Vrouwke, hier helpt het om gewoon te eten... Vorige zwangerschap hielpen tomaten heel goed maar die maken het deze keer slechter. Yoghurt is hier nu de remedi.. En beschuiten helpen ook maar dat is maar eventjes...
Toen bij mn dochter kreeg ik de tip om regelmatig kleine beetjes te eten, zodat je maag niet leeg raakt. Ik voel me echt klote. Ik had me toch al meer op dit kleintje verheugd dan ik besefte, ik heb me zo lang beschermd, maar niet lang genoeg. M'n man wil er mee stoppen, voor hem hoeft het niet meer. Ik wil het nog 1x proberen, want blijkbaar kan het nog wel. Sorry voor het gezeur, maar bijna niemand weet van onze behandeling, dus kan het nergens kwijt.
Arme Nientje, ik vind het zo erg voor je! Ik vind absoluut niet dat je zeurt hoor, hier kan je je verhaal/verdriet kwijt dus schrijf van je af zo veel je wil! Wat jammer dat je man nu wil stoppen, maar dat is misschien ook vanwege de verse teleurstelling nu? Dat doet pijn, je hebt toch je hoop en dromen en daar wordt nu keihard een streep doorheen gehaald. Misschien dat hij over een poosje openstaat voor een nieuwe poging? Je had blijkbaar wel betere eitjes met de Menopur dus wellicht is dat dé medicatie voor jou... Maar nu eerst maar eens deze teleurstelling verwerken.
Tegen de misselijkheid helpt bij mij kauwgum, mondwater en echt koude dingen, ik zit nu een smoothie naar binnen te werken. Koffie en warmte maakt 'm erger. Zijn jullie ook zo moe? Ik kan wel blijven slapen!
Van thee word ik idd nog meer misselijk. Warm eten is ook zeker niet mijn hobby. Als ik niet eet word ik kei beroerd dus ik eet ook maar regelmatig kleine beetjes. Alleen is het iedere keer als ik iets gegeten heb nog erger. Dat zakt na een half uurtje dan weer een beetje. Ik hoop zo dat het niet voor niets is... Nientje ik begrijp je gevoel heel erg! Vind ook totaal niet dat je zeurt!
Hoi Dames hoe gaat het met jullie? Hier nog steeds misselijk, geen last meer van mijn borsten. Vrijdag de echo, spannend!
Ook hier is de spanning op de borsten zo goed als weg... Gisteren enorme "trek-pijn" gehad. Gisterenmiddag heel misselijk geworden en barstende hoofdpijn. Gelukkig was ik misselijk want ik begon echt al te panikeren.. Hoofdpijn en geen pijnlijke borsten... Had ik ook met mijn mk. Maar man stelde me gerust. Deze nacht heel de nacht echt ziek geweest en ook deze morgen was het niet beter. Dan maar deze ochtend thuis gebleven. Na de middag en een aantal beschuiten werd het beter.. Nu nog steeds een weeïg gevoel in de maag maar het stelt me wel gerust.. Sorry voor de klaagzang maar wou het effe van me afschrijven.. Nientjje meid.. Hoe gaat het met je meid?? Kom hier je hart maar luchten!!
Denk dat we allemaal vanalles voelen of juist niet en daarom ons "druk" maken of het wel goed (blijft) gaan. Bij mij vandaag volgens mij een wat betere dag wat betreft de misselijkheid. Borsten voel ik ook bijna niet meer
Nou meiden, blijft maar vreselijk spannend zo in de eerste weken. Wanneer heb je weer een echo, Lyzje? Liefst zou je elke dag willen! Vrouwke, ik duim voor een goede echo morgen! Hoe laat heb je de afspraak? Ik wacht op bloedverlies, stom dat ik al die tijd bruinverlies had en sinds ik het weet opeens niet meer. Laat het nu maar komen ook.
Nientjje, wat was je resultaat bij de bloedafname?? Is er nog een kansje dat het toch goedkomt (mss slechte test gehad) of was je HCG al gezakt?? Volgende week vrijdag heb ik m'n tweede echo. Het liefste zou ik gewoon een klein luikje hebben en elke dag eens piepen.. Of gewoon het hartje door m'n huid voelen kloppen.. Maar ik ben me er bewust van dat ik al veel geluk heb dat ik om de twee weken op echo mag. Vanaf 12 weken is het dan om de 4 weken.. Hoe redt je het verder? Ben je thuis of nog aan het werk?? Vrouwke, veel succes morgen en hopelijk lees ik je morgen nog.. Spikkeltje, hoe gaat het met jou?? Niet teveel last van kwaaltjes?? Hier is de misselijkheid in volle hevigheid aanwezig. Wat zegt men?? Ochtendmisselijkheid.. Hier is het eerder dag EN nacht misselijkheid...
Vind het idd super spannend morgen. Zo bang voor herhaling. Hopelijk heb ik het helemaal mis en kan ik morgenavond goed nieuws brengen. Hebben om 15.00 afspraak
Het was gisteren al gehalveerd, maandag nog eens prikken tot het op 0 staat. Van mij mag de bloeding doorzetten, zeker nu ik weekend heb, zal wel wat heviger zijn dan normaal en nu ben ik thuis. Dinsdag en vandaag gewerkt, heb niks verteld, geen behoefte aan. Fijn dat je volgende week weer een echo hebt. Laat wat weten he vrouwke! Ik duim voor goed nieuws.
Vrouwke, hoe ging je echo? Nientje, is je bloeding al doorgezet? Dames, ik heb een vraagje... Ben beetje ongerust. Ik ging vandaag m manlief lekker een dagje winkelen, gewoon rustig aan maar wel een aantal uur op pad. Niks geks gedaan, hij droeg de tassen maar toen we bijna weer bij de auto waren kreeg ik ineens heel erg pijn rond mijn navel. Ik bleef stilstaan want het was echt pijnlijk, stekend. Alsof er een touwtje aan de binnenkant van mijn navel zat en iemand daar aan trok. Wat is dat voor pijn, toch geen teken dat er iets met ons kindje is??? Ik ben ook minder misselijk sinds twee dagen, maar af en toe ineens een vleugje. Vandaag niet gehad. Gister was ik best wel boos op iemand en daar kreeg ik wel een adrenalinestoot van, ben muziek gaan luisteren om weer tot rust te komen maar ben nu wel ongerust of die pijn bij mijn navel er iets mee te maken heeft. Toen ik even bleef staan stak het nog een paar keer en daarna ging het weer weg, het kwam 1 keer terug en verder niet. Iemand een idee wat het is?
Ik ken het niet spikkeltje. Kunnen het niet spieren/ banden zijn of je darmen die plaats moeten maken voor je groeiende baarmoeder? Wij hebben vanmiddag een goede echo gehad met embryo met mooi kloppend hartje. Voor nu blij! Hopelijk blijft het goed gaan
Wat heerlijk vrouwke! Nu op naar de volgende goede echo en misschien voorzichtig een beetje gaan genieten. Ik ken het ook niet Spikkeltje. Als het nu over is lijkt het me niet alarmerend, denk ook meteen aan oprekken van de baarmoeder.
Mochten jullie ook net na de goede echo meteen stoppen met de utro? Ik gebruikte 3x2 en mag nu zo helemaal stoppen zonder af te bouwen. Beetje eng vind ik het wel
Vrouwke, ik moet tot 12 weken mijn dosis aanhouden. (Smorgens 1 en savonds 2) en vanaf 12 weken wordt het afgebouwd.. (Denk naar nog 1/dag) Spikkeltje, ik ken het wel... Heb het ook al enkele malen gehad. Is idd de baarmoeder die haar plaats zoekt en dus alles daarbinnen aan het verbouwen is. Ben al enkele keren door de knieën gegaan van de pijnlijke scheuten. En dat stelt me eerlijk gezegd telkens wat gerust want zolang m'n baarmoeder groeit, groeit Billie (zo heet dit wondertje tot met de geboorte ☺️ ). Nientjje, hoe gaat het ondertussen.. Wel goed dat je je gedachten wat kan verzetten met het werk. Maar meid, neem zeker de tijd voor jullie beiden.. Hoe gaat je man er mee om?? Het heeft bij mij toch effe geduurd voor ik door had wat een verdriet 'mijn' mk deed aan mijn man. Gelukkig hebben de er toen veel over gepraat. Ook hij wou absoluut geen verdere poging ondergaan maar dan vooral om mij te sparen. En nu ik zie hoe ongerust en meelevend hij is en opgaat in ieder kwaaltje, besef ik nog meer dat die mk hem ook zwaar heeft geraakt.. Hopelijk komt de bloeding snel... Dikke knuffel meid..