Heeft wel te maken met het aantal eenheden wat je spuit . Per dag halveert de hoeveelheid,dus als je 10.000 hebt gespoten is het de dag erna 5.000 dan 2500,1250,625 etc sterkte het het wachten nog even
Ik heb 10.000 eenheden gespoten! maar goed, we zullen gewoon ff gaan afwachten. Voelde jij nog speciale dingen of had je gewoon een goed gevoel?? Weet jij trouwens ook hoeveel cellig jouw cryo was??
Oke een dag of 10 moet het er denk ik dan uit zijn?? ja zit niks anders op dan te wachten mijn cryo was een blastocyste die liep al voor met delen. ik kreeg dagen na de tp wat ongipijn en mijn borst ging pijn doen.maagzuur had het erg koud dacht eerst dat ik ziek zou worden haha Merk jij al wat? rustig aan doen!
Goeiemorregeh allemaal..! Hier zit ik inmiddels 9 dagen na de punctie (vr 11-11) en 5 dagen na de tp (di15-11). Sinds gisteren heb ik, (behalve extreme vermoeidheid) last van een rare hoge pijn in in mijn rug. Daar waar mijn middenrif en mijn longen bij elkaar liggen. Vooral bij inademen voel ik pijnlijke steken. Kortademig dus. Uiteraard ben ik goed op de hoogte van het risico op overstimulatie, maar ik heb dus geen gewichtstoename, geen opgezwollen buik, geen koorts en ben niet misselijk. Wat raden jullie mij aan? Moet ik even met het ziekenhuis bellen, of valt het wel mee?
@ Sas; Ja, voel natuurlijk vanalles, maar of het echt zo is of dat het tussen de oren zit (dat ik graag iets wil voelen) weet ik niet! Heb de testen in huis, dus kan iets eerder testen. Ons gevoel weet het nog steeds niet, al neig ik meer na een "nee" maar dat is ook zelfbescherming. Ik vind het nu wel heel erg spannend!! @ Katalaya; Meid, ik vind het erg vervelend maar ik denk niet dat ik je hier mee kan helpen. Heb zelf nooit zulke klachten gehad.. Als je het niet vertrouwt gewoon het zkhuis bellen. Beter 1 x te vaak, dan 1x te weinig! Sterkte ermee! Hoe voel je je verder??
Hier vandaag de uitgangs-echo gehad en we mogen weer starten!!!! Ik mag beginnen met het spuiten van pergoveris! Heb vandaag ook een soort dagboekje meegekregen waar ik alles bij moet houden! Het is allemaal best weer spannend! Zaterdag alweer terugkomen voor een echo om te kijken hoe de follikels groeien! Spannend beginneling, jij mag bijna al testen!! Ik zal voor je duimen op een positieve test! Ga je wachten met testen tot de 25ste of toch ietsies eerder??
@ Wanda; manlief en ik hebben besloten om woensdag er maar een testje tegenaan te gooien! Wat de uitkomst wordt; we hebben echt geen enkel idee!! Heel veel succes! Is dit die poging die je helemaal vergoed krijgt. Je deed toch mee aan een onderzoek?? Hoop voor je dat deze ronde de juiste is!!
@beginneling spannend meid ik ga voor jullie duimen, laat je het woensdag wel weten?? ben erg benieuwd
@ Sas; Ja, tuurlijk laat ik het weten! Durf alleen niet zo goed te gaan testen, heb nu nog gevoel dat ik " zwanger" ben, als het dan negatief is, is dat gevoel natuurlijk ineens weg! Maar goed, ik ga er maar vanuit dat het negatief is! Voel helemaal niets.. De 1e week had ik zere borsten en wat steken.. Kan natuurlijk nog last hebben gehad van de punctie, omdat die niet helemaal vlekkeloos is gegaan!! Man, wat hoop ik toch op goed nieuws!!
als je uit gaat van niet kan het altijd meevallen, je hoeft natuurlijk ook niks te merken nog' maar meid ik hoop zo met je mee!!!
Hey beginneling, dit is inderdaad de poging die ik van het ziekenhuis krijg omdat ik mee doe aan de persist-studie!! Nog 1 nachtje slapen meid en dan weet je het!! Ik hoop het zo voor je!!!
Hoi meiden, Manlief en ik hebben vanmo al getest, we konden niet wachten! Maar helaas was tie negatief! Ik ging er al wel een beetje vanuit, maar toch was het best wel zuur. Vrijdag gaan we voor de vorm nog eens testen, omdat we die data van t zkhuis hebben gekregen! Maar goed, we moeten nu dus alle hoop op onze laatste poging zetten!! Ik moet zeggen dat ik niet eens heel erg teleurgesteld ben. Ben denk ik de teleurstellingen wel gewend.. manlief wil eigenlijk een paar maand niets doen, maar ik ga het liefst direct door, omdat mijn eivoorraad minimaal is. Ik ben bang dat als we lang wachten, er nog maar heel weinig zijn..!! Maar goed, we wachten tot vrijdag, dan bellen we naar het zkhuis toe..!!
Hé meid wat k*t zeg!! Een hele dikke digi knuf van mij!! Persoonlijk gezegd vind ik dat zo'n terleurstelling nooit went! Ik vind het iedere keer een persoonlijke nederlaag van mijn eigen lichaam!! Dat het mij in de steek laat, zo voelt het bij mij tenminste!! Maarja iedere vrouw is anders hé!! Toch wens ik je veel sterkte toe. veel liefs wanda
Ik vind wel dat mijn lichaam elke keer faalt! Een vrouwenlichaa moet toch zwanger kunnen worden.. Maar goed, dat zeg ik niet elke x tegen manlief, hij kan daar niet zo goed tegen.. Hij is best wel een emo-man..! Maar wel een schat! Kwam tussen de middag thuis, werkt dicht bij huis, en kreeg net ook alweer een sms van hem! Bedankt voor de digiknuffel!! Liefs!!
Hoihoi!! Gisteravond had ik toch wel last van teleurstelling, ik dacht dat het deze x minder zou zijn. Eten was aangebrand, had al een paar keer mijn hoofd gestoten, dus echt niet mijn dag! Nu ben ik er wel weer! Manlief zei ook nog, we hebben nog 3 volle dagen, dus het kan vrijdag nog wel positief zijn. Ik weet dat we te vroeg hebben getest, maar ik heb er nog weinig hoop op. Mijn zus vertelde gisteren dat ze bij haar dochter over tijd was en toen nog een vaag streepje had.. Dus het kan nog alle kanten op, nou goed, ik ga daar niet vanuit! maar we zullen vrijdag wel zien! Liefs mij!
owwwww schit beginneling!!! dit had ik liever niet willen lezen maar idd misschien heb je nog niet genoeg hcg is je lichaam en is de test vrijdag anders dat lees je wel vakar ik hoop heel erg dat het als nog positief is hoor liefs
Helaas dames! Vanmo weer negatief getest, dus nu maar wachten op mijn ongi! Opzich ben ik niet heel erg teleurgesteld omdat ik er al vanuit ging.. Hoorde vanmo dat een ander stel bij ons uit de straat ook een kleine krijgt. Dat wou ik eigenlijk vanmo niet horen.. Maar goed, het is een leuk stel en ik vind het super leuk dat ze een kleine krijgen, maar ik gun het onszelf ook zo heel erg.. Nu moeten we alweer voor onze laatste (vergoedde) poging. Manlief en ik gaan van het weekend ff kijken wat we nu willen.. We liggen qua dat niet helemaal op 1 lijn..!! Maar goed, de maand december gaan we sowieso niets doen..!! Met de kerst en oud en nieuw is de poli dicht.. Dus het wordt sowieso januari..!! @ Sas; hoe is het met jou.. Ik zie dat je de 7e een echo hebt! Spannend of niet..!! Geniet ervan!
ow wat kl*te beginneling. had echt goede hoop voor je lichaam is een raar iets dat van die andere mensen die zwanger zijn begrijp ik heel goed tuurlijk gun je het een ander. maar wrm jij zelf niet he? ik ben altijd wel een tikkie jaloers moet ik eerlijk zeggen wrm liggen jullie niet op 1 lijn? ook wel fijn dat je in dec eventjes een rust maandje hebt. Hier alles goed... idd 7 december de echo pff duurt nog lang ik zou blij zijn als het zo ver is. en een goede echo heb gehad. ben nu wel blij maar toch bang dat het weer mis gaat rustig aan doen hoor!