Oh maar die is duidelijk veel donkerder, Nientje! Zou het bruinverlies niet oud bloed van de innesteling kunnen zijn?
Dat zeiden ze in gent ook, maar zou dat dan zo lang duren? Bij mn dochter niet gehad, wel het lage hcg in het begin.
Het is bruin, dus oud bloed, dan kan het toch best van een tijdje geleden zijn? Blijf hoop houden hoor!
Spikkeltje fijn dat de echo goed was, hele opluchting!! Gaan bij jullie de kwaaltjes ook op en af? Ik ben echt en dag of 3 flink misselijk geweest. Vandaag ineens minder. Wel fijn natuurlijk maar hopelijk geen slecht teken. Nientje die test is echt veel duidelijker!
Nientje ik heb de eerste 12 weken bruinverlies gehad. Ik werd gek van de spanning.... maar een perfecte zwangerschap gehad. Houd vol en blijf positief! De test is een stuk donkerder!
Vrouwke, mijn kwaaltjes komen en gaan ook. Twee dagen voor de echo was ik al een tijdje niet meer misselijk geweest realiseerde ik me ineens, en mijn borsten waren ook weer zacht. Maakte me erg ongerust maar alkes was prima in orde!
Ik hou hoop! Dank je voor je berichtje, ncm, stelt me wat gerust . Vrouwke, nog een paar dagen aftellen en dan heb je ook de echo, hoop dat je dan gerust gesteld wordt!
Het is mis. Gisteren had ik rood bloed en vanochtend (vannacht eigenlijk ) getest en hij is lichter . Ik ga straks Gent bellen of bloed prikken nog zin heeft. Pfff wat klote dit. Stiekem was ik me toch een beetje aan het verheugen op dit kleintje, maar het mag niet zo zijn.
Ach nee toch Nientje! Hè bah wat vreselijk, je was er al bang voor en tegelijkertijd heb je hoop. Echt rot om te lezen dat het bloeden is gaan doorzetten, ik wilde dat ik iets anders kon zeggen maar in combinatie met je lichtere test snap ik waarom je je twijfels hebt bij (de zin van) bloedprikken. Vind het echt ongelooflijk klote voor je/jullie.
Ow meis nee.... toch nog even prikken voor de zekerheid? Laat je het ons weten? Ik duim stiekem nog even door...
Nee nientje wat ongelofelijk kut! Heb er geen andere woorden voor. Spikkeltje en Lyzje wanneer hebben jullie nu opnieuw een controle ?
Op 14 juli weer Vrouwke. Jouw echo komt nu ook dichterbij hè? Wat me zo geruststelde, was dat de dokter meteen zo stellig zei: "dan-en-dan ben je uitgerekend," net alsof het al 100% zeker is dat je een kindje in je armen mag houden. En natuurlijk de hartslag!! M'n man zag het direct, het was zoooo mooi! Dat moment gaat voor jou nu ook bijna komen, hoop echt dat je daarna wat meer rust mag ervaren. Nientje, gaat het een beetje met je?
Lief jullie reactie! Het lijkt nu pas echt tot me door te dringen. Vanochtend alleen maar bezig geweest met bellen en snel naar het ziekenhuis en nu zit ik op de bank en komen de tranen. De vroedvrouw zei dat ik opgevolgd wordt tot mn hcg waarde 0 is, want bloedverlies en laag hcg kan duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het kan dus nog erger :x. Dus net bloed laten prikken. Ik had veel scenario's in mn hoofd, geen bevruchting, geen terugplaatsing, geen zwangerschap, maar dit niet. Stom!
Ach arme Nientje, laat de tranen maar stromen... Echt klote zeg. Hopelijk heb je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, zou ook een beetje raar zijn toch bij IVF/ICSI? Ze zetten 'm nb in je baarmoeder terug. Wanneer weten ze meer?
Ik hoop dat ze vandaag nog bellen en anders bel ik na 16.00 m'n huisarts. Ik zal woensdag wel weer moeten laten prikken, net zolang tot het zo laag is dat ze zeker weten dat het geen bbz is. Wist trouwens ook niet dat dat kon na ivf/icsi.
Ja kan zeker met ivf icsi. Het kan dan ook terug de eileider in... Hopelijk is dit allemaal niet het geval!
Als het hcg zakt heb je dan ook nog kans op een bbz? Ik zou denken dat het dan laag blijft en weinig stijgt. Ik moet stoppen met utrogestan, hcg is iets hoger, maar niet voldoende gestegen, dus woensdag weer bloed prikken en kijken of het zakt.
Nientjje, neeeeeee, lieve meid wat voel ik met je mee!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel.. Hou ons aub op de hoogte, hè... Vrouwke, ik moet volgende week vrijdag terug op echo.. En dan terug op 11juli. Wanneer moet jij op echo?? Spikkeltje, ik ken je gevoel. Pas toen de gyn zo normaal als wat zei en dan beval jij rond 1 februari, toen pas drong het precies echt echt door ☺️