Voor ivf eigen cyclus, na ivf geen eigen cyclus meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pbnsv, 25 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pbnsv

Pbnsv Lid

14 sep 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, even een vraagje.
    Ik heb 2 cysten in mijn linker eierstok, en hierdoor problemen met zwanger worden. Wij zijn begonnen met iui behandeling, maar die moest gestopt worden door overstimulatie.
    Wij zijn in september begonnen met ivf, eind september heb ik de punctie gehad. Helaas mocht er geen tp plaats vinden door overstimulatie, en moet hier voor opgenomen worden door dat mijn bloed gevaarlijk dik was. Eenmaal thuis weer ongesteld geworden, en is alles weer rustig geworden. Vandaag weer een echo gehad en toen bleek dat mijn cyclus helemaal op zijn gat ligt, en er weer een 3de cyste bij is gekomen. Normaal heb ik een hele stabiele cyclus van mij zelf. Met hormoon behandeling ben ik moeilijk in te stellen, te lage dosis dan gebeurt er niks en de dosis iets om hoog en ik krijg gelijk overstimulatie. Nu weet de arts niet zo goed wat ze met mij aanmoet, dus wordt mijn casus besproken volgende week dinsdag in de vergadering van een aantal dokters. Sorry voor het lange verhaal.
    Heeft iemand dit ook mee gemaakt, dat je cyclus stil staat na een behandeling en niet op wil starten?

Deel Deze Pagina