IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Goesso Dear. We duimen mee.

2. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Dear; Mooi dat het goed is gegaan!! Je bent nu gewoon eigenlijk zwanger..!! Hopen dat beebje blijft plakken!

@ all; vanmo naar het zkhuis geweest. Het ziet er allemaal goed uit, dus gewoon wachten op ongi. Als deze na de vakantie van het zkhuis nog niet is, wordt het opgewekt met medicatie. Maar volgens mij is het niet nodig.. Net wat roze bij afvegen (sorry). Zul je altijd zien, ben je geweest, wordt je daarna ongi.. Maar goed, beter een keertje te vaak..!!

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; ik ben gisteren ongi geworden!!

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wat goed beginneling, nu kan je verder!!! :)

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Sas; daarom!! Dom eigenlijk, meestal wil niet ongi worden, maar deze keer juist wel!!

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Haha ja dubbel he! wanneer mag je naat het zkh toe?

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Oeh, spannend!

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Voor de ervaringsdeskundigen: hoe verliep jullie menstruatie na een mislukte IVF?

9. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ beginneling: fijn meid. Kun je eindelijk verder!

@Katalaya: Ik vond het moeilijk te beoordelen hoe mijn menstruatie verliep want normaal gebruik ik tampons en toen niet maar volgens mij was het veel heftiger als normaal bij mij.

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Duurde het ook langer?

Ik vind het een beetje moelijk te beoordelen waar ik aan toe ben. Het begon vrij langzaam, eerst een dag of 3 toenemende spotting, en zit nu op level 'gewoon'. De verwachte Tsunami blijft uit, maar ik ben bang dat ik er nog wel een tijdje zoet mee ben.

Ook omdat ik hier en daar hoor dat de eerste cyclus na IVF soms ook wat langer is. Iemand daar ervaring mee?

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Sas; Ik moet 24 aug weer heen.. Vanaf 17-08 begin met deca spuiten, slik dan ook nog de pil.. Vanaf 20-08 spuit ik alleen deca, en dan ws vanaf 26-08 menopur erbij.. Ik heb volgens mij nu een lang schema.. Omdat de korte schema's nog korter bij mij worden..! Maar nu eerst lekker genieten van onze vakantie!! Lekker 3 weken vrij!!

Ik zal nu wat minder aanwezig zijn.. Maar wens iedereen een goede vakantie toe (als jullie al vakantie hebben!) Lekker ff bijtanken en na de vakantie vol goede moed verder!!

12. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo dames,

hier ook nog iemand die binnenkort gaat beginnen met haar 1ste ivf poging!
    Ik slik nu nog de pil maar volgende week zondag, 7 augustus slik ik mijn laatste pil. Ik moet 4 augustus beginnen met decapeptyl te spuiten en op maandag 15 augustus krijg ik dan mijn 1ste echo.
    Vind het allemaal maar spannend hoor!

Wij hebben inmiddels al 8 iui's achter de rug en zijn al vanaf 2006 bezig voor ons 1ste kindje. Bij de 3de iui had ik eindelijk de langverwachte positieve test maar dat is helaas in een miskraam geëindigd.

groetjes wanda

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Succes Wanda!

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Wanda; Welkom! Kom gezellig meekletsen!! Heel veel succes de aankomende tijd!!

15. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wanda: Spannend hoor! Heel veel succes met de behandeling.

16. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    All: nou we zitten weer op de helft! Wie weet eigenlijk wat de kansen zijn van een cryo tp? Ik dacht dat als hij goed ontdooid is je iets minder kans hebt als bij een verse tp??!
    Vorige tp werd ik op dag 8 ongesteld (dat is morgen) dus erg spannend allemaal. Hoop dat ik dit keer een positieve test in handen mag houden na 2,5 jaar.....

Hoe is het met de rest??

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Van de Freya-site:

Op dit moment is de kans op een doorgaande zwangerschap na cryo-terugplaatsing ongeveer 10%.
    Dit lage percentage is o.a. te wijten aan een verhoogde kans op een miskraam na een cryo-terugplaatsing.

Heel veel succes / sterkte met deze onmogelijke wachtweek...

Probeer er niet te veel mee bezig... Whahahah, wat 'n dooddoener!!

Hou je taai!

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey wanda73
    Tijd geleden je hier gesproken te hebben op dit forum ;)
    Ik zit wel niet meer in zwolle maar ik wil je heel veel succes wensen! Wij hopen binnenkort ook te kunnen beginnen (zie onderschrift)

Groetjes!

19. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Katalaya Ja dat had ik ook gelezen maar nou weet ik ook dat Zwolle alleen de toppers in vriest en het slechte weggooit. Volgens mij is die 10% sowieso een beetje achterhaalt want lees op andere sites 20-25 % en ook 10-17%. Het zal vast per ziekenhuis en per persoon verschillen maar vroeg het me ff af ;)

Deze link is trouwens ook wel interessant: https://www.mijnzorgnet.nl/vruchtbaarheidsproblemen/m/cijfers/1707.aspx , hier komt Isala heel goed uit en volgens mij zijn ze succesvoller met cryo`s dan met icsi en ivf (of lees ik dat verkeerd?)

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik lees het ook zo, inderdaad. Maarja... helaas kunnen we daar geen garanties aan ontlenen.

Maar het is altijd prettig om zoiets te lezen.

Deel Deze Pagina