clomid te vroeg genomen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maaike80, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

hoi,

Ik heb een vraagje, deze ronde per ongeluk de clomid vanaf dag 2 genomen. Ovutesten zijn negatief, heeft iemand dit ook gehad en toch een eisprong gehad?

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Maakt niet uit hoor. Even naar je gyn bellen. Dan krijg je waarschijnlijk ook de echo een dag eerder. Xxxxx

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Maakt niet uit hoor. Even naar je gyn bellen. Dan krijg je waarschijnlijk ook de echo een dag eerder. Xxxxx

4. maaike80

Dankje voor je reactie, ben blij dat het oke is. Heb waarschijnlijk eerder ovulatie gehad. Ben dan dus te laat gaan testen. Bel maandag voor de zekerheid ff ziekenhuis om bloed te prikken. Vind het wel fijn om zeker te weten dat ik een eisprong heb gehad.
    Ik lees dat jullie een dochter hebben, geniet er van.

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Maakt inderdaad niet zoveel uit. Je mag met Clomid beginnen op cyclusdag 3, 4 of 5. Een dag eerder zal echt niet veel invloed hebben. Je kunt er beter te vroeg mee beginnen dan te laat. Want dan heeft het geen effect meer. Hopelijk heb je een mooie eisprong gehad, succes!

6. maaike80

Hoi Meiden,

Net uitslag gehad en helaas geen eisprong gehad. Ben bang dat te vroeg nemen toch niet goed is geweest omdat ik sinds ik clomid gebruik altijd een eisprong heb gehad. Kan natuurlijk ook minder goed werken nu.

Word nu behandeld in de fertiliteitskliniek Twente. Morgen afspraak met de nieuwe arts en dan maar zien. Zal wel weer primolut voorgeschreven krijgen en daar reageer ik heel heftig op. Ben dan echt een heks, zielig voor me manneke.

liefs

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Hè meid welke cyclusdag zit je nu. Niet meteen primolut pakken hoor je eisprong. Kan tot dag 40 wel wachten hoor. Met de clomid moet je echt niet uitgaan van een standaard cyclus krijg je geen echo.?

8. maaike80

babyhope, ik zit nu op dag 23. Sinds ik clomid gebruik heb ik altijd een eisprong gehad rond dag 17, 18 en 19, ik heb geluk dat ik meteen goed reageerde op 50 mg.
    Morgen heb ik een afspraak en dan hoor ik het wel, ik weet ook niet wat ze gaan doen. Morgen naar een nieuwe arts ivm overstap ziekenhuis naar nieuwe kliniek.

Wel lief dat je meedenkt.

liefs

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Tuurlijk denk ik mee heb het zelf ook moeten doorstaan:( het kan zo zijn dat het deze maand anders werkt hè op een gegeven moment heeft je lichaam niet genoeg meer aan de 50mg en gaat het zelf te werk door bijvoorbeeld een langere cyclus of latere eisprong. Komt goed meid maar echt niet meteen ongi opwekken hoor. Xxxxx

10. maaike80

En ik zie aan je banner dat jullie inmiddels een kleine wondertje hebben, wat leuk voor jullie.
    Jij had dus ook geen eisprong? Had je toevallig ook PCO?

Ik begin er wat betreft de bijwerkingen die ik de voriger keer had ook liever niet aan. Maar eerlijk gezegd afwachten tot misschien twee weken verder en dan nog geen eisprong ook niet zo. Dan zijn er voor mijn gevoel weer 2 verloren weken voorbij. Ben heel benieuwd wat ze morgen zeggen. Las op een ander topic dat de arts die ik ook heb moeilijk doet bij overgewicht. Hier was ik al bang voor. Onze vorige arts deed daar niet moeilijk over.
    Heb net toch maar even me manneke gebeld of hij morgen mee kan en vrij kan vragen. Deze arts is nieuw voor mij en ze willen gaan starten met ik denk IUI. Ben benieuwd.

Ik zal morgen even schrijven hoe het gegaan is.

liefs

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Ja ook ik heb pcos. Ik ben na 2 rondes clomid over gegaan op het spuiten van gonal de clomid deed bij mij helemaal niks. Daarna 6 rondes spuiten 3x iui en 1x ivf wat ons meisje heeft gegeven. Ik heb nog 2 cryo's in de vriezer.

Ik zelf heb ook heel veel overgewicht en ben daarom naar het geertgen kliniekgegaan :) met succes zou ik zeggen xxxxx

Share This Page