IVF intake Maasstad rdam

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mayflower, 23 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Donderdag is het weer zo ver.
    Intake voor ivf
    2016 mijn zoontje gekregen dmv ivf
    2019 spontaan zwanger (ma 14 weken)

2 Maanden geleden een onderzoek gehad voor generation r next. Daarbij kwam weer uit dat ik enorm veel follikels had 28 in de rechtse 25 in de linker. Wat ze ongeveer kon tellen. En ivm met kinderwens toch een doorverwijzing.
    Ik ben me toch heel erg zenuwachtig.
    Aan de ene kant wil ik dit heel graag aan de andere kant is het heel snel en ik ben ontzettend bang dat het of mislukt of misgaat..

Wat kan ik nu verwachten van de intake
    Zit er na de intake nog een wacht tijd voor dat je mag beginnen. Ik ben wel te zwaar. Maar voor de rest gezond ( Ik ben bezig met afvallen door Middel van gezonder eten en meer bewegen)

Hoop dat jullie je ervaring willen delen met mij lieve meiden

Liefs mayflower

2. Iwanttobeamommy

Iwanttobeamommy Actief lid

2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    Hoi Mayflower,

Ik heb 2 weken geleden een intake gehad maar moet ook nog beginnen.
    Ik heb geen wachttijd ze lieten het geheel aan mij over.
    Verder was de intake alleen info over hoe het allemaal eruit zal gaan zien en de zakelijke kant zoals formulieren tekenen etc.
    Na hoeveel rondes was jij zwanger bij je 1e keer ivf?

Groetjesss

3. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Hoii
    Ik heb helaas mij intake.moeten verzetten ivm met dat mijn zoontje ziek werd. Het is gezet naar 5 september. Dus moet weer even wachten.
    Dat is wel fijn dat ze het aan jou zelf over lieten.
    Ik ben een beetje bang dat het bij mij niet zo gaat. Aangezien ik door alle commotie nu weer boven de 100 weeg. En ik woog 90. Ben al weer bezig met afvallen.
    Van de ivf werd ik gelukkig gelijk de eerste keer zwanger. Heb wel 6 pogingen iui onder gaan die helaas nergens op uitdraaide. Alleen heb ik geen Cyro over. Ik had er 6 waarvan er eentje is terug geplaatst naar de overige 5 hebben hebben het niet gered. Dus nu weer overnieuw met ivf 2.

Weet je zelf al waneer je wilt gaan beginnen ?

Deel Deze Pagina