IVF in UZ Gent

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marizje, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Sorry voor dit ego-berichtje meiden MAAR ik kon me niet houden en heb getest... Ik krijg een zeer licht tweede streepje... Heb er een foto van gemaakt maar je ziet het toch beter staan dan op de foto...
    Zou het?? Mijn pregnyl spuit was 13dagen geleden en uit het verleden is geleerd dat pregnyl na 10dagen volledig weg is bij mij...
    Ik reageer straks even op iedereen maar ga me effe on de zetel zetten om het te laten bezinken en het te proberen te geloven :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      9
  2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Duidelijk streepje! Spannend

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wauw Lyzje. Ik juig voorzichtig ;), maar het streepje is er duidelijk! Ik zou elke dag of om de dag een testje doen en als het donkerder wordt weet je het zeker.

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wat fijn Spikkeltje! Gefeliciteerd!

5. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Lyzje hopelijk blijft je streepje mooi oplopen.

Spikkeltje hoe voel jij je? Heb je kwaaltjes? Had je deze ook al in de wachtweken? En jij Lizje?

6. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Dank jullie... Ik geloof er echt in. :)
    Dinsdag doe ik een nieuw testje en hopen dat het wat donkerder is...

Vrouwke.. Vooral veel last gehad van opgeblazen buik en constipatie. Sinds gisteren is de constipatie beter. Deze morgen was ik wel misselijk en hoofdpijn. Maar denk dat het nog te vroeg is om dat al als kwaaltje te gaan zien. Heb wel af toe een zeurderig gevoel in de onderbuik gehad de voorbije week..

7. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Wauw Lyzje, wat spannend! Ik zie je streepje duidelijk hoor, zou als ik jou was morgen of overmorgen weer testen en dan kijken of 'ie mooi oploopt! Ik duim voor je!

Ik heb niet echt kwaaltjes geloof ik, ben wel af en toe beetje vaag miselijk geweest maar ik heb dat sowieso vrij snel. Wel gevoelige borsten, als ik mń bh uittrek voel ik ze echt zitten zeg maar, twee zware ballen. Oh en ik ben gister naar de Mac geweest en ik had me een hongerrrr, ik heb net zo veel gegeten als mijn man en die is 30 cm langer en 30 kilo zwaarder dan ik en had de hele dag geklust. En ś nachts heb ik nog een pak Tuc op.

Ik heb wel een genant vraagje: ik heb aan Gent gevraagd of we weer betrekkingen mogen hebben en die zeiden van wel. Maar is dan inclusief een vrouwelijk orgasme? Ben steeds bang dat het embryo los zou schieten van de samentrekkingen. Weet iemand van jullie dat toevallig? Ik bedoel, om het nou morgen zo in the face bij de vroedvrouw te vragen, brrr, ik geloof niet dat ik dat durf. Dat van die betrekkingen heb ik al per mail gevraagd.

Vrouwke, hoe is het met jou? Heb jij nog last van de Pregnyl? Ik voelde me de eerste dagen na tp echt rot, dat werd gelukkig steeds minder. Bij mijn zw in 2014 was ik heel onzeker, emo en boos maar daar heb ik nu gelukkig geen last van. Las op internet dat dat kan komen door de progesterontabletten, die zouden maken dat je je stabieler voelt.

8. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik ben helemaal niet misselijk. Pijnlijke en gezwollen borsten lijken juist minder te worden bij mij sinds gister. Heb wel af en toe wat zeurderig gevoel in mijn buik en rug. Denk dat dat door de bollen komt? Verder probeer ik me vooral rustig te houden.

9. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Lizje heb je nog getest? Lopen je testjes op?

10. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Vrouwke, Nee ik ga morgen nog eens testen...
    Ben al 2 dagen licht misselijk en heb verschrikkelijke hoofdpijn...
    Ook sinds deze morgen harde steken in de richting van mijn linkereierstok. Wat me zorgen baart want ik had daar amper 3 follikels. Ben echt paranoïde aan het worden en zo bang voor een bbz. Denk dat ik deze middag toch een testje nog eens waag. Zal mn plas effe een paar uur ophouden.
    Morgen doe ik er zowiezo nog eentje. Ik houd jullie op de hoogte.

Hoe gaat het met jou?? Kan je de spanning nog wat aan??

11. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Mijn kwaaltjes lijken juist minder te worden. Borsten minder gevoelig, steken/ krampjes in mijn buik lijken wat minder te worden. Hopelijk is dit geen slecht teken. Ik wil nu nog niet testen. Heb woe 11 mei om 22.30 pregnyl gespoten. Een super vaag streepje kan dus vanalles betekenen

12. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Vrouwke, absoluut geen reden tot paniek hoor. Ook mijn borsten zijn minder gevoelig. En heb zelfs enkele dagen niets van gevoel gehad in mijn buik... (alé geen steekjes ofzo..)
    11 mei, dat is 12 dagen geleden.... volgens mij is het mogelijk maar alle respect dat je nog wil wachten.. Had ik maar je geduld :)

13. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Lyzje, ik heb natuurlijk geen kristallen bol maar wil wel zeggen dat ik ook zon ontzettende last heb gehad op de plek waar volgens mij mijn linkereierstok zit. Alsof er binnen iets op knappen stond. Bij mij ging het na een aantal dagen over.

14. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Spikkeltje, idd het lijkt of m'n eierstok op springen staat. Is niet constant maar echt met steken die dan kort dan lang aanhouden...
    Heb vlug een testje gedaan... Wat een gedoe, haha, snel naar den action achter de test dan naar de bib maar kon me niet houden dus de test in de bib (op het toilet weliswaar 😝 ) gedaan en volgens mij is de streep donkerder.. Vanavond leg ik ze samen en maak er een fotootje van.. Foto onderaan is van zonet. Heb m'n plas maar anderhalf uur opgehouden dus besefte wel dat hij niet ongelooflijk veel donkerder zou zijn...
    Wat denken jullie.. Is hij duidelijker??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,1 KB
      Weergaven:
      7
  15. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ja die is wel donkerder volgens mij hoor! Meer roze dan je eerste test. Ziet er goed uit!!!

Ik had vanmorgen echt kramp, heel eng, net of mijn menstruatie eraan kwam. Maar toen ik ging rondlopen werd het gelukkig minder. Ik was echt heel bang dat het mis zou gaan! Vandaag zijn we voor de bloedtesten geweest (nu nog geen uitslag, word gebeld) en daar ook in het potje geplast. Mooie duidelijke streep en je merkt echt dat ze dan blij voor je zijn, heel lief! Op 10 juni hebben we de echo.

Qua verkeer was het vreselijk vandaag, kwart voor acht vertrokken en nog een half uur te laat op de afspraak- die was om half elf! Pffff. En op de terugweg ook nog vastgestaan. We zijn twee keer door de toltunnel gegaan, anders stonden we er nu nog haha!
    Nientje inmiddels al terug?

16. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Vrouwke, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje uit qua spanning?

17. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik vind de spanning vreselijk. Natuurlijk ook omdat dit al onze vierde poging is en we dus al vaak een grote teleurstelling gehad hebben.

Moest je voor de bloedtesten naar Gent? Ik dacht dat dit mocht in een ziekenhuis in de buurt?

Lizje ik vind deze test duidelijk! Lijkt alsof je HCG mooi oploopt!

18. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik kan het me voorstellen Vrouwke. Ik hoop echt dat het jullie ditmaal ook mag lukken, ik gun het je zo!

Ik moest naar Gent voor de bloedtest omdat ik meedoe met een studie, ik gebruik dus ook geen Utrogestan-bolletjes maar slik in plaats daarvan pillen (lucky me!!). Voorwaarde was dus wel dat je de bloedtest in Gent doet en daarna nog twee controles. Inmiddels hebben ze gebeld en heb ik een hcg-waarde van 1817, dit was "goed positief" noemde ze dus ik ben hartstikke blij!

Uiteraard duim ik ondertussen ook voor jullie, bij Lyzje loopt het hcg mooi op volgens mij en blijf jij ajb ook positief denken Vrouwke! Bij mij gingen al die verschijnselen eerst ook weg hoor, ik voelde me zo onzwanger als het maar zijn kon en toen dacht ik een heel klein innestelingsdruppeltje te zien, vanaf toen was ik vol hoop voor onze blasto. Pas daarna begonnen de gevoelige borsten enzo weer, maar toen had ik al een positieve test. Dus hou moed, *knuffel* voor jou!

19. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Vrouwke, ik herken je spanning zo... Zoals ik ook al zei.. Ook ik heb weinig tot geen kwaaltjes.. Volgens mij is dat zelfs een positief teken. ☺️
    Ik duim heel hard voor je!!

Spikkeltje, wauw mooi Hcg.. Hoeveel dagen zit jij na de tp? Ik moet vrijdag voor mijn bloedprik gaan..

20. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Vrouwke, hoe gaat het meid??

Hier heb ik Deze morgen nog eens een tekstje gedaan..
    Volgens mij worden ze donkerder...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,5 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina