IVF in UZ Gent

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marizje, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Vrouwke, kan me voorstellen dat het spannend blijft. Duimen dat het goed blijft gaan met je kleintje.

Lizje, je hebt al een buikje! :) Hopelijk loopt het hcg mooi op!

Ik heb ontzettende hoofdpijn, elke dag weer :(. Een buik of ik 6 maanden zwanger ben (krijg mn spijkerbroek niet meer dicht :$) en weet zeker dat het niet gelukt is. Heerlijk positief dus ;). Hoeveel dagen na tp hebben jullie voor het eerst getest?

2. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Nientjje, hier 6dagen na tp..

Zou wel effe langs gaan bij de gyn.. Voor mn dochter had ik dezelfde symptomen als jij en heb toen een week in he tziekenhuis gelegen met overstimultie.. Hat toen 13 eicellen en de gyn had nooit gedacht dat ik zou overstimuleren.. dus toch effe laten checken...
    En hoofdpijn kan een goed teken zijn...

Hopelijk vind je toch snel een positieve vibe, meid!! Dikke knuffel...

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik steek het op de utrogestan (bijwerking is toch ook last vd darmen? ), overstimulatie heb ik niet aan gedacht. Had maar 7 eicellen, kan dat dan? Heb geen buikpijn meer.
    Ik zit nu op dag 5 na tp.

4. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Net gebeld...
    Was zo happy dat ik het volledige cijfer vergeten ben maar het was rond de 5400 HCG en 119 Progesteron...
    Hoef geen nieuwe bloedtest meer maar wel de utro blijven nemen...
    Nog een weekje en we mogen op echo....

5. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Wauw Lyzje wat een super mooie uitslag!!!

Heb jij kwaaltjes op het moment?
    Ik had sinds dinsdag dat mijn borsten gevoelig werden, gister ook maar nu weer helemaal niet. Gaat dus op en af. Gister hoofdpijn en misselijk maar dat ja nu ook weer over

6. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    En nientje heb je nog zo'n last?

7. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Vrouwke, hetzelfde als bij jou eigenlijk.. Dan hoofdpijn, dan weer niet. Dan misselijk, dan weer niet.. Borsten doen nu wel al een dag of drie onophoudelijk pijn en m'n tepels... Manmanman.. Wat zijn die dik en gevoelig...

8. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Nee borsten voel en zie ik nu niets bijzonders aan

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mooie uitslag, Lyzje.

Zou me niet teveel vastpinnen op kwaaltjes, meestal begint het pas wat later. Jullie zijn gewoon hartstikke zwanger! (Al begrijp ik de onzekerheid goed)

Ik voel me wat beter dan vanmorgen. Ik heb nogal een heftig hoofdpijn/migraine verleden met paniekaanvallen omdat ik zo'n pijn had, dus hoofdpijn beangstigt me snel en dan word ik chagrijnig/negatief, zoals vanmorgen ;).

10. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Fijn dat je je wat beter voelt nientje! Wanneer denk jij het eerste testje te gaan wagen? Ik duim met je mee

11. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hoe is het met iedereen? Nientje heb jij al een eerste testje durven wagen?

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Nee, nog niet. Zou ik morgenochtend al durven? 15 dagen na pregnyl 5000 en 8 dagen na tp? Lijkt me zo vroeg.

13. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Is zeker vroeg maar ik hielt het niet meer. Ik heb zelf 13 dgn na pregnyl en 6 dgn na tp getest, in de middag. Er kwam toen een heel licht tweede streepje. Foto staat in dit topic

14. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Nientjje, net zoals vrouwke hier ook getest op 6dagen na tp en 13 dagen na pregnyl. Ook hier een licht maar toch zichtbaar streepje..
    Chapeau dat je het zo lang volhoudt!!

We hebben het deze week aan de dochter verteld... Ze is dolenthousiast maar ook bezorgd... Heeft vorige mk heel bewust meegemaakt... De baas is op de hoogte, de collega's hebben een vermoeden maar dat wordt vrijdag door ons bevestigd. Eerst de echo afwachten..
    Verder heb ik regelmatig trekkingen en steekjes, lichte hoofdpijn en de hele dag een lichte misselijkheid over me. M'n borsten zijn ook heel zwaar en al aan het verdikken.. En dan die buik.. Die blijft bol staan :)
    Maar alle kwaaltjes neem ik met plezier.. Als ons dutske het maar goed doet.. :)
    Hoe gaat het met jou, vrouwke??

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb al terug gekeken naar jullie testen in dit topic. Was eigenlijk van plan om tot woensdag te wachten, maar vrees dat ik dat niet red ;).

Lyzje, leuk dat je dochter het nu weet en zo enthousiast is. Wel sneu dat ze bezorgd is.

Werd bij jullie ook de pijnlijke borsten minder in de tweede week na de tp?

16. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hoi Nientje. Ik had tijdens de positieve testen helemaal geen pijnlijke borsten meer. Die zijn er nu zo nu en dan in de avond maar nu bijvoorbeeld helemaal niet. Knal hoor als je kan wachten, ik kon het niet.

Op en top zwanger dus Lyzje. Ik heb tot nu toe weinig klachten. Heel af en toe een lichte vlaag van misselijkheid en af en toe een beetje gevoelige borsten aan het einde van de dag meer niet. Gister wel nog de 3+ gespot op cb test. Had er nog eentje liggen

17. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Hihi dat heb ik ook gedaan Vrouwke. Die 3+ stelde me zo gerust.
    Volgende week vrijdag heb ik de eerste echo, om eerlijk te zijn ben ik erg bezorgd. Ik ben heel erg bang om dit kleintje te verliezen en me blij te maken met een dode mus, we hebben zo lang gewacht en nu dan eindelijk zwanger, maar waar blijft dat onbezorgde gevoel?

Nientje, ik heb 13 dagen na Pregnyl voor het eerst getest volgens mij. Dus ik denk dat je nu wel al mag hoor :)

18. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Spikkeltje ik herken je gevoel helemaal!

19. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Zien jullie ook iets? Ik ben bang dat het nog van de Pregnyl is. Zo stom van me dat ik nu al getest heb.

Bijgevoegde bestanden:

20. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Nientjje, 15 dagen na pregnyl lijkt het me onmogelijk nog iets in het lichaam te vinden.. Volgens mij is dit een beginnende zwangerschap, meid... Het streepje staat er duidelijk!!!
    Morgen of overmorgen nog een tekstje om te kijken of het mooi oploopt.. Zo hebben we dat hier allemaal gedaan, denk ik..
    Het is hier volgens mij toch een zeer vruchtbaar topic (hoewel Gent er ook wel voor iets tussen zit, hahaha)
    Toch al een voorzichtige proficiat!!

Deel Deze Pagina