Ik heb vanaf dag 10 na pregnyl elke dag getest met kvtest. Begon met een licht streepje en de laatste 2 dagen al goed donker. Gisteravond klein beetje donkerbruin bloed verloren en vandaag nog een heel klein beetje. Heb ook steeds goede buikpijn. Omdat ik nog 3 dagen voor de officiële testdatum zit kan ik nog niet heel positief zijn. Wat zijn jullie ervaringen?
Hier mag je altijd testen 14 na de punctie. Ik heb pogingen gedaan en tp allebei positief op die dag.
Ik heb ook getest op dag 14 na de punctie. Ik had een goed gevoel, maar bleef nog wel een paar dagen testen voor de zekerheid.
Hier ook 10 dagen na punctie positief en 14 dagen na punctie was de officiële testdag Punctie is eisprong dus op dag 14 een duidelijke streep is in ieder geval een voorzichtige Gefeliciteerd!!
Wanneer je 'mag' testen verschilt per zkh. Hier 14dpo, dus 14dagen na de punctie. Dit komt overeen met wanneer gemiddeld een NOD valt bij een 'gewone' zwangerschap. Ik testte op 12dpo voor het eerst positief en heb doorgetest tot 23dpo
Hier pas 18 dagen na punctie. Wel lang hoor . Vandaag weer een dikke streep. Helaas wel steeds buikpijn en nog steeds een beetje bruin bloed. Nog 3 dagen en dan mag ik bellen.