Ik denk ook dat je zeker hoop mag hebben Vrouwke! Ga je morgen weer een nieuwe test doen? Nientje, mooi resultaat heb je zeg! Nu hopen dat je straks een mooie tp krijgt! Heb je nog erg last van napijn? Ik heb nog aan je gedacht hoor, ik was maandagochtend ook in UZ... Wie weet hebben we elkaar wel gezien haha. Ik ben gisteren samen met mijn man naar mijn oma en opa geweest en heb onze mooie testen laten zien. Oma en opa ook hartstikke blij natuurlijk, het was geen verrassing meer voor ze hoor want ik heb een heel moderne oma, zij vroeg de 21e via de app al of ik wat wist haha. Ik had gister even wat minder gevoelige borsten en zat meteen in de vlekken, maar ik had nog een 2vr5 test liggen en m'n streep is nu donkerder dan de controlestreep ons embryo deelt zich dus hartstikke goed!
Net opnieuw getest. Weer niet met ochtendurine naar net als gister rond de middag. Ruim twee uur niet geplast. Ik twijfel of ze donkerder zijn. Heb 1 action en 1 Kruidvat gedaan. Misschien iets? Wat denken jullie? Is de Kruidvat test niet erg licht voor 12 dpo? Vind de action nog duidelijker. Foto is binnen 5 min na nemen test gemaakt
Spikkeltje ik heb helemaal geen last van mijn borsten. Zijn niet eens meer gevoelig. Heb wel veel steekjes/krampjes midden/links in mijn onderbuik
Ik denk dat het idd duidelijker is dan gister. Als ik de foto's vergelijk van gister. De test van gister ziet er beetje raar uit. Hier toch nog even onder elkaar
Hij is echt wel duidelijker hoor... Volgens mij mag jij je opmaken voor een vreugde dansje.. Mijn borsten doen ook helemaal geen pijn.. Mijn tepels wel.. Heel erg zelfs en zijn ook dubbel zo dik :-/ Ik reageer vanavond uitgebreider...
Vrouwke, probeer anders om iets langer nog niet te drinken. Ik heb na twee uur niet drinken best nog wel lichte urine. Maar ik denk dat het een mooi duidelijke test is en de Pregnyl zo langzamerhand wel (bijna) volledig verdwenen is hoor. Het ziet er goed uit voor je! En die steekjes herken ik wel.
Hallo meiden, mag ik vragen wat voor doseren gebruiken jullie van decapeptyl(als jullie dit doen natuurlijk), want ik hoor soms dat in Gent over en half decapeptyl spuiten praten? Klopt dit? misschien bij low responders?
Ik wel en een hele dosis. Ik weet dat ze ook ooit halve doen. Waarom geen idee. Wel hebben ze mij maar 7 dgn deca laten spuiten
Spikkeltje het lukt me niet om in de ochtend pas te testen. Vannacht om 4.15 getest en dit is resultaat. Bovenste is van gistermiddag en onderste van vannacht. Ik had nog 1 CB digitaal liggen en deze gaf oog vrij snel zwanger aan. Spikkeltje en Lizje hoe gaat het met jullie? Ergens last van? Ik nergens last van alleen regelmatig steekjes/ drukkend gevoel links onder in buik
Hier deze morgen ook nog eens een testje gedaan.. Manlief vraagt hem af waar die testen vandaan blijven komen, hahaha.. Hij ziet al helemaal zitten. Maar zo overbezorgd... Dat was hij niet jij onze dochter, hoor. Nu jij alles wat ik doe, pas op voor u buik... Morgen bloedtest... Ondanks de positieve testen heb ik toch zenuwen... Vrouwke, ik heb ook niet echt last van iets. Sinds gisteren m'n borsten een beetje pijnlijk. En m'n tepels... dat is al van in het begin. Nog maar naar kijken en ze doen al zeer.. Verder ook af z'n toe steekjes en soms licht vlagen van misselijkheid. Bij m'n dochter is de echte misselijkheid maar gekomen op 7 weken... Spikkeltje, hoe gaat het met jou??
Bij mij MA was ik super misselijk vanaf begin week 6. Jeetje wat voelde ik me beroerd. Moest zelfs san de zetpillen omdat ik aan het uitdrogen was. Due steekjes waren toen wel veel minder. Misschien omdat het daar nu allemaal nog gevoelig is van punctie etc? Vorige keer was van een cryo
We zouden vanochtend een terugplaatsing hebben op dag 3 (speciaal aangevraagd, omdat het vorige keer mis ging op dag 3). We stonden klaar, dochter naar kdv gebracht, belde ze dat ze alle 4 nog in de running zijn en de arts adviseert om te wachten tot dag 5! Ik had verwacht dat ze zouden bellen dat er niks meer zou zijn, dit was geen moment door mn hoofd gegaan. Man en ik na overleg toch besloten om te wachten tot dag 5 met het risico dat er niks meer is. Spannende dagen zeg, vannacht amper geslapen.
Nientjje, spannenddddd... Maar er gaat gewoon een fantastische mega blasto klaarliggen voor jullie zaterdag.. Oooooh, meid, dat is toch wel al goed nieuws, kan me voorstellen dat je wel heel zenuwachtig bent maar die embietjes van jullie gaan het super doen!! Alle 4 nog steeds in de running. Dat is echt gewoon al megasuper
Wauw Nientje, wat een goed nieuws! Zijn ze er allemaal nog! Aaah jij gaat een superblasto krijgen Vrouwke, Lyzje, wat een prachtige testen hebben jullie! Wat krijgt dit topic ineens een leuke wending, het ziet er voor velen van ons echt goed uit! Over mijzelf, ik ben gisteren best wel wat misselijk geweest maar zie dit echt juist als een teken dat de emmy het prima doet. Wel zijn op sommige momenten mijn borsten minder 'siliconerig' dus dat maakt me dan weer een beetje ongerust, gelukkig deden ze vannacht flink pijn.
En ik zie alleen maar positief nieuws, gefeliciteerd meiden! Laten we de goede vibes er maar in houden!