!!! Ik had de moed opgegeven en nu dit!!! Hopen dat t echt is en dat t niet zo'n fout positieve test is van kruidvat 😊strak nog een paar testen halen.. Want geloof t nie..

5. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    De ene is na 5 min de andere na 15 min...Zo onwerkelijk

Bijgevoegde bestanden:

6. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dat was dus een innestelingsbloeding :D
    Gefeliciteerd :)!

7. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Gefeliciteerd!

8. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Maar durf nog niet helemaal blij te zijn..stom he? Beetje afwachtende houding..morgenvroeg nog is testen en als die goed is Dr bellen :) t zou wel ontzettend gaaf zijn!! Ongeveer gelijk met me zusje!!!

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Je test op het goeie moment en een duidelijke tweede streep. Top hoor, voorzichtig gefeliciteerd. Idd morgennog maar eens testen. Maar het is eigenlijk we duidelijk!!!

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Super mooi! Gefeliciteerd.

11. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgensmij ben ik wel zwanger 😄 zo raar na 1,5 jaar proberen een miskraam en een jaar mmm...strak maar is de dr bellen 😁 dankjewel allemaal! Hoop dat t deze x goed blijft gaan 😊

Bijgevoegde bestanden:

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd! Lijkt me duidelijk...

Deel Deze Pagina