Nientje, ik heb precies hetzelfde maar dan andersom: links is gevoeliger dan rechts. En ik heb rechts juist de meeste eitjes. Dus ik spoot expres links maar volgens de doktoren in Gent (aan twee verschillende gevraagd) maakt dat niets uit, omdat het toch in je bloed komt. Dus je kan gerust aan je goeie kant spuiten! Vrouwke, hopelijk nog steeds niets gehoord... Dan zat het in ieder geval vanochtend nog goed! Je komt steeds dichterbij de dag van terugplaatsing!!
Hallo! Weten jullie wat het verschil is tussen cetrotide en decapeptyl? Waarom wordt de eine of de andere gebruikt? En qua korte of lange protocol? Klopt dat de korte protocol beter is voor vrouwen met vermindere eicel reserve? Ik vraag dit hier want misschien hebben jullie meer inzicht sinds jullie ergens anders dan in NL behandel zijn. Bedankt en groetjes!
Ik weet het verschil niet maar ik heb de 1e ICSIronde in Gent flinke overstimulatie gehad en om dat nu zo veel mogelijk te voorkomen ga ik de komende ronde met cetrotide prikken ipv decapaptyl. Ander verschil is dat ik nu in een natuurlijke cyclus ga starten. Maar wat precies het verschil is tussen die 2... geen idee....
Spikkeltje nee ik heb inderdaad vandaag nog niks gehoord maar ook geen idee of ze dat zouden doen ivm Pinksteren? Hopelijk bellen ze morgen niet. Wanneer is je officiële testdatum? Heb je nog tips😉
Nog geen telefoontje, vrouwke? Net de eerste follikelmeting gehad, 11 follikels, 3 rechts, 8 links. Ik hoop dat ze van zeer goede kwaliteit zijn!!
Oooow spannend Vrouwke! Het gaat de goede kant op hoor, als je vandaag niets hoort is de kans volgens mij vrij groot dat je een tp krijgt! Nientje, jij zit er ook netjes bij met 11 follikels ! Lukt het spuiten nu beter?
Het mengen gaat al wat beter, maar blijf het lastig vinden. Vanmiddag belde ze uit Gent n.a.v. de echouitslag die ik had gemaild en moeten donderdag naar Gent komen , het gaat best hard en er is geen triple layer aanwezig. De gyn vanmorgen zei dat dat nu nog niet perse moest, maar in Gent vinden ze blijkbaar van wel. Ik had er op gerekend donderdag hier nog een echo te krijgen, maar dit valt wel tegen . Vraag me af of het allemaal door zal gaan.
Hoi Nientjje, je had naar een hogere doseren van menopur gegaan, toch? Was dit misschien te veel? Krijg je toch wel meer follikels dan vorige keer? Hoe groot zijn ze? Misschien heb je nog tijd om de slijmvlies te laten groeien.
@Vrouwke Alles goed, geen telefoon? Morgen is het zover toch, krijgen jullie eindelijk de terugplaatsing! Hoop dat je een mooie krijgt, enne zou er voor zorgen dat je echt goed drinkt want ze sturen je volgens mij gewoon nog even terug als je blaas niet vol genoeg is! Maar er is een kraantje bij de wachtruimte, is nml dezelfde wachtruimte als voor de eicelpunctie. @Nientje zei jouw gyn echt dat die triple layer niet hoeft? Volgens mij bij Gent wel idd, ze hebben er iedere keer naar gekeken als ik een echo kreeg. Kunnen die lagen nog komen? Het zou jammer zijn als het niet door ging maar aan de andere kant, ik denk dat je liever een afgebroken poging hebt en daarna betere kansen dan een ronde met minder goede kansen, toch? Ik hoop dat je lagen toch nog bijtrekken!
Vorige keer had ik gonalf 300ie, nu menopur 300ie. De gyn zei niet dat het helemaal niet moest, maar dat het nu nog best vroeg is. Maar volgens de arts Gent is het niet te vroeg en moest het toch aanwezig zijn. Maar de triple layer is altijd goed geweest, dus begrijp het niet, zou het door de menopur komen? Doe er een foto bij vd meting mcgb.
Ja toch. Als ik het naast vorige keer leg is het niet veel anders. Toen heb ik nog 3 echo's gehad voordat ze groot genoeg waren.
Nu hopen dat ze morgenvroeg niet meer bellen. Vraagje we hebben om half 11 de terugplaatsing. Moet je er eerder zijn of is half 11 voldoende? Moeten we ook weer langs onthaal?
Way to go Vrouwke! Je moet er wel eerder zijn hoor, want je moet langs onthaal. Dus ik zou zorgen dat je er zeker 20 min tot een half uur eerder bent. Oh, en vergeet je paspoort niet!! Je moet je legitimeren om je embryo te krijgen, ze vragen ernaar bij het lab! Bij mij tenminste wel, het ging om mijn legitimatiebewijs en niet dat van mijn man. Toevallig had ik mijn portemonnee bij me, dus ik denk, ik waarschuw je maar even
Hoe voel jij je spikkeltje? Al ergens last van? Dringt het al een beetje door dat je zwanger bent van die ene super blasto? Heb je nog tips voor mij mocht de terugplaatsing doorgaan?