IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Katalaya nee die garanties zijn er nooit jammer genoeg maar ik vond het idd fijn om te lezen! ha ha

Als ik het goed lees uit de lijst dan was in 2009 14,6% zwanger door ivf, 19,8% door icsi en 24,4% door een cryo tp als ik dit met de andere ziekenhuizen vergelijk dan is Zwolle een van de beste! Dat is fijn om te weten natuurlijk ;)

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Sterker nog: we hebben zelfs 50% kans op zwangerschap!

(wel of niet zwanger)

3. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey dames,

ik mag vandaag hier eindelijk de laatste pil slikken!!! Wat ben ik daar blij om zeg, kan nu hopelijk weer normaal slapen!! Ben al sinds donderdag decapeptyl aan het spuiten, wat een k*t naaldjes zijn dat zeg, auwie!! Nu maar wachten op mijn ongi!
    Hoelang duurt het eigenlijk voordat je ongi wordt na het stoppen met de pil??
    15 Augustus krijg ik de 1ste echo en als dan alles goed is mag ik starten met het spuiten van gonal!!

Hoe gaat het allemaal met jullie?? Het is hier een beetje rustig, zal wel aan de vakantie liggen, iedereen lekker aan het geniet van hun vrije dagen.

nou doegie

4. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wanda,

Wat fijn voor je.
    Ik was meestal na een dag of 3 ongi na de laatste pil..

Op het moment erg rustig hier.
    Mijn eigen arts zal overleggen met Zwolle of ze ons/mij wel in behandeling willen nemen ivm onvindbare linker eierstok..
    Als ze geen eierstok kunnen vinden kunnen ze immers van die kant geen eicellen weghalen en is de kans op overstimulatie heeeel groot.
    Te gevaarlijk.
    Ben eerlijk gezegd heel bang dat zwolle nee gaat zeggen..
    We hebben nu ondertussen 3 echo`s gehad om te kijken of ie te vinden was, maar nee. ( rechter wel trouwens )
    Ook via kijkoperatie was ie niet te zien.
    Vreemd he? Zo`n ding heeft geen pootjes zou je zeggen..
    Maar als zwolle nee zegt houdt het voor ons dus al op voor we begonnen zijn.
    Moest wel de complete medicatie halen een paar maand terug ( dus dat ligt keurig klaar ) maar de kans is dus dat ik het nooit ga gebruiken.
    Ben er eerlijk gezegd wel heel bang voor, die nee uit zwolle.
    En dan??
    Heeft dan een second opinion nog zin of zal ik dan nooit moeder worden??
    (zucht) het zit hier niet mee dus..
    En de buren kwamen gister heel vrolijk vertellen dat ze zwanger waren ( gelijk 1e ronde .. )
    Ergens vind ik het fijn dat ze me niet extra ontzien, maar ik kreeg er toch weer een tik van.
    Dat merk ik vandaag aan mijn humeur.
    Ik wil niet jaloers zijn, maar ben het toch, en hoe?
    Dat voelt niet leuk..

5. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hoi gemma,

ik hoop voor je dat zwolle geen nee gaat zeggen! Ik heb ook aan de linkerkant een moeilijk vindbare eierstok! Alleen mijn eigen arts weet hem iedere keer gekukkig wel te vinden!!

Dat jaloerse gevoel ken ik ook hoor! Mijn buurvrouwtje moest altijd medicijnen slikken en mocht daarom niet zwanger raken, ze mocht er mee stoppen en was bijna gelijk zwanger! Ik heb het daar ook heel erg moeilijk meegehad en heb het haar ook gezegd! Ik ben heel blij voor haar dat zij niet hoeft mee te maken wat wij mee moeten maken om een wondertje te krijgen! En mijn humeur is soms ook niet te pruimen als ik op 1 dag teveel zwangere vrouwen tegenkom!
    En bij mij reist ook wel eens de vraag of ik ooit moeder zal/kan en mag worden, maar ik probeer er de moed een beetje in te houden!!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je ook snel verder mag met de behandeling!!

Succes meid

6. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wanda: Spannend allemaal zeg! Succes met de rest van de behandeling!

@ Gemma: Ja kan me voorstellen dat het heel spannend is allemaal! Ik heb een kennis die maar 1 eierstok/eileider heeft en die heeft ook in Zwolle haar behandelingen gedaan. Denk niet dat ze daar moeilijk over zullen doen want ze kunnen het wel. Zij was meteen eerste keer ivf zwanger maar toch miskraam en tweede keer weer gelijk raak en is afgelopen week bevallen van haar eerste kindje! Ik hoop dat dit verhaal je een beetje opbeurt.

Ego: Zit nu op dag 11 na cryo tp en nog geen ongi te bekennen. Bij verse tp was ik op dag 8 al ongi. Wie had ook een andere cyclus na cryo tp met medicijnen?? Heb vanochtend al getest en deze was hartstikke negatief, weet dat het te vroeg is maar kon het toch niet laten! ;) Hoop dat ik woensdag alsnog een positieve test in handen mag hebben maar vrees het ergste.....

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dear, wat verschrikkelijk spannend!!!

8. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Zal voor je duimen Dear86 dat de test woensdag een andere uitslag geeft!!!

9. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Katalaya: Ja echt slopend dit keer! Kan er heel slecht tegen dit keer. Emoties vliegen alle kanten op, heb de hele dag het gevoel dat ik in janken uit kan barsten. Had ik met de medicijnen van de icsi helemaal niet dus zal wel van de progynova komen. Borsten zijn iets opgezet maar ja kan allemaal van die medicijnen komen he...... gatver deden ze maar gewoon een bloedtest dan weet je gelijk waar je aan toe bent!

@ Wanda: Dank je wel, super lief!

10. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie opbeurende woorden.
    Doet me goed.

@Dear : ik duim voor je meis!!!

11. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gemma: Graag gedaan hoor! Wanneer krijg je te horen of je in behandeling wordt genomen?

Hier nog steeds niets te bekennen van ongie of iets dergelijks. Ben zo bang om woensdag teleurgesteld te worden!! Heb nog nooit tot de testdatum niets verloren (verlies altijd bruin, rood etc) maar ben bang dat de medicijnen alles tegenhoud. pffff nog twee nachtjes slapen... wat onmenselijk toch, ze moeten gewoon een bloedtest doen ha ha ha

12. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    @ Dear : nog even volhouden. De duimen draaien hier op volle toeren voor je!!
    Ik heb net geprobeerd de afdeling te bellen. Maar er is vakantie. We moeten geduld hebben werd er gezegd ( pff ik heb al 7 jaar geduld... )

Vanmorgen een goeie vriendin gesproken die nu 15 weken zwanger blijkt..
    Hm.. weer iets wat mijn humeur verpest vandaag.
    En het regent ook al en ik barst van de koppijn.
    Grrrr... ( soms heb je van die dagen )

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik ken het...

14. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hallo,

zijn er hier ook dames die last hebben van bijwerkingen van de decapeptyl-spuit?
    Men mijn humeur is gister gedaald tot het vriespunt, het minste of geringste en ik schiet uit mijn slof! Word er zelf niet goed van.
    En het weer werkt ook niet echt mee zodat ik eff naar buiten kan om een lange wandeling met mijn 2 hondjes kan gaan maken en mijn hoofd eff leeg te maken!!

Ben wel blij dat ik afgelopen zondag mijn laatste pil heb geslikt, want ik had slaapproblemen door de pil gekregen.

hoe gaat het verder met jullie??

15. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Lieve IVF Zwolle meiden,

Ik wil jullie heel veel kracht toewensen met het geen waar jullie mee bezig zijn. Wat is sowieso het hele traject van zwanger willen worden zwaar en dan IVF is dan nog zwaarder.
    Wij horen bij de gelukkigen waarbij IVF gelukt is(in Zwolle), wat zijn we blij. Maar toch het hele proces is een wond die altijd blijft ook als je zwanger bent.
    Ik vind jullie allemaal super stoere en sterke vrouwen. Wat is het toch lastig om elke keer weer geconfronteerd te worden met hetgeen waar jullie zolang naar verlangen...Houdt hoop en blijf dichtbij jullie partner!!
    Heel veel succes en ik hoop dat er hier snel zwangeren te vinden zijn!!

16. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @dear spannend meid!!! succes morgen!!!

@liefprinsesje lief berichtje voor idereen hier :) fijn te lezen dat jij zwanger bent gefeliciteerd geniet er lekker van

17. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ All: helaas zoals verwacht een negatieve test! *zucht* Baal echt enorm maar goed moeten verder.
    Mag gelukkig meteen met de medicijnen stoppen en hoop dan snel een menstruatie te hebben. Mag als het goed is ook gelijk door met de volgende cryo poging.

@ Liefprinsesje: Wat een lieve woorden!

18. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    @ Dear: Balen meis! Digi knufffff!!!

19. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    @Lief prinsesje: thnx voor je lieve woorden, doet ons goed!

20. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    All,

Ik sluit me volledig aan bij de woorden van liefprinsesje. Wat zijn jullie allemaal dapper!!!! Blijf er in geloven het kan echt. Ik heb 2 icsi trajecten gehad in zwolle met meerdere cryo terugplaatsingen tussen door en ben nu voor de 2e keer zwanger. Mn zoon is bijna 1,5 en zit nu in de 13 week van mn 2e zwangerschap. Vaak wint de aanhouder daar mag je in geloven. Ik volg jullie en hoop op meer succes bij jullie. In zwolle zit je trouwens goed. Ze hebben hoge resultaten.

Dear, jeh wat rot zeg weer zn teleurstelling zet hm op.

Deel Deze Pagina