IVF in UZ Gent

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marizje, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Nientje wauw wat een goed nieuws! Wie weet nog wel twee de diepvries in ofzo! Ik duim met jullie mee

2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Lyzje veel succes vandaag!

3. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Vrouwke, zo lief dat je daar aan denkt.. Zit nu in de wachtzaal van het labo. Net bij de gyn geweest (moest mijn formulier nog halen) en de testen getoond. Ze was voorzichtig en zei dat het er positief uitziet maat zij vertrouwt enkel het bloed.. Effe kleine domper maar ik weet wat ik voel dus zal wel goed zitten.. Mag rond 11h bellen voor de uitslag dus nog effe enkele uren spannend.

Hoe gaat het met jou?? Heb je nog getest??

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Spannend lyzje! Kan me niet voorstellen dat de bloedtest negatief is na die mooie testjes!

5. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Dat zou idd wel heel vreemd zijn! Ben erg benieuwd want je HCG score is!

Weet iemand want het UZ Gent aanhoud mbt gebruikt utrogestan. Stel de bloedtest is positief hoe lang ga je dan nog door met die bollen?

Testen ze bij de bloedtest alleen het HCG waarde of ook andere waardes bijv progesteron?

6. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Effe snel een ego berichtje... Zonet telefoon gehad van het ziekenhuis... Bloedtest was positief.. Hcg 347 progesteron 90,5
    De gyn was in gesprek maar gaat me straks bellen om verder afbreken spreken.
    Heb wel het gevoel dat m'n Hcg laag is maar bij ons dochter was het amper 47,9.. Dus probeer positief te zijn..
    De mevrouw van het secretariaat zei dat het heel mooi was 11 dagen na tp.
    Hoop dat ik volgende week nog eens mag bloed prikken en dat het dan mooi gestegen is. Sowieso heb ik nog 3 testen, die gebruik ik de komende dagen wel...

Vrouwke, bij mijn dochter heb ik die utrogestan moeten gebruiken tot 3 maanden. Wel mogen afbouwen na 8weken...

7. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ohhh spannend wat de gyn te melden heeft. HCG is iedergeval al mooi op aan het lopen. Wat zou de waarde nu gemiddeld moeten zijn?

8. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Telefoon gekregen van de gyn...
    Zij zei dat de waarde heel goed was. Donderdag nog eens bloed prikken om de stijging te zien en dan kijken of de utrogestan afgebouwd kan worden en 9juni de eerste echo... Spannendddd... :)

9. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Al best snel 9 juni dat is met zes weken dan ongeveer? Vorige keer was ik ruim 8 weken bij de eerste echo

10. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Nientje vandaag de tp??? Heel veel succes!

11. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Da's inderdaad snel Lyzje, ik heb de eerste echo de dag na jou en mijn officiële testdag lag zes dagen eerder. Wat kan dat verschillen hè? Ik vind trouwens wel dat jouw Utro snel afgebouwd mag worden zeg!

Nientje, heb jij vandaag je tp? Zet 'm op hè, ik hoop op een prachtige blasto voor jullie!

Vrouwke, heb jij nog getest? Ik heb dus gister nog getest, erg hè. Want ik had eerst heel gespannen borsten en dat was ineens weg, ben ook niet vaag misselijk meer. Dus ik was bang dat mijn hcg afgenomen was. Maar heb een CB Digital gedaan en die gaf keurig 3+ aan, met superwaterige urine! En hij was gister 24 dagen oud, dus echt maar net over die drie weekjes heen. Dus denk dat 'ie gewoon netjes op schema ligt. Is het normaal dat kwaaltjes dan weer verdwijnen? Ik heb gelukkig geen buikkrampen o.i.d. (afkloppen!) en voel me in feite gewoon zoals altijd, alleen als ik m'n borsten indruk zijn ze wat gevoelig.

12. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Spikkeltje, er is kog geen zekerheid hoor dat de utro mag afgebouwd worden.. Eerst tweede bloedtest afwachten. Het is volgens mij heel verschillend tussen België en Nederland sowieso. En ik moet niet naar Gent, de 9de maar bij mijn eigen gyn..

Nientjje, vandaag tp... Laat je snel iets weten meid?? Toi toi toi...

Vrouwke, nog getest??

Hier deze morgen nog eens een testje gedaan... En de teststreep stond er snel dan de controlestreep... En na 3minuten waren ze minstens even dik... :) Me happy... Vandaag schoolfeest van de dochter en heb een kleedje aan.. M'n man zei direct dat het heel eeg opvalt nu... Ik weet dat het veel te vroeg is maar bij m'n dochter en mk had ik dat ook... Normaal heb ik een superplatte buik en nu dat er daar binnen wat bedrijvigheid is (de darmen worden reeds omhoog geduwd) valt het direct op wanneer de buik wat boller staat.. Btw ik ben ook nog steeds erg geconstipeerd.. :(

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb vanmorgen de terugplaatsing gehad! Er waren er nog 3 in de running, de beste is teruggeplaatst, ben trots op hem! :) Ik was zo nerveus onderweg, bang dat ze zouden bellen dat er niks meer was. Toen ze om 9.00 uur nog niet gebeld hadden durfde ik weer te ademen ;). Mooi dat je op het scherm kan meekijken als je embryo in het rietje (of hoe noem je dat?) gaat, dat was bij onze dochter nog niet.

Vrouwke: wanneer heb je de bloedtest?

Lyzje: wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Ik had bij mn dochter de eerste echo met 4,6 weken in Gent, zal bij jullie ook zoiets zijn? Krijgt jullie dochter er iets van mee? Ze is al wat ouder, toch?

Spikkeltje : hoeveel testen heb je al versleten? :D Ik herken het hoor, straks krijg je een echo en dan wil je het liefst elke dag een echo om zeker te weten dat het goed is. Dat houden we toch wat over aan onze behandeling.

14. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ook ik heb vanochtend nog een keertje getest omdat ik dus ook niets meer voel. Niet misselijk geen pijnlijke borsten, steekjes zijn ook veel minder. De teststreep is nog niet zo donker als de controle streep maar wel goed duidelijk. Hopelijk gaat alles goed. Bloedtest heb ik as maandag. Heb via de huisarts een bloedafname formulier gehaald en ga in zkh in de buurt laten prikken. Ik wil maandagochtend ook de CB met weken indicator doen. Hopelijk staat er dan 2-3

15. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Op de foto samen is de bovenste van eergisteren en onderste van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      6
  16. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Alleen die van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,2 KB
      Weergaven:
      3
  17. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Nientje super dat je een embryo in je buik hebt. Weet je al of de andere twee ingevroren worden? Heb je ook een mooie blasto teruggeplaatst gekregen?

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Die test is hartstikke positief! Nog wel spannend tot maandag, maar mij lijkt het duidelijk ;).
    Had jij ook een score achter de embryo's staan? Of heeft ze het niet laten zien bij de terugplaatsing? Ik weet niet of het een blasto is? Hij staat wel goed op de foto :D.
    Ik weet nog niet of er iets ingevroren wordt, ik reken er niet op.

19. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Wij hebben niet mee kunnen kijken toen de embryo opgezogen werd voor de terugplaatsing. Ook hebben ze toen de embryo niet laten zien op papier. Ik heb later gebeld en gevraagd of ze dit nog op wilde sturen. De foto is niet echt duidelijk die ze in zwart wit gestuurd hebben. Er stonden ook geen codes bij. Ik weet alleen dat ze zeiden dat het ietsje achter liep en een beginnende blasto was ipv een blasto of al hatchende blasto. Wat staat er bij jou voor code achter? Heb inmiddels al best wat ervaring.... Benieuwd naar de foto

20. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Oooh, zou ik nu nog kunnen bellen voor zo een fotootje van onze blasto?? Heb dat niet gekregen.
    Nientjje, spannend.. Hopelijk geven we met z'n alle de positieve vind aan jou door :) mijn duimen draaien!!
    Vrouwke, die test is idd hartstikke positief! Dikke proficiat meid..

Deel Deze Pagina