Ik heb gisteren de punctie gehad. Ik was als eerste aan de beurt. De punctie ging anders dan de vorige keren, ze paste nu flushing toe, ze hadden direct contact met het lab, dus we hoorde meteen of er een eicel gevonden was. Zo niet dan spoelde ze de follikel uit (flushing), om er zeker van te zijn dat ze geen eicel miste. Er zijn 7 eicellen gevonden. Na onze ervaring van vorige keer, 12 eicellen, 3 bevruchtingen, had ik verwacht dat er 0 bevrucht zouden zijn, maar er zijn er 4 bevrucht! Uit zelfbescherming juig ik nog niet te hard, het worden spannende dagen voor ons! Duim voor ons!
Ze lopen mooi op Lizje Ik kon het ook niet meer houden en heb zo juist een testje gewaagd. Waar ik al bang voor was.... Het geeft me niet meer duidelijkheid. Ik zie een heel licht tweede streepje. Vandaag 13 dgn na pregnyl 5000. Kan dit net zo goed van laatste restje pregnyl zijn.
Nientjje, wauw supergoed nieuws... Nog nooit van gehoord, flushing. Wel fijn dat die dingen allemaal bestaan.. Zijn er dan eitjes gevonden na de flushing of waren die follikels ook daadwerkelijk leeg?? Gisteren pu, dan zaterdag tp?? Mijn duimen draaien op volle toeren... Eerst voor zen supergeweldig embietje en daarna voor een plakkertje!!
Vrouwke, heb je 5000 of 10000E gespoten van de pregnyl?? Indien 5000E, is dit volgens mij al helemaal uit het lichaam... Moren of overmorgen nog eens...
Dan denk ik dat je toch een beetje mag hopen.. Kan je een fotootje posten??? Een licht streepje is ook een streepje zeg ik altijd.... Welke test gebruik je? Ik die van den action.. 2 voor amper 1,49. En die testen echt al heel vroeg. Die van het kruidvat zijn ook heel gevoelig.... Ben volgens mij even benieuwd als jij Ik hoop het zo!!
Ik zie het streepje echt wel.... duidelijk zelfs... Volgens mij is het zelfs hetzelfde als bij mij, 13 dagen na pregnyl... Spannend, morgen terug testen of overmorgen en ik hoop (denk eigenlijk) dat hij duidelijker zal zijn....
Ben erg bang dat het van pregnyl is. Zag dat de halfwaardetijd 33 uur is. Als ik zo snel reken wil dat zeggen dat je 13 dgn na pregnyl nog op HCG van 4,7 ongeveer zit. Geen idee vanaf wanneer de test een streepje begint te geven. Ik heb ook geen ervaring met de action testen. Normaal altijd Kruidvat of cleurblue. Gisteren toen in door de action liep sprongen ze zo maar in mijn mandje.
Hahaha, vrouwke dat ken ik, dat ze zo plots in u mandje springen... De test test vanaf 25HCG (net zoals die van kruidvat) Dus als je max 4,7 in je hebt, dan kan hij niet positief testen.. Ik doe hier bij elk berichtje elke keer een beetje meer een vreugdedansje
Ik zal donderdagochtend opnieuw testen. Ik hoop heel erg dat ze oplopen maar zoals ik zij al zo vaak een teleurstelling gehad dat ik het nog niet durf te hopen. Lizje werk jij als vroedvrouw? Heb ik dat goed gelezen?
Nee, vrouwke, ik ben geen vroedvrouw.... Was wel mijn droomjob Goed idee, donderdag nog eens testen. En ik begrijp je helemaal meid. Bij onze dochter duurde het alles samen 7 jaar en nu ook al terug 6 jaar elke maand die teleurstelling...
De test is een beetje raar opgedroogd. Net of al het rode naar 1 punt is gelopen... Er is nog een duidelijker heel dun streepje te zien. Dus minder breed als toen ie nog niet opgedroogd was maar smaller en "roder"
Kijk eens naar mijn laatste foto... De middelste test... Dat was eerst een brede streep en nu is dat zo een zeer dun lijntje... Vrouwke, ik wil je echt geen valse hoop geven maar mijn teentje zegt dat het goed zit. Zeker nu ik u test nog duidelijker zie... 👍👍👍