Hoi meiden, Ik krijg volgende week vrijdag een kijkoperatie. Vandaag ongesteld geworden helaas. Maar raakt je cyclus in de war van die kijkoperatie of kan ik mijn cyclus gewoon weer netjes rond de 28 dgn verwachten zoals altijd? Nou hoop dat jullie dit weten. liefs vruchtje
Hoi Vruchtje, Bij mijn weten blijft je cyclus gewoon hetzelfde. Ik heb 2x een kijkoperatie gehad en het was bij mij normaal. Succes alvast. Groetjes, Elvira
Lief dat je altijd reageert op mensen met vragen bedankt. Meid ik duim voor jou lekker door hoor. liefs vruchtje
hoi vruchtje mag ik vragen waarom je een kijkoperatie krijgt? of is dat standaard bij jullie voor de IUI?
Hoi Linda, Ik heb geen idee of het standaard is. Maar ik ben 2 keer zwanger geweest en beide keren was er wel hcg in bloed maar op de echo niets te zien. Of het zwangerschappen buiten de baarmoeder waren of dat het gewoon heel vroeg is misgegaan kunnen ze niet met 100% zeggen. Beide keren is het 'gelukkig' een spontane mk geworden. Ik denk dat ze daarom willen kijken of het misschien aan mijn eileiders of dergelijke kan liggen/verklevingen etc. Ik ben in ieder geval ook pas voor 2e keer op chlamydia getest en dat was gelukkig allemaal goed Kan haast ook niet anders zijn nooit met andere naar bed geweest. gr vruchtje