Nientjje, Supergoed nieuws... En spannend.. Het is toch wel een heel gedoe, eh, met het werk. Je kan bijna niet anders dan je leidinggevende op de hoogte te brengen. Bij onze dochter had ik het ook aan mijn baas verteld en toen ik na de eerste verse poging niet zwanger was en hem vertelde dat alles opnieuw begon, vertelde hij me doodleuk dat hij anders wel effe wilde helpen want dat ze daar precies niet goed wisten wat ze deden.. Nu heb daar niet lang meer gewerkt, hoor. Zo een opmerkingen hoef ik niet! Maar bon, ik dwaal af... Op mijn werk weet niemand ervan. Behalve mijn man dan (we werken samen...) maar we hebben heel veel vrijheid. Zijn veel de baan op dus konden de afspraken er altijd tussen nemen. En de tp is op een feestdag gebeurd, dus dat was dubbel geluk... Bedankt voor de uitleg ivm triple layer. Had er nog nooit van gehoord. Mijn gyn zei: 'het bedje is al mooi opgemaakt'
He bah, wat een vervelende opmerking van je baas! Hoe haalt hij het in zn hoofd. Wel fijn dat jullie het nu goed konden plannen. Ze belde uit Gent dat we morgenochtend weer moeten komen , hadden we totaal niet op gerekend, want ze zei of vanavond pregnyl of zaterdag nog een echo. We weten gewoon echt niet hoe we het moeten gaan doen morgen, mn man werkt vanavond al extra om vanochtend in te halen en heb geen oppas. Straks verder puzzelen. Jammer vrouwke, maar wie weet niet nodig.
@Lyzje Bah, wat een vreselijke opmerking van je baas! Ordinair en goedkoop ook. Tja, ik ben eigen baas dus ik heb het op dat punt gemakkelijk, mijn man werkt onregelmatige diensten en kan daardoor vaak mee. Aanstaande maandag heb ik de bloedtest en dan komt hij net de nachtdienst uit, tja dan pakt hij in de auto wat slaap mee en gaat 's middags nog even plat. @Vrouwke Jammer dat je geen cryo's hebt, maar zoals Nientje zegt: wie weet heb je ze niet nodig ook! Ik zat eerst ook een beetje in de put omdat we geen cryo's hadden en kijk, mijn blasto zit er gelukkig nog @Nientje Je punctie gaat echt dichtbij komen nu! Denk dat ze je bloedwaarden willen bekijken morgen? Ik moest toen ook op zaterdag komen en op zondag terug, en daarna de Pregnyl, dus waarschijnlijk ben je morgen aan de beurt? Kan je kindje niet mee desnoods?
Spannend maandag de bloedtest, Spikkeltje. Moeten jullie naar gent omdat je mee doet aan de proef met de utrogestan? Onze dochter kan wel mee, maar dan moet er nog iemand mee, want ze kan niet mee naar binnen bij de echo. Heb een vriendin gevraagd die er van af weet, maar ze kan niet. Mn moeder krijgt morgen een kleine ingreep en mn zus gaat met haar mee, dus zij kunnen ook niet. Denk dat toch de enige optie is dat mn man weer wat later gaat werken. Hij blij . Vandaag is er trouwens ook al bloed geprikt.
Nientjje: hopelijk de laatste keer op echo. Is het gelukt voor je man. Dat geregel altijd, eh.. Het is toch wel wat. Spijtig dat daar zo weinig rekening mee gehouden wordt. Maar anderzijds begrijp ik dat ook wel een beetje. Maar het is toch weer iets dat er nog bij komt... Laat je snel weten wat er te gebeuren staat?? Vrouwke; spijtig dat je geen cryo's hebt maar ik duim dat je die ook niet nodig hebt... Spikkeltje: Spannend... Hoe voel je je?? Heb je eigenlijk al iets speciaals gevoeld?? Sinds gisteren heb ik echt zwaar gespannen borsten en gisteravond maakte ik toch wel iets heel vreemds mee.. Ik masseerde de spanning een beetje uit mijn borsten en er spoot een streep 'melk' uit.. Maar echt een straal die spoot... Was zelfs wat verschoten.. Onder de douche begonnen ze dan beiden te lekken 😮 Nu heb ik natuurlijk extra hoop gekregen maar probeer rustig te blijven en mss is dit wel door de medicatie..
Nientje heb je al zicht op de punctie? Spikkeltje hoe voel jij je? Heb je al klachten of kwaaltjes? Lyzje dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hopelijk een goed teken! Wanneer heb jij de tp gehad? Ik heb gister een sms'je gekregen dat we geen cryo's in de diepvries hebben en dat ik kon bellen naar een nummer maar dat is steeds in gesprek
@ Lyzje: kan me voorstellen dat je daar hoop van krijgt, dat lijkt me ook echt zo'n teken van zwangerschap. Denk je dat het van de utrogestan kan komen? Ik heb het niet gehad. @ vrouwke: vervelend dat ze in gesprek zijn! Wil je nog vragen waarom ze niet ingevroren kunnen worden? Vanochtend weer "even" heen en weer gesjeesd, om 7 uur zaten we in de auto. Ze waren bang voor overstimulatie, dus vandaar dat ik vandaag terug moest komen. Als ze dat gezegd had aan de telefoon had ik beter begrepen waarom ik zo snel terug moest. Vandaag nog bloedresultaten afwachten en dan weet ik meer. Moest bloed prikken in de punctiezaal, was maar 1 bed bezet! Bij mij toen allemaal, wat een verschil.
En Nientje, heb je de bloedresultaten al binnen? Je gaat vanavond waarschijnlijk de Pregnyl moeten zetten toch? En dan zondag de punctie? Lyzje, wanneer heb jij je tp gehad en wanneer heb jij Pregnyl gezet? Ik duim voor je, hoop echt dat het een zwangerschapsverschijnsel is, maar heb er moet ik eerlijk zeggen nog nooit van gehoord! Vrouwke, heb je ze nog te pakken gekregen? Ze zijn moeilijk te bereiken daar hè. Ik moest net de gyn van wacht hebben omdat ik me verslapen heb en daardoor te laat ben met het innemen van de progesteronpillen, gelukkig kan het volgens de gyn geen kwaad! Volgens mij vriezen ze in Gent alleen de aller- allerbeste embryo's in hoor. Het is een domper als je geen cryo's hebt maar ik denk dat er veel mede-Gentgangers zijn die ook geen cryo's hebben. En met een beetje (veel) geluk heb je ook helemaal geen cryo's nodig! Wanneer mag je testen?
Spikkeltje, Heb mijn PU woensdag 11/05 gehad en TP was maandag 16/05. Hopelijk brengt het geluk dat ik net de PU op die dag had. 10/05 waren mijn man en ik nl 9 jaar getrouwd en op 12/05 waren we 19 jaar samen. dus net de dag ertussen PU...
Waaah we moeten morgen nog een keer . Zondag in ieder geval geen punctie. Gelukkig is het weekend, dus minder druk op de weg.
Hallo meiden, mag ik vragen hoe wordt jullie behandeling geregeld qua verzekering? Doe jullie de echo's in NL en alleen maar Gent voor intake en voor punctie en terugplaatsing? Hoe is de proces om bij hun aan te kunnen melden?
Ja, ik heb ze eindelijk te pakken gekregen. De andere twee waren gestopt in ontwikkeling en daarom niet ingevroren. Hopelijk is de andere beginnende blasto die teruggeplaatst is sterker..... WoW nu maar 1 punctiebed bezet? Vorige week vrijdag waren we wel met 7a 8 vrouwen.
MCGB ik heb gewoon naar Gent gebeld en gevraagd om een consultatie. Ik heb in oktober gebeld en in jan hadden we de eerste afspraak. Ik heb vorige week de eerste keer een punctie gehad in Belgie. Er gaat dus wel even tijd overheen. Wij zijn voorheen in Nederland in behandeling geweest. Nu alleen in Belgie dus niet echo of andere afspraken in Nederland. De echo's heb ik zelf thuis kunnen doen. Dit bieden ze in Gent aan, tenminste in ons geval wel. Erg fijn vond ik. Wat betreft verzekering... In Nederland hebben wij al drie pogingen gehad dus wat betreft basisverzekering is het voor ons op wat betreft. Nu ben ik verzekerd bij UMC en daar vergoeden ze ook een vierde en evt vijfde poging mits het nuttig wordt gevonden door een arts. Gent declareerd rechtstreeks bij UMC
Super Nientjje... En spannend... Ben ook benieuwd naar je follikels MCGB, ik ben van België dus coor mij is dit allemaal anders qua verzekering. Vrouwke... Zegt niets over die kanjer in je buik hoor.. Blijven geloven dat dit een blijvertje is Ga jij op voorhand al testen?? Ik ga het mij niet kunnen laten, vrees ik om maandag al een eerste testje te doen. Zit dan op 7 dagen na tp... Veel te vroeg zegt mijn hoofd maar mijn hart wil het ze graag
Lyzje de vorige keer toen ik zwanger was heb ik getest 1 dag voor NOD met een blasto terugplaatsing. Dit was dus 9 dgn na tp en was al duidelijk positief. Ik heb toen geen utrogestan of pregnyl gebruikt omdat het een cryo was in natuurlijke cyclus. Ik ga proberen niet te testen tot maandag 30 mei maar ik denk dat ik dat niet ga redden en er volgend weekend een testje aan ga wagen
Spannend meiden! Er zitten 7 goede follikels. Vorige keer met gonal toch een aantal meer, maar ze zeggen dat menopur voor iets minder follikels, maar betere kwaliteit zorgt. We mogen aangegeven of we op dag 3 of dag 5 een tp willen. Maar eerst maar duimen voor goede bevruchtingen!
Wat spannend Nientje! Ik heb ook gehoord dat je met Menopur minder maar wel betere follikels hebt. Wie weet is dit wel hét middel voor jou?? De duimen draaien voor je! Vrouwke & Lyzje Killing hè die wachtweken? Ik testte zoals jullie weten positief op 13 dagen na de Pregnyl maar toen zei het zkh dat het van de Pregnyl kon zijn. Dat is volgens mij 6 dagen na tp dan toch? Dus ik denk dat je wel vroeg kan testen, maar dan moet je -zoals jullie ook al zeiden- een aantal dagen achtereen testen om te zien of ze lichter of donkerder worden. Ik duim uiteraard heel erg voor jullie! En ik zou gewoon eerder gaan testen, want al dat gewacht dat houdt geen paard vol , pfff Bij mij was vandaag mijn officiële testdag en ik heb een CB Digital gedaan (speciaal voor vandaag bewaard). Die zei keurig Zwanger 2-3 weken en daar ben ik zoooo blij mee, want bij mijn zwangerschap in 2014 (die al vroeg een mk werd) bleef de wekenindicator staan op 1-2 weken. Dus waarschijnlijk is ons kleintje nu al verder! Maandag heb ik de bloedtest. Weet iemand waar Jessi uithangt op het forum? Die loopt volgens mij 1 dagje op me voor en ik was benieuwd of zij al iets weet ja of nee, maar ik zie haar niet.