Getest. Negatief. (14 dagen na punctie) Volgens de procedure moet ik zondag testen. Is het dan nog steeds negatief, doorgaan met de Utrogestan, en dinsdag testen. Is het dan nog steeds negatief, dan stoppen met de Utrogestan. Dan zal ik 2 tot 3 dagen later ongesteld worden.
Hm.. jammer meis. Misschien dat het HCG nog te laag is?? Ik blijf voor je duimen in elkgeval. Hoop het zo voor je!
@ Katalaya; Ik hoop voor je dat je toch nog een positieve test gaat krijgen.. Idd miss te vroeg getest!! Duimen draaien overuren!!
En nog steeds niet ongesteld. Werd jullie menstruatie ook tegengehouden door die Utrogestan (of gelijkwaardige stopverf-doperwten)?
@ Katalaya Wat vervelend die onzekerheid! Heb je nog een keer getest? Bij mij kwam de menstruatie een week na tp door het utro gebruik heen!
Hm ja, dubbel. Als je inderdaad niet zwanger bent, laat het dan inderdaad maar snel over zijn, die wacht periode in onzekerheid. Tenminste..zo zou het mij gaan.. Sterkte meis, digi knuffel!
De eerste rode druppels zijn gespot, alhoewel het nog geen echte menstruatie te noemen is, en de - verplichte - test was negatief vanmorgen, zoals verwacht. Ik stop dan maar met de Utrogestan, of vinden jullie dat dat het stomste is wat ik kan doen? Fertiliteit is alleen bereikbaar voor noodgevallen, dat lijkt me dit nu ook weer niet.
@ Katalaya ik zou nog even wachten met stoppen en morgen bellen voor overleg!? Een dagje meer of minder utro gebruiken maakt dan toch niet meer veel uit toch? Succes en sterkte met wachten...
Mja, je hebt gelijk. Ik heb even gechecked of mijn menstruatie overtuigend is - niet echt. Nog. Toch nog maar een keertje gedaan. Ik bel morgenochtend wel eerst even om niet achteraf de gedachte 'what iff...' te hebben.
@ Katalaya; Balen meid!! Is de ongi nog niet overtuigend.. Hoop dat het niet doorzet! @ All; Vanmo ff contact gehad met het zkhuis en ik heb woensdag om 11.00 een echo.. Ze zeiden dat het een rommelige cyclus was geweest en dat daarom langer duurt voordat de ongi komt.. Maar omdat ze volgende week dicht gaan en voor onze geruststelling mochten we toch ff langskomen! Dat vinden we wel een prettig idee!!
Heb even met het zkh gebeld. Ze raden toch aan door te gaan met de Utrogestan en morgen nog een keer te testen. Dan een pauzemaand (verplicht) Dan een afspraak voor een cryo-terugplaatsing in eigen cylcus (ik ben die hormonen zooo zat). Op dag 10 een follikelmeting, en als mijn eigen fliekkeltje groot genoeg is, 'm laten springen door een éénmalige shot Pregnyl. Op basis daarvan één cryo ontdooien en terugplaatsen. Mocht dit cryo niet goed ontdooien, dan ontdooien ze de tweede, in de hoop dat-ie het wel doet. Ze zullen sowieso maar één cryo terugplaatsen, omdat ik nog geen 36 jaar ben.
Vandaag belletje gehad van het ziekenhuis dat onze cryo goed ontdooid is! Morgen de tp.. super spannend weer
Gefeliciteerd Dear! Op naar de laatste keer! (Dat het voor de komende spruit niet meer hoeft, omdat het deze keer lukt!)
Zo die zit er weer in! Nu weer twee weken nagels bijten.. ha ha ha. Het embryo zag er goed uit dus we gaan weer duimen. We hebben i.i.g. nog 1 cryo over in de vriezer maar we hopen dat we die voorlopig niet hoeven te gebruiken...