IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hey Wanda, hoe gaat het met je?

2. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey sas,

het gaat opzich wel redelijk goed met mij/ons!! Ook sinds gisteren erg misselijk en moet af en toe braken!! Mijn tieten die groeien me de bh uit, maar voor de rest gaat het naar wens!!

En bij jou, hoe gaat het met jou/jullie??

groetjes wanda

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    wat goed dat je de kwaaltjes hebt, goed teken toch haha
    fijn te horen dat alles goed gaat

hier alles goed erg moe maar dat is alles, donderdag de laatste echo op de afdeling, spannend weer hoor hopelijk doet de beeb het nog goed :)

rustig aan doen!

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @beginneling, hoe gaat het met jou?

5. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey sas,

heel veel succes morgen! Ik heb volgende week vrijdag de 1ste echo!!!
    Hier nu super misselijk en veel overgeven! Probeer kleine beetjes te eten, maar het komt er met een half uurtje zo weer uit!! Het enige wat erin blijft is een broodje kalfskroket als ik die eet!! Thee smaakt niet meer, dat terwijl ik een echte theeleut ben/was! Liters dronk ik tot 3 dagen geleden, maar nu kan het zelfs niet meer ruiken!
    Laat je morgen nog eff weten hoe de echo is gegaan??

groetjes

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Sas; lief dat je het vraagt!! Hier gaat alles goed, we zijn met de kerst een lang weekend op vakantie geweest! ff bijkomen van het afgelopen jaar! Met oud en nieuw moest ik werken, dus hebben we weinig gedaan.. We wouden in januari weer beginnen maar zoals het nu lijkt gaan we in februari beginnen. Nog ff een rustige tijd en dan voorlopig de laatste behandeling ondergaan!

Hoe gaat het met de zwangerschap! Heb je er een beetje goed gevoel bij? Volgens mij heb je morgen weer een echo of niet! Spannend, hoop dat alles goed lijkt!

@ Wanda; vervelend dat je zo'n last hebt van misselijkheid, hopen dat het snel over gaat!

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hey beginneling
    leuk om wat van je te horen, lekker dat je even op vakantie bent geweest doet je goed he.
    in feb dus weer starten schiet al weer mooi op. ik zou zeggen geniet nog eventjes van je rust zonder hormomen kan je er straks weer goed tegen aan !

@wanda bizar dat van die kroketten haha wel lekker gek he dat het zo kan lopen
    ik hen gelukkig die misselijkheid niet echt gekend, soms misselijk maar meer niet
    jij dus volgende week de echo spannend!

Ik gisteren de echo gehad ze liepen een half uur uit pfff ik was zoooo zenuwachtig maar toen de beeb in beeld kwam was het duidelijk dat hij/zij het goed maakte want het ging te keer haha leuk om te zien konden nu ook al echt handjes zien
    dit was gelijk de laatste echo in het ziekenhuis. 16 jan hebben we de intake bij de vk hopelijk krijgen we dan een echo maar dat denk ik niet meer.

fijn weekend

8. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey dames,

hoe gaat het met jullie??

Hier nog steeds misselijk, maar voor de rest geen klagen.

groetjes wanda

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    mooi dat het goed gaat! wanneer mag je weer voor een echo?
    merk je al wat aan je buik? vervelend dat misselijk hopelijk is het snel weg!

hier alles goed.. moe maar ja lig elke avond echt bijna om 20:00/20:30 in bed haha
    over 3 weken hebben wij een echo, een geslachsbepaling ik ben zo benieuwd haha en ik wil ook wel graag eventjes kijken of alles goed gaat
    is wel wennen hoor, in het ziekenhuis zo veel echo,s en nu moet je best lang wachten voor dat je op controle mag komen.

@beginneling hoe gaat het met jou?

10. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hey sas,

wij hebben op 31 januari onze 1ste afspraak met de verloskundige en dan op 7 februari de laatste echo in het ziekenhuis(als het goed is)!!
    Het enige wat ik aan mijn buik merk is dat het zo straks en vol aanvoelt, maar ik zie nog niks!!
    Ik hoop ook dat die verrekte misselijkheid en overgeven gauw ophoudt want het is nie leuk meer!!

Kun je met 17 weken al zien wat het gaat worden?? Ik dacht dat dat pas kon tijdens de 20 weken echo!

Succes met afwachten

groetjes wanda

Deel Deze Pagina