IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    beginneling hartstikke bedankt!!!! fijn weekend meid
    liefs

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Sas; ik was een beetje aan het loeren op sites van verloskundigen, en daar staat dat je bij zes tot acht weken een afspraak kunt maken. Vandaar.

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ja ik las het gisteren voor een intake he, ik denk dat ik maandag eventjes bel. hoelang het duurt voor dat je de eerste afspraak hebt. als het mee valt maar ik een afspraak na de 2e echo

ben trouwens klaar wakker om dit tijd stip, al 3 dagen lang pffff
    zo maar weer proberen te slapen hihi

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jij ook al??!! Ik zit ook al dagen achter elkaar 's nachts een uurtje op, of ik ga er van ellende maar om half zes uit. Op een zaterdagochtend notabene! Ik haal het straks wel weer in met een tukje op de bank. (Wat ik dus voorheen nooit kon)

Als je weet wat de verloskundige gezegd heeft, laat je het even weten?

Hoe kies je zulk soort diensten eigenlijk? Heb jij in onze stad een beetje achtergrondinfo over waar wel heen te gaan en waar vooral weg te blijven? (Er gemakshalve van uitgaande dat jij ook uit Zwolle komt?)

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    haha dat in de nacht wakker worden had ik ook al eerder, was 2 a 3 dagen weg maar begint nu weer ... vreemd
    jij dus ook al? nou ja heb mij ziek gemeld grieperig dus lekker met mijn huispak op de bank.

Ik heb geen idee waar heen te gaan en waar juist niet, ik ga van het weekend eens eventjes zoeken
    ben jij al aan het kijken?
    wanneer heb jij trouwens je eerste echo?

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja joh! Ik had me dus gisteren ziekgemeld!

Ik voelde me totaal gemangeld, en na een extreem hectische week zat mijn hoofd zo vol, dat ik er spanningshoofdpijn van kreeg.

Ik heb gisteren echt een relaxte rustdag genomen, en ben daar enorm van opgeknapt.

Vandaag en morgen weer lekker druk (Sinterklaas en behangen bij een vriend), dus ik MOEST even bijtanken.

'Wij' verdienen dat, want 'wij' moeten goed op onszelf passen, toch?

*gniffel*

Ik heb de echo de 21e om 12:00, maar ik mocht een paar dagen van te voren bellen om te zien of het ook op een andere tijd kon.

Maar op zich vind ik 'midden op de dag' wel weer een prima reden om de hele dag vrij te nemen.

Ook zoiets raars... ik was altijd zo extreem plichtsgetrouw wat betreft mijn werk. Het kan me nu gestolen worden...

Wat betreft verloskundige en kraamzorg; ik heb al wat gegoogeld, maar er komt zoveel op me af op dit moment, dat ik eerst maar eens met een buurvrouw wil overleggen wat haar ervaringen met haar kids waren.

Deze vond ik er wel goed uit zien: bakerraad.nl

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    hahaha verstandig dat je bent thuis gebeleven, fijn dat het je goed hebt gedaan. wel gezelie zo druk weekend vieren jullie sinterklaas met de fam?
    ik meld mij ook niet snel ziek, maar nu ben ik echt niet lekker dus ik dacht werk kan mij gestolen worden idd wat meer op je zelf passsen nu he :p

ik zou ook lekker der hele dag vrij nemen als je de echo hebt, lekker rustig want denk dat je behoorlijk zenuwachtig bent :p

8. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hier vandaag de punctie gehad! Pff, man wat is me dat vandaag tegengevallen! Het deed mij nu veel meer pijn dan de vorige keer! Maar ze hebben dus 2 follikels weggezogen, maar er was maar 1 eicel!!
    Nu morgen afwachten op het verlossende telefoontje of er een bevruchting heeft plaatsgevonden!!

@sas, ik mocht ze ronde meedoen aan de persist studie en daar kreeg ik nu pergoveris om te spuiten! Bij de ivf had ik gonal! Misschien dat het daar aan lag dat ik nu maar 2 follikels had!

Fijn om te lezen dat je echo goed is gegaan en dat je het hartje al hebt zien/horen kloppen! Dit lijkt mij zo geweldig om te horen hé!!

Ik ga hier eff weer op de bank liggen met een lekkere warme kruik op mijn auwie buikje!

Dames fijn weekend

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    ow ik had niet mee gekregen dat je aan een studie mee dee, koste het nu ook geen poging dan ofwel?
    vervelend dat het nu tegen gevallen is de punctie, hoe gaat het nu?
    nou lekker rustig aan doen
    en spannend morgen, hopelijk een mooi bevruchting!!!

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jeetje, Wanda. Ik kan me voorstellen dat het toch een tegenvaller is. Maarrr... ik had ook maar één eicelletje nodig van de laatste punctie.

Ik ga voor je duimen.

11. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    @ Sas, dit is een "gratis" poging omdat ik dus mee doe aan die studie!! Het gaat nu een stuk beter! Vooral omdat we vanmorgen het verlossende telefoontje van het ziekenhuis hebben gehad met de mededeling dat we 1 bevruchte eicel hebben!! En ik krijg dinsdag dan de tp. Ben zo blij blij blij

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    O dat is wel beter dat de poging gratis was!!!
    maar wat een goed nieuws dat er een bevrucht is :) op naar dinsdag
    hartstikke fijn voor je

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Wanda; super dat je een bevruchting hebt! Weet je ook of het een topper is?? Enne, vervelend dat je last van je buik hebt.. Hoop dat je snel weer gtp bent..

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wanda, wát een opluchting! Je zit weer vol in de race!

15. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    hoi beginneling,

ik heb geen idee of het een toppertje is! Dat hoor ik denk ik morgen allemaal!!
    Ben nu vooral bang dat het misschien alsnog mis kan gaan, dat de bevruchte eicel zich niet verder heeft gedeeld!! Hadden jullie dit ook??

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ wanda,; Ja en nee we hebben 2 emmy's terug gekregen die beide 6 cellig waren.. Dus ze hadden zich wel goed gedeeld, maar liepen wat achter in de ontwikkeling!
    Ik ga voor je duimen!

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hoi Wanda, ik herken het wel een beetje. Het gaat elke keer een stap verder. Als je weet dat de deling goed ging, dan komt de zorg om de innestelling. Dan de (positieve) test.

Ik zit nu een beetje aan te hikken tegen Moeders voor Moeders, vanwege de nachtmerrie dat de test ineens negatief zal zijn. Zeker als de symptomen even weg zijn.

En dan is het zenuwen naar de eerste echo. Of er überhaupt een kloppend hartje te zien zal zijn.

Zou er ooit een onbezorgd moment komen voor ons allemaal? Of zijn we door de hele mmm al dusdanig getraumatiseerd dat we beseffen hoe relatief en breekbaar dit alles is?

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    wanda al het noet goed ging hadden ze je vast gebeld ik denk dat het vast goed komt
    maar ik was daar ook bang voor hoor het is net wat katalaya zegt elke keer leef je naar een volgende stap toe en deze stap heeft ook weer onzekerheden
    blijft allemaal spannend
    laat je het morgen nog even weten????

Katalaya wanneer komt mvm bij jou??? hier morgen middag
    ik had de vorige keer afgezegt omdat ik niet durfde haha

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier komt MvM vanavond al, om 21:00

Ik ben echt stervensnerveus. Ik maak me zorgen om de test, ook omdat ik amper nog symptomen heb. Nu weet ik dat dat niks zegt, maar toch...

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    hihi niet jo niet zo druk maken hoor, je hebt zelf al getest en die waren positief dus dat heb je vanaaf ook weer :)

Deel Deze Pagina