Spikkeltje en vrouwke, ik herken jullie angst maar al te goed... Soms ben ik zo blij en dan plots overvalt me het gevoel van 'het zal toch wel goed gaan...' Maar we moeten allen positief blijven en in onze vechtertjes geloven
Klopt. En daarom zou je van de ene kant dan ook meer kwaaltjes willen hebben, net of dat dan geruststellend werkt. Eigenlijk onzin natuurlijk omdat ik zelf heb meegemaakt dat het net heel veel kwaaltjes ook niet goed kan zijn. Maar dat ik mezelf nu al voor twee dgn top voel (geen vlagen van misselijkheid, gister gewoon laat naar bed na feestje, borsten niet gespannen of gevoelig geeft me juist geen geruststelling. Er gaat dan steeds door je hoofd het zal toch niet al mis zijn... Je hoort zo vaak dat de klachten dan afnemen
Hallo meiden, sorry dat ik even instap maar ik zou heel graag willen weten wat voor remmer gebruiken ze in Gent en in wat hoeveelheid? En voor pregnyl, doen ze met 5000 of 10000 eeinheiden? Alvast bedankt!
Was bij jullie het streepje niet wat donkerder? Pff, ben gewoon super onzeker, maar dat herkennen jullie wel.
Nientjje, ik vind dat moeilijk te vergelijken... Ik heb de testen van action gebruikt.. Ik denk dat het belangrijkste is dat je streepje nu met de dagen donkerder wordt... Mijn gyn zegt dat het niet uitmaakt met hoeveel HCG je start, zolang er maar een goeie verdubbeling is alle 2 dagen... Sommige vrouwen maken sneller HCG aan dan andere.. Maar ik herken je bezorgdheid meid... Helaas kunnen we niet meer doen dan wat we altijd al hebben moeten doen.. Afwachten :-/ Maar ik heb er goeie hoop op!!
Ik herken het Nientje Hoeveel dagen na Pregnyl zit je? Ik heb de eerste keer 13 dagen na Pregnyl getest volgens mij en toen zag mijn streepje er zo uit: Da's ook niet zo'n superdonkere toch? Je zit toch zelfs nog voor je NOD? Gewoon kijken of 'ie gaat oplopen maar ik denk niet dat je na al di tijd nog Pregnyl ziet bij jou hoor. Ik duim!!
MCGB, Ik ben enkel voor de tp aar het UZ Gent gegaan. De stimulatie is gebeurd via mijn eigen gyn. Ik heb eerst de pil moeten nemen en dan na het doorbreken van de ms gonapeptyl gespoten...
Nientjje, ben zeker dat die dinsdag veel donkerder zal zijn.. 15 dagen na pregnyl kan je geen streepje meer krijgen van de pregnyl... Wanneer mag je voor bloedtest gaan??
Nientje ik zie geen test? Ik heb een hele dosis deca gebruikt. Soms wordt er ook gekozen voor een halve dosis per keer
Stom, stom vanmorgen ook helemaal niet gezien. Heb je met ochtendurine getest? En foto binnen afleestijd gemaakt? Zo ja dan zeg ik een voorzichtige proficiat.
Was wel ochtendurine, maar ik heb de foto later gemaakt. Het streepje kwam binnen de tijd. Morgen nog eens testen!
Nientjje, duimen draaien voor morgen.... Vrouwke, ja hoor heb dat vorige week veel gehad (zit een paar dagen voor op jou denk ik, dus denk dat dat ongeveer overeen stemt) vandaag had ik een tijdlang een druk in de buurt van m'n linkereierstok... De druk die je onderaan voelt zou de baarmoeder kunnen zijn die zich helemaal klaar maakt... Kruipt de tijd bij jullie ook zo traag.. Pffff altijd wachten, wachten, wachten.. Eerst op de eerste poging, dan op het resultaat en Nu op de echo... Ben echt heen geduldig type (of valt dat op )
Nou ik vind wachten ook lang duren. Van de ene kant wil ik dat het 17 juni is maar van de andere kant zie ik er ook tegenop. Bang weer in dat gat te vallen