IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ dear; Wat vervelend dat je van die aanvallen had, maar goed dat het nu weer over is! Ff lekker weg geweest! Hoop voor je dat de cryo goed ontdooit!

@ Katalaya; Super meid! Idd succes met wachten!

@ all; Vanavond mijn laatste pilletje nemen en dan wachten op mijn ongi.. Denk dat die over 4 a 5 dagen komt.. Maar goed, dat is dus nog ff afwachten! Dan gaan we het korte schema weer gebruiken, de vorige dat ik een punctie had, had ik op dag 7 al een punctie! En hopen dat er veel eitjes zitten en gaan groeien!

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ Katalaya hoe gaat het nu, algestest?

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    ow en beginneling hoe gaat het met je?

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Sas; Hier gaat het goed.. Ben in afwachting van mijn ongi. Vorige week dinsdag mijn laatste pilletje duphaston gehad.. Hoop dat mijn ongi snel komt, dan kunnen we weer beginnen! Ik heb er zin in!!

Hoe is het met jou?? Nog bezig met een behandeling of ff rust..

5. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier ook weer slecht nieuws. Onze cryo is niet goed ontdooid en wordt dus morgen niet teruggeplaatst. Dinsdag belt de arts mij om te bespreken hoe en wanneer we verder gaan!

Andere dames: Succes

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Dear: Neeeeeeeeeeeeeee......!!!! KUT!

Ook hier geen goed nieuws. Temperatuurdaling heeft ingezet, en gisteren op 11dpo een hagelwitte test...

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ dear; gatsie. Wat balen!! Veel succes as dinsdag!

@ Katalaya; Spannend, hoop voor je een positieve test..

@ all; volgens mij komt mijn ongi morgen door!! Ben er erg blij mee, kan ik weer lekker verder.. Nu hopen dat we eindelijk weer 'ns een punctie gaan krijgen!

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @beginneling wat fijn voor je, weer een stapje dichter bij he
    spannend allemaal weer

@dear shit meid wat balen dat het niet goed gegaan is is wel een domper, nu zie je maar dat het allemaal niet vanzelf sprekend is... fijn dat je dinsdag gebeld word, en kan je weer snel starten

@Katalaya hopelijk veranderd de test nog, wanneer mag je officieel testen dan?

Hier alles goed, ik wou deze maand starten met de cryo, maar vond de tijd nog niet goed. had in mijn vakantie lekker geborreld en veel gerookt. dus ik sla nog een maandje over eerst even lekker sporten en water drinken
    voor mij gevoel stap ik er dan beter in.
    hopelijk kunnen wij in oktober verder
    heb er weer zin in

nou meiden rustig aan doen

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hmmm... raar. Mijn temp daalt niet verder. Hij is nog wel te laag naar mijn mening. 1885b7 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    (Vergelijk het laatste bolletje op het onderste kaartje met 13dpo op het bovenste kaartje)

Officieel zou ik zaterdag mogen testen (16dpo, 12dptp)

Wat mij verder opvalt: ik lig de laatste 3 dagen om 21:15 in bed want anders val ik op de bank in slaap.
    En sinds vandaag heb ik een enorme pijnlijke borsten... :(

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    oww dan kan het nog wel hoor, je zou niet de eerste zijn waarvan de test eerst negatief is en daarna positief.
    spannend nog een paar dagen en je weet het zeker

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ sas; Misschien een domme vraag, maar ik las dat je in de vakantie hebt gerookt, doe je dat anders ook?? Ik neem af en toe nog een sigaretje, vooral met spanning vind ik 't ff lekker om een sigaretje te roken! Ik weet dat het slecht is. Maar met manlief afgesproken dat als er een tp komt, dat is dan vanaf dat moment niet meer ga roken..

@ Katalaya; Spannend meid, hoop voor je dat de test toch positief wordt. Tis natuurlijk nog een paar daagjes wachten.. Met de kwaaltjes kan ik je niet helpen..

12. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Katalaya: Ik hoop dat je nog een test met een mooi streepje in je handen zult hebben over een paar dagen! Wat een onzekerheid he? Mag jij trouwens al na 12 dagen na tp testen? Ik mocht pas 14 dagen na tp.

@ beginneling: Is je ongie er al? Succes meid!

@ Sas: vind het heel knap dat je nog wacht. Ik kan dat echt niet wordt daar zo onrustig van!

ego:
    Ben nu een beetje bijgekomen van de domper. Ben vooral een beetje boos op het z`huis. Toen ze onze embryo`s gingen invriezen werd ons verteld dat het twee toppers waren en gisteren aan de telefoon zei de laborant dat hij al kielekiele was toen hij de vriezer in ging! Had ik dat geweten dan had ik er iets meer rekening mee gehouden dat het wel eens niet door zou kunnen gaan (90% wordt wel teruggeplaatst in Zwolle).
    Ben nu een beetje aan het kijken voor alternatievengeneeswijze tijdens de volgende behandeling. Heeft er hier iemand ervaring met een homeopaat of acupunctuur?

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Schiet mij maar lek.

Een negatieve test, maar mijn temperatuur gaat door het dak:
    1885b7 Ovulation charts on FertilityFriend.com

En ik heb zelfs nog een uur te vroeg getempt, omdat ik om 5.00 ineens klaarwakker was. (Normaal temp ik om 6.00, dus als ik was blijven slapen tot 6 uur, was mijn temp wrs. nog hoger geweest.)

En ik ben nu officieel over tijd.

Ik ben nu echt de draad kwijt.

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Katalaya; Wat een onzekerheid.. Kun je geen bloedtest doen..?? Ik ben niet zo op de hoogte met temperaturen. Dat hoefde ik nooit te doen..

@ all; vanmo in het ziekenhuis geweest.. Aan de ene kant lagen 3 eitjes, maar aan de andere kant lag een heel groot ei.. van 41 mm. Dus ik moest bloed prikken om te kijken wat ze gaan doen. Het ligt even aan mijn hormonale waarde.. Ik wordt straks terug gebeld. Ik ga er dus vanuit dat we nog niet mogen beginnen.. Dan valt het miss allemaal nog een beetje mee..!

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @beginneling, nee ik rook niet alleen in de vakantie, maar mijn bedoelling was om in de vakantie helemaal te stoppen, maar helaas niet gelukt . ik wou nog niet beginnen omdat ik las op freya dat de kans op een zwangerschap met 50%afneemt als je rookt. weet niet of het waar is. maar beter eerst maar helemaal stoppen. of zo als jij heel soms.
    Maar jij dus voor de echo geweest jeetje 41 mm dat is echt heel erg groot zeg.laat je het nog even weten als je gebeld bent. ben wel benieuwd.

@Katalaya in de onzerheid zitten is ook niks jo, misschien kun je idd vragen om een bloedtest?

@dear kan mij voorstellen dat je boos bent op het zkh, wat bizar dat ze dat zou zeggen jo. idd als ze eerlijk waren geweest dat had je je er nog niet zo op ingesteld.

rustig aan doen all

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Sas; ik ben inmiddels gebeld.. Ik moet morgen weer komen. De hormonale waardes waren wel wat hoog, maar omdat dit nog maar de 2e dag van mijn cyclus is, kon deze nog wat afnemen. Als dat morgen het geval is, gaan we gewoon verder.. Anders weet ik het niet, moet ik denk ik wachten totdat de cyste weg is. Als we verder gaan, kan de cyste gewoon tijdens de punctie worden aangeprikt. En dan ben ik 'm kwijt.. Dus nog ff afwachten.. Heb het idee dat ik de laatste tijd alleen maar zenuwachtiger wordt als ik naar het zkhuis toe moet.

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een bloedtest zullen ze - denk ik - nog niet doen. Ik heb zaterdag als testsuggestie meegekregen.

Misschien volgende week, maar me dunkt; dan zal er toch wel een ontknoping zijn?

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Katalaya Gatsie, het blijft spannend!

@ all; vanmo weer in het zkhuis geweest. Cyste zat er nog, moest ook nog ff bloed prikken. Ik heb ff gevraagd wat de kans was dat we toch gewoon mochten beginnen. De kans was erg klein. We moeten dan wachten totdat mijn volgende ongi begint en dan gaan ze kijken of de cyste weg is.. Dus ik ga daar maar vanuit.. Manlief zei; dat heeft je lichaam ook een maandje rust.. Ik denk dat dit ook wel goed is, maar ik wil zo graag zo snel mogelijk zwanger raken! Wordt rond de middag gebeld wat de plannen worden!

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Ben inmiddels gebeld en wat we hadden verwacht is door gegaan.. Mag niet starten, de waarden waren weer verhoogd. Dus bij mijn volgende bloedverlies moet ik weer bellen en kijken we of de cyste weg is

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    pff beginneling, wat een gedoe zeg!!
    ik denk dat je man wel gelijk heeft, het is idd wel eens goed om even niks te hebben. ik vond het in het begin ook niks die pauze
    maar moet zeggen geeft je toch wel wat rust
    hopelijk voor jou ook...

Deel Deze Pagina