@ katalaya; Wat een super goed nieuws! En wat fijn dat je nog ff mocht komen in het zkhuis! Dan weet je het zeker he!! Geniet ervan!!
Hier mag ik morgen alweer terugkomen voor een echo!! 3De dag op rij! De 2 follikels zijn niet voldoende gegroeid! Zit eff in een dipje, lijkt allemaal tegen te zitten deze ronde!!
wanda pfff lastig is dat he, ik had het de laatse keer ook toen ben ik denk ik ook wel 4 tot 5 x geweest voor de echo. komt echt wel goed! je hebt vast het weekend de punctie zet hem nog eventjes op! Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld omdat ik maar bruinbloed blijf houden en als ik loop best buikpijn heb kreeg net ook al wat roodachtig eruit . ik mag nu vrijdag komen voor de echo.5 dagen eerder erg spannend maar ben er bang voor meiden rustig aan
@ Wanda; das idd vervelend dat je elke keer heen moet. Hoop dat ze morgen goed zijn gegroeid, zodat je idd van het weekend de punctie hebt! @ sas; gatsie meid, spannend! Wel fijn dat je vrijdag al mag komen! Kan me voorstellen dat het bang bent dat het mis gaat, als je dat al een keertje hebt meegemaakt! Hoop zo dat dit beebje lekker blijft plakken!
@ Katalaya van harte gefeliciteerd meid!!!! Wat heerlijk voor jullie, geniet er lekker van. @ Sas wat vervelend die onzekerheid! Fijn dat je vrijdag al mag voor de echo. Duim voor je.
Bedankt voor alle felicitaties! Het ene moment is het enorm onwerkelijk en surrealistisch, het andere moment is het alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Hier vandaag weer een echo gehad en de follikels waren nu wel goed doorgegroeid!! Krijg zaterdag de punctie! Er zijn helaas geen follikels meer bijgekomen dus ik heb er 2!! Maarja, je hebt maar 1 goede plakkert nodig toch!! Vannaaf om 10 uur de spuit zetten en dan zaterdag om 9 uur de punctie!
@ Wanda; Super joh! Zaterdag de punctie!! Hoe komt het dan je 2 follikels hebt.. Ben je bekend met minder eivoorraad?? Was ik even benieuwd naar! Ik ga heel erg voor je duimen! @ Sas; Voor jou een hele dikke knuffel! Ik hoop dat morgen alles goed lijkt! Laat je even weten als je geweest bent!
beginneling dank jewel, lief van je ik laaat het zeker weten vanmiddag.pfff ben nu al op van de zenuwen
Hey begeinneling, ik heb geen idee hoe het kan dat ik nu maar 2 follikels heb! Bij onze 1ste ivf poging had ik er 6! Ik hoop zo dat er nu wel een bevruchting plaatsvind! Maar ik ga nu eff uit van het slechste scenario, zodat de klap niet weer zo erg hard aan komt zoals de vorige keer met de ivf!
@ Wanda; Goed zo! Positief blijven! De vorige keer (bij ivf) hadden wij ook geen bevruchtingen! Bij icsi hadden we ook 2 rijpe eicellen en 2 bevruchtingen! Dus het kan allemaal! @ Sas; meid hoe is het gegaan?? Ben heel erg benieuwd, hoop dat je goed nieuws hebt!!
Hoiii Ik was zoooo zenuwachtig maar alles is goed! het hartje klopt mooi en ben nu idd 7 weken ongeveer over 2,5 weken nieuwe echo bedankt voor je lieve berichtjes beginneling @wanda positief blijven hoor, ik ga voor je duimen gek dat het er nu 2 zijn. ook niks veranderd aan medicatie? liefs sas
@ Sas; Oh meid!! Wat super! Ik ben echt opgelucht! Nou proberen een beetje te gaan genieten! Super, super, super!! Dikke knuffel
Hey, Sas, vertel eens... Moeten we eigenlijk zelf een verloskundige of kraamhulp of zo inschakelen? Of blijven we eerst onder controle in het ziekenhuis? Het is zo surrealistisch dat ik ein-de-lijk zwanger ben, dat ik nu pas merk hoe in al dit soort dingen bewust genegeerd heb! Terwijl ik normaal gesproken helemaal van het uitpluizen en voorbereiden ben...
hey kat, als het goed in krijg je 2 echo,s daarna mag je zelf een verloskundinge inschakelen. Maar wanneer zou je dit moeten doen denk je? haha ik heb eigelijk ook geen idee