Meiden, Hoelang duurt het voor je ongesteld wordt en de temperatuur daalt na een cryo tp met medicijnen? Mijn temperatuur is nog steeds onwijs hoog en nog geen bloed te bekennen. Heb dinsdag voor het laatst al dat spul gebruikt!
Hmmm... bij mij hield de Utrogestan de menstruatie tegen. Vier dagen na mijn gebruikelijke NOD, op cd 16 begon de spotting. Ik moest doorgaan met de Utro, maar de spotting werd langzaam steeds meer. Toen ik op cd 18 met de Utro stopte, ging de spotting langzaam over in een normale menstruatie. Je maakt het wel spannend, zeg??!! Wanneer mag/moet/ga je testen?
Bij de verse poging werd ik dwars door de utro ongesteld 8 dagen na de tp. Vanochtend wel getest met twee verschillende testen maar was vergeten ze af te lezen, de kat had in eigen poep gestaan en door de hele keuken gelopen dus ben toen naar het werk gegaan zonder af te lezen. Toen ik thuis kwam stond op beide testen een heeeeeeel licht streepje, heb met ziekenhuis gebeld maar zij zeggen dat de meeste zwtesten na lange tijd een streepje geven. duss... weet ik nog nix!!
@ Dear; spannend meid! Weet je al wat meer?? @ all; ik zal straks ff terug lezen. We zijn gisteren terug gekomen van vakantie. We hadden een jacht gehuurd, maar we zijn eerder weer gekomen, vanwege het petweer! Wel jammer, maar varen is wel super! Miss nog wel een keer als we zeker weten dat het mooi weer wordt!
@ all: hier is het eindelijk begonnen. Hopen dat het goed doorbreekt vandaag of morgen want dan kan de volgende cryo tp nog net voordat we op vakantie gaan. Anders moet het weer opgewekt worden enz.
A gatsie Dear, ik heb nog wel zo voor je geduimd.. Ik had het je zo gegund.. Hopen dat je niet veel last hebt van de menstruatie nu.
@ Katalaya, beginneling en Gemma: Lief!!!! Ja helaas. Alleen is het bloeden alweer gestopt.. Wie heeft hier ervaring mee? Heb nu 1 dag wat (bijna niets) helder rood verloren en nu is het gestopt. Komt dit door de progynova?
Ik zou even afwachten. Misschien zet het toch nog door, misschien blijft het hierbij? Ik zou een wachten tot eind van de week. Mocht je dan nog geen bloeding weer hebben gehad nog ff testen. ( ik blijf voor je duimen! digi knuff ) Liefs, Gemma
Hallo, hier gister gestart met spuiten van Gonal! We mogen woensdag 24 augustus terugkomen voor de 2de echo. Ben benieuwd hoeveel follikels er gerijpt zijn! Hoe gaat het verder allemaal met jullie?? groetjes wanda
Hier verwacht ik volgende week woensdag mijn menstruatie. Dan mag ik bellen voor een afspraak voor een fm op cd10, ter voorbereiding van een cryo-tp. Heeeerlijk: na 5x IUI en 1x IVF geeeeen hormonen!
@ Wanda; Spannend meid! Ik wens jullie heel erg veel succes!! @ Katalaya; Lekker joh, even geen hormonen! Hopen dat je ongi snel doorkomt! @ All; Hier sinds gisteren begonnen met decapeptyl te spuiten, dit omdat mijn cyclus te snel gaat.. Nu dus een weekje alleen deca spuiten.. Ik moet ook 24-08 heen om te kijken hoe het gaat en dan menopur erbij gaan gebruiken! Dus we gaan ook weer beginnen. En nu maar hopen dat we een keertje wat meer geluk hebben!!
Ik moet om 10.00 volgens mij.. Maar ik loop in Almelo en doe dat in combinatie met Zwolle. Manlief moet eitjes naar zwolle brengen en daar ook produceren. Een eventuele tp zal ook in Zwolle gedaan worden, dus we komen elkaar niet tegen as woensdag!! Alle fm's worden gewoon in Almelo gedaan!