IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dank je. Dat heb ik inderdaad even nodig. ;)

2. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Vanmorgen een 7cellige eicel teruggeplaatst gekregen!!! Nu afwachten tot 21 december, dan krijg ik een bloedtest!!! Spannend...... ;)

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Klinkt goed! En nu broeden, jij!

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    dat is toch een mooie wanda? lekker rustig aan doen
    en hopelijk jij staks ook een positieve test :)

5. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey sas,

das een hele mooi score! Hij lag prima op schema volgens de arts en er waren al tekenen dattie zich verder ging delen! Ga me nu lekker op de bank nestelen onder een dekentje! Heb de afgelopen paar dagen amper een oog dichtgedaan van de stress, bang dat de eicel zich niet verder ging delen!! En vanavond lekker vroeg onder de wol!! Moet nu eff aan mezelf denken...:)

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    hey wanda, dat is de juiste instelling nu aan je zelf denken! vol houden hoor.
    hartstikke fijn dat het een goede is en dat hij al verder deeld fijn idee is dat he?
    nou rustig aan blijven doen deze week
    en ik ga voor je duimen

Hier is net MvM geweest, leuke vrouw en een leuk boek gekregen

Fijne avond meiden

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Oh! Ben benieuwd! Hier komt MvM vanavond om 20:00.

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    ow dan krijg jij dat boek ook vanaaf :) en je testje :)

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Moeders voor Moeders is net geweest, en de test was godzijdank zoals hij hoort: lekker duidelijk. Heb een monsterlijke ketting uitgezocht, maar gelukkig kreeg ik ook het mooie boek, omdat ik de maximale periode meedoe en vanwege het zoveeljarige jubileum.

Ik ben weer helemaal gerustgesteld. Voor zolang het duurt.

Sas, had jij ook mevrouw W.?

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Nee die had ik niet, dat boek is mooi he
    ik mog niks uit zoeken verder, ik kreeg een notitieboekje en een babymutsje

11. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey dames,

hoe gaat het met jullie?????
    Lang niks van jullie gehoord!! Hopelijk gaat alles bij jullie naar wens!

groetjes wanda

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik mag niet klagen. Behalve zere tetters en een verstoord slaap/waakritme eigenlijk geen grote ongemakken.

Als ik terugkijk was de eerste week na de test het zwaars; de psychisch/emotionele klap. Al onze zelfbescherming, al ons optimisme en al onze kracht haalden wij de afgelopen jaren uit 'Plan B'. (De voordelen van een leven zonder kinderen.)

Het heeft flink wat energie gekost om terug te wennen aan 'Plan A'. En de bijkomende onzekerheid.

Pas vanaf de test van MvM werd het écht, en kwam de trots en acceptatie. Leek het niet meer over iemand anders te gaan, maar mochten we er voozichtig aan gaan wennen dathet echt over ons ging. Maar in deze tweede week na de test was ik extreem moe, dus die week is met hangen en wurgen voorbij gegaan.

Nu, de derde week na de test, lijkt alles een beetje gesetteld, en lijken hoofd en lichaam weer beter in balans te komen.
    Ik ben gelukkig niet misselijk, dus ik hoop dat dat zo blijft.

De komende week zal in het teken staan van de echo op woensdag. En dat geeft een slopende angst: zal het op de goede plek zitten? Is het geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap? Is er een kloppend hartje?

Of laat mijn lichaam me weer in de steek, zoals de afgelopen drie jaren?

Doodeng.

Maar als alles goed is (en die kans is nou eenmaal groter dan dat het fout zit), dan heb ik weer een nieuwe trits leuke dingen gepland: kinderopvang uitzoeken, kraamzorg en verloskundige regelen, SokjesShoppen, en het vertellen aan mijn studenten...

13. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    zal ik je een geheimpje vertellen???

Heb vanmorgen een testje gedaan, omdat ik de afgelopen paar dagen telkens een beetje rosig/bloed verloor met het naar de wc gaan! En gister werd ik na een kerstdienst voor mijn geestelijk gehandicapte tante helemaal niet goed! Was naar de wc daar gegaan en voelde al het bloed uit mijn gezicht weg trekken en was bang dat ik tegen de vlakte zou gaan, maar gelukkig kon ik mij staande houden en heb toen snel een kopje thee met een kerstkransje naar binnengewerkt en toen ging het gelukkig wel weer!!

Maar eff terugkomen op de test: hij was zo positief als wat!! Dit had ik dus nooit verwacht. heb met een mond vol tanden naar de test staan kijken en heb toen mijn man die nog slapende was de test onder z'n neus gedrukt met de woorden zie jij ook 2 strepen staan!!??? En zijn antwoord was ja, er staan er echt 2!!

Maar ik ben er nog niet zo zekers over omdat ik de vorige keer ook een positieve test had en na een paar dagen als nog een bloeding kreeg! ik wacht dus eerst eff de bloedtest van woensdag af, dan zal ik met een zekerder gevoel kunnen zeggen ik ben z.....r!!

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    JAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!

WANDA IS ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! (Ik zeg het toch!)

Gefeliciteeerd!!! Hoe voel je je?? Ook zo onwerkelijk?

15. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Dank je!!

Hoe ik me voel: uhhhmmm wel goed! Geen rare dingen ofzo! Alleen zo af en toe bij het bezoek aan de toilet wat rozig/bloed op het toiletpapier!!

En het voelt echt heel erg onwerkelijk!! Had het vanmorgen nooit verwacht toen ik de test deed dat ik2 strepen zou zien! En het is nu nog steeds onwerkelijk!

Maar toch wacht ik echt op de uitslag van de bloedtest van woensdag voordat ik echt uit m'n dak ga!!!

Ten eerste ging ik er al vanuit dat met die ene eicel echt geen bevruchting zou plaatsvinden! En toen dat wel gebeurde had ik zo iets van die blijft echt niet plakken. Maar nog een paar daagjes en dat weet ik het voor mijn gevoel zeker dat ik dan echt zwanger ben!!

Maar het bruist wel van binnen hoor! Kan d'r al niet van slapen en dat terwijl ik zo moeeeeeee ben!!

Hoe laat moet jij woensdag in zwolle zijn??

Ik moet woensdag ook naar zwolle voor de uitslag van het bloedonderzoek en voor de afsluiting van de studie waar ik aan mee heb gedaan!!

ik ga voor je duimen dat je woensdag een hele mooie echo krijgt meid!!

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wij hebben om 12:00 de echo.

Grappig: ook van het IVF-moeders-forum-Isala-Topic moeten er een hele handvol op woensdag in het ziekenhuis zijn.

We kunnen wel naamkaartjes gaan dragen, haha!

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    word idd druk is zwolle woensdag hahaha

maar wanda gefelciteerd!!!! wat een goed nieuws!!
    dat rosebloed verlies had ik ook, toen heb ik ook eerder getest kon het toen ook echt niet geloven :)
    Nou succes woensdag maar dat moet wel goed komen

@kat woensdag komt steeds dichter bij spannend he!!
    12 aan de beurt dat is lekker op tijd
    ik mag pas laat in de middag :S

nou rustig aan!

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hey wanda, bloed uitslag was dus goed ???

19. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    hoi sas,

ja de bloeduitslag was goed!!!! Heb zelfs al een echo gehad!! Maar dat moest omdat ik dus mee had gedaan aan die persist studie, had ik mooi weer geluk bij!!
    Ik krijg 13 januari de 1ste echte echo, dan hopen we op een kloppend hartje te zien!!

20. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    wanda gefeliciteerd echt hartstikke fijn voor jullie, nu op naar de echo:) geniet er lekker van

Deel Deze Pagina