Wat lief van je Nientje! Ik kan mij goed voorstellen dat het voor jou erg confronterend is allemaal, ik hoop echt dat je in het najaar betere berichten krijgt en je lekker met ons mee kan komen zwangeren! Dikke knuffel voor jou, Xxxx
Ik ben sinds vrijdag ook geheel gestopt met de utro. Ik merk er niet veel van. Hoe ging dit bij jullie? Morgen hebben wij de combinatietest. Jullie binnenkort ook weer een echo of misschien al gehad? Willen jullie weten wat het gaat worden?
Ik ben ook gestopt en heb er niets van gemerkt- gelukkig. Gisteren de eerste keer bij de vlos en het hartje gehoord, een mooie krachtige hartslag! Superblij en trots! Ook heb ik vandaag de Blije Doos opgehaald en mijn moeder heeft al slofjes voor het kleintje gehaakt, zo lief... Verder eigenlijk helemaal geen last meer van kwaaltjes, alleen vaak plassen, en... ik draag al positiekleding. Jullie ook?
Wij willen trouwens wel graag weten wat het gaat worden en daarom gaan we een pretecho laten maken over een paar weekjes.
Hier zijn de kwaaltjes ook weg... Enkel nog misselijk wanneer ik te lang wacht met eten.. Zijn in Indonesië en het gaat echt boven alle verwachtingen heel goed. Heb zelfs al eens een plofje gevoeld. De utro is sinds een dikke week gestopt en heb ook niets gemerkt. Positiekleding draag ik al enige weken... Denk al van week 8... Zijn de week voor vakantie moeten gaan shoppen om positie shortjes en kleedjes.... Wij willen ook weten wat het wordt maar houden het geheim voor de familie. Dochter, meter en peter gaan we het wel vertellen in december.. 11 augustus hebben we echo en dan zullen we normaal het geslacht ook weten...
Gisteren de combinatietest gehad wat ik weer erg spannend vond omdat ik diezelfde ochtend ineens bruinverlies had. Ik schrok me dood. Gelukkig is het bij die ochtend gebleven. Echo was goed al was het een eigenwijsje. Na 55 min kon ze pas een nekplooi meten omdat hij letterlijk en figuurlijk dwars bleef liggen. Uitslag krijgen we over een goede week. Mijn volgende afspraak staat op 10 aug. Ik heb geen idee of ik jet hartje dan ga horen of dat het een echo is. Ik draag sinds deze week een positiebroek. Kreeg echt buikpijn van mijn eigen broeken. Sommige pas ik nog wel. Klachten zijn hier nog niet over. Ben nog steeds misselijk en moe. Verder ook best veel "pijn" bij mijn baarmoeder. Hopelijk is dit gewoon het groeien. Wij willen ook graag weten wat het wordt
Oh Vrouwke, da's even flink schrikken met dat bruinverlies, kan me voorstellen dat je flink in de rats zat! Is het nu weggebleven? Ik heb ook pijn bij m'n baarmoeder, nou ja, eigenlijk meer in m'n vagina. Steeds een soort steekjes in m'n vagina en/of in die botten daar, net een soort stroomstootjes. M'n man vroeg hoe het voelde en ik heb gezegd dat het zo'n zelfde gevoel is als wanneer er iets zoets tegen een gaatje in je kies aankomt, het is een korte felle steek en dan weer weg. Hebben jullie dat ook? Oh, en ik heb helaas nu ook kuitkrampen gekregen, au au werd er vanmorgen wakker mee/van. Ik begin wel duidelijk dikker te worden, had zo'n soort harembroek op de groei gekocht maar die is bijna aan het einde van z'n rek nu
Ja die "stroomstootjes" herken in. Deze heb ik ook richting mijn vagina en liezen. Denk dat dat de banden zijn. Maar daarnaast heb ik soms ook echt een soort van beurs gevoel/ spierpijn/ alsof het op spanning staat van mijn baarmoeder. Afgelopen week een paar dagen en nu al weer twee dagen geen last van alleen van de steekjes. Bruinverlies is gelukkig weggebleven dacht echt daar zullen we het hebben een week na het stoppen van de utro
Hoe gaat het met jullie?? Hier hebben we deze ochtend echo gehad.. Kleine meid (jaja KLEINE MEID!!!) doet het heeeeeel goed!! Krachtig hartje gehoord en gezien.. Ze lag heerlijk te slapen en had eerst niet veel zin om de beentjes te openen... Maar de gyn heeft dan een inwendige echo gedaan en zo toch kunnen zien dat er een mini meisje in m'n buik verstopt zit De plofjes die ik eerder voelde is idd al van haar.. Sinds enkele dagen voel ik deze niet meer maar is normaal want placenta ligt een stukje naar voor en Billie ligt er nu net achter... Was wel geschrokken dat ze zo hoog ligt.. Echt boven mijn navel, vandaar ook dat m'n buik al zo dik is. En.. Ze ligt in stuit maar dat hoeft niets te zeggen... Volgens de gyn zal ze nog wel eens tuimelen
Veel succes, Sammeke.. Zoals je mss al hebt gezien, Gent kent toch aardig wat succesverhalen ☺️
Ik zie hier veel succes verhalen en zwangere vrouwen, dat voelt goed! Ik start as woensdag met de medicatie voor de eerste IVF/ICSI in Gent.
Ik ben vandaag begonnen met de Decapeptyl. Is er iemand die ongeveer gelijk loopt? Of 'lopen' hier vooral zwangere dames rond
He wat leuk... Tijdje niet geweest en ik kom weer eens kijken en een hoop nieuwe meiden! Ik start eind aug met mijn 5e IVF Poging. De 3e in Gent. 2 in NL gehad, en nu dus voor poging 5 in Gent, vol goede moed
Ik vond het al zo stil hier haha Wel even dankbaar gebruik gemaakt van jullie verhalen hier. Helpt voor de beeldvorming! Jeetje poging 5, Marizje. Heftig, lijkt me.. Maar goed om te horen dat je goede moed hebt! Beter gevoel bij Gent vergeleken met NL? Wij hebben gekozen voor een combi, echo's etc in NL en voor de behandelingen in Gent. Hopelijk loopt dat een beetje soepeltjes.
Ruubs ik heb de echo's zelfs thuis gemaakt. Deze nam ik op en arts in Gent beoordeelde deze. Vervolgens werd ik gebeld of kreeg ik mail hoe of wat. Ideaal
Hoi, lees al even mee met jullie . Gefeliciteerd zwangere dames! Succes verhalen geven moed. waarsch ga ik zeer binnenkort beginnen met ivf in Gent. Al een paar keer in Gent geweest sinds juni. We zouden eerst voor herstel van varicocele (spatader balzak) van man gaan in sept en dan volgende stap bepalen maar dit blijkt cz groep niet te vergoeden helaas... Dus moeten we het cancelen . Dr. Gerris dacht dat dit de kwaliteit aanzienlijk zou verbeteren. Maar manlief is ook in zijn jeugd geopereerd aan een niet ingedaalde testikel. Zaadkwaliteit is erg slecht, dus zal iui er voor ons niet in zitten. We zijn hiermee wel zwanger geraakt van onze dochter in 2013. Nu heb ik de afgelopen weken al wat mails gestuurd over de volgende stap maar krijg geen enkele reactie. Is dit normaal voor de poli? Kreeg voorheen wel gewoon reactie.