IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    okay jammer!! Leek me wel eleuk om elkaar daar eens tegen te komen!

In ieder geval veel succes gewenst.

groetjes wanda

2. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Dank je wel! Jij ook!!

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Wanda; Hoe is het gegaan vanmo??

@ all; Hoe gaat het met jullie.. Tis hier zo stilletjes!!

@ all; Vanmo weer in 't zkhuis geweest.. Zag er goed uit, ze konden 4 eitjes zien..!! Zijn we erg blij mee! Moet vanaf zaterdag menopur gaan gebruiken..!! Maandag weer een fm en dan hopelijk volgende week een punctie! Als het deze keer wel doorgaat, maar daar gaan we wel vanuit!!

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik hoop het zo voor je..!

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @beginneling, wat goed meid kan me goed voorstellen dat jullie met 4 super blij zijn!
    ga voor je duimen. en zet hem op :)

@dear hoe gaat het?

6. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ beginneling: Wat goed meid! Hoop snel op goed nieuws voor jullie!

Hier nu 3 weken aan de pil. Ik mocht gelijk door voor de volgende cryo maar dat kwam net wel/niet uit met mijn vakantie. Ik zei toen tegen de arts dat ik dat wel vervelend vond omdat ik zulke lange en onregelmatige cyclussen heb. Toen gaf hij me de tip om gewoon even een maandje aan de pil te gaan en als ik dan stop en ga menstrueren mag ik gelijk weer met de progynova beginnen! Daar ben ik heel blij mee, fijn dat de arts er begrip voor had.
    Heb wel niet zoveel gemenstrueerd en heb al vanaf de menstruatie heel veel bruin verlies, dat is niet zo fijn maar ja is niet anders.

Hoe is het met jou Katalaya en sas?

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @dear wat fijn dat de arts er begrip voor had, 3 weken aan de pil nu nog 1 weekje en dan begin je?
    Hoe was je vakantie?

Hier alles goed, laatse weekje vakantie en dan bengint het werken weer :s maar goed
    als het goed is word ik rond 8 sep ongi en dan kan ik mij melden in het zkh van de 1e echo voor de cryo tp
    heb er weer zin in en ga er weer positief in, die 2 maand zonder ziekenhuizen heeft mij wel even goed gegaan.

Nou succes all

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier verwacht ik morgen de cryo-terugplaats-in eigen cyclus-cyclus te beginnen.

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hopelijk gaan je beginnen, succes!

10. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Gister de 2de echo gehad! Er zaten aan de rechterkant 2 follikels en 2 aan de linkerkant, maar deze kant was erg moeilijk te zien dus er kunnen er nog meer zitten!! Zaterdag weer terugkomen voor een echo, want de follikles waren nog aan de kleine kant ongeveer 11 mm.

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Zoiets had ik ook. Achtereenvolgens bij de follikelmetingen iets van 5-4-7-9-11 follikels die goed zichtbaar waren.

Uiteindelijk kwam ik zelfs uit op 15 follikels met 15 bruikbare eicellen. (10 bevruchtingen, 1tp en 2 cryo's)

12. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sas wat goed dat je dan je bijna voor de cryo tp kan. Doe jij hem in eigen cyclus of met medicijnen? Succes in ieder geval!
    Heb nog geen vakantie gehad. Moet nog 1 week werken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie en gaan we een week naar Griekenland (vandaar dat die cryo niet gelijk kom). Ja nog 1 week pil slikken en dan als ik ongie ben mag ik weer gelijk met progynova beginnen!

@ Katalaya: Wat spannend, en hoe bedoel je beginnen? Word morgen de cryo ontdooit of iets anders?

@ Wanda: Ik had zo`n beetje hetzelfde als Katalaya. Je weet pas hoeveel eitjes je hebt na de punctie. Bij mij wilde het ook niet vlotten en toen bleek ik uiteindelijk toch 17 eitjes te hebben!! Kan allemaal nog bijtrekken. :)

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Katalaya; Dank je! Ik hoop het ook!! Jij ook succes de aankomende tijd!

@ Dear; Wat fijn dat je een maandje aan de pil mocht gaan.. Ik dacht eigenlijk dat je dat altijd moest na een mislukte tp of iets in die geest.. Ik moet elke keer wel aan de pil voordat ik mag beginnen!! Maar goed, wel fijn dat de artsen mee denken!!

@ Sas; Spannend, jij zit ook weer in de molen! Fijn dat de maanden rust je goed hebben gedaan!

@ Wanda; Spannend joh!! We lopen wel een beetje samen op.. Mijn cyclus is altijd erg kort, ik verwacht dat we volgende week woensdag of donderdag een eventuele punctie hebben!!

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik ben zojuist ongesteld geworden. Morgen bellen voor een afspraak voor de eerste fm op cd10 (volgend weekend).

Ik verwacht dan half september de cryo-tp.

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi meiden,

Vanmo ben ik weer na het zkhuis geweest voor een fm.. Alleen de eitjes waren nog te klein, wat ook niet gek is als je nog maar 2 dagen menopur aan 't spuiten bent. Moet as donderdag weer komen, ben benieuwd of ze dan goed zijn gegroeit!

Hoe is het met jullie??

16. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hier vandaag weer een echo gehad en nu zat er 1tje van 18mm en 4 van ongeveer 13mm. Nu eff doorspuiten en donderdag weer terugkomen voor een echo! Ben benieuwd.

groetjes wanda

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Wanda; goed man! Spannend morgen weet je dus meer! Ik moet morgen ook weer voor een fm heen.. Ben heel benieuwd hoe de eitjes zich ontwikkelen!! Succes morgen!

18. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    UPDATE: Het zit weer niet mee hoor!! De follikels zijn wel gegroeid maar ze zijn nog steeds niet groot genoeg voor een punctie! Zaterdag weer terugkomen voor een echo.

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wanda, dat had ik ook. Uiteindelijk moest ik vier dagen langer spuiten, maar had wel ineens 15 eicellen.

Laat je niet gek maken!

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Ff gekopieerd uit een ander forum!

@ all; Vanmo fm gehad, er zaten nog maar 2 eitjes van 12 mm en 15 mm.. Moest mijn bloed ff laten prikken en zouden me later bellen. Net tel gehad.. Progesteronwaarde was hoog, dus ze gaan maar voor 1 eitje. Dit is natuurlijk een flinke domper. Nu aan ons de keuze of we doorwillen met 1 eitje of de poging afbreken. Wat is wijsheid, we weten dat we niet veel eitjes hebben. Als we het afbreken, duurt het weer lang voordat ik ongi ben en moet ik weer een maand aan de pil. Ook heb ik nu net 2 weken gespoten, en dus weer voor niets gedaan. De vorige keer is ookal afgebroken. Je weet ook niet wat er de volgende keer zit. En uiteindelijk hoef je er maar eentje te hebben.. Gatver, 't zit ons ook nooit mee.. Moet morgen weer voor een fm en dan gaan we bespreken hoe we het verder gaan doen..! Manlief belde net ook al huis met heel veel onbegrip en teleurstelling..!!

@ Wanda; Balen meid! Hopen dat ze zaterdag goed zijn gegroeid!! Succes ermee!

Deel Deze Pagina