IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Beginneling: elk eitje is een kans!! ;) Succes met de punctie zaterdag! Ik vond het echt goed te doen en het viel me super mee. Laat maar gewoon over je heen komen.

@ enne Ik ga maandag weer aan het werk, zijn niet zoveel uurtjes dus at moet wel lukken. Ik ga lekker rustig aan doen. Ik heb 4,5 week puregon gespoten. Het liep in de tweede fase niet zo lekker dus toen werd het verhoogd.
    Kan niet wachten tot we twee weken verder zijn ha ha

@ sas ik hoop dat er idd wat de vriezer in kunnen. dat zou heel fijn zijn maar ik reken maar nergens op.

Ben ik de enige die straks de wachtweken in gaat?

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ beginneling hopelijk doen ze alle 4 mee. maar je moet maar zo denken je hebt maar een goede nodig toch.. beter 1 goede dan 10 mindere.

@dear nee dat is verstandig dat je nergens op rekend kan het alleen maar mee vallen.
    denk dat jij al eerste in de wacht weken zit ja.
    krijg jij er ook gewoon 1 terug geplaatst?
    wie had je eigelijk bij de punctie?

3. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sas Ik zou echt niet weten hoe die vrouw heet! Erg he?? Het is een wat oudere vrouw met kort kroezig haar, ontzettend lief mens i.i.g.! Stelt je echt gerust.
    Als het een embryo van zeer goede kwaliteit is wordt er 1 teruggeplaatst (i.v.m. mijn leeftijd) en anders 2. Even afwachten dus...
    Nou dan hoop ik ook de eerste te zijn die kan melden dat ze zwanger is! ha ha :)
    Goh wat spannend allemaal!

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Dan had je vast Blankestijn deze had ik ook bij de punctie idd een lief vrouwtjes. kreeg je ook een infuusje? wat ga je je dan gek voelen he haha
    Nou ik hoop dat deze gelijk blijft plakken voor je :)
    laat je het morgen nog even weten?

5. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    beginneling,
    Hoe is het gegaan?

dear,
    Hoe is het bij jou nu?

Ik ben gister weer voor een echo gewst na een wk gonal spuiten. Teleurstellend; het was nog erg rustig qua groei eiblaasjes ( was er al wat bang vr,spuit nu immers minder ) Vroeg nog of de dosering omhoog moest mr dat moest niet. Dinsdag wr komen. Heb gister echt gebaald mr moet mr weer vertrouwen hebben. De arts was verder niet verbaasd ofzo gewoon zo doorgaan. Mr je wilt graag sneller voor je gevoel. Baal nog steeds wel. Voel wel in mn buik nu dat er wat groeit hoop zo dat het nu wat sneller gaat. Vorige icsi was ik zo klaar. ( vergelijk het ook steeds, moet ik niet doen )

6. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Enne wat vervelend dat het nog niet zo vlotjes verloopt!! Heb het zelf ook gehad dus ik weet hoe vervelend het is! Hoop dat het snel bijtrekt.

Ik heb net de terugplaatsing gehad van een top embryo! We hadden 3 toppers waarvan er 1 is teruggeplaatst en 2 ingevroren worden. Mag nog een week niet werken en moet nog steeds rustig aandoen i.v.m. een eventuele overstimulatie.

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Enne; Vandaag erg goed gegaan.. Ze dachten eerst 4 eitjes, maar uiteindelijk ook nog 5 eitjes eruit gehaald. Ze waren allemaal goed! Zaad van manlief was ook goed.. Maandag worden we gebeld of er een bevruchting heeft plaats gevonden.. Spannend dus, zo ja, dan wordt die woensdag terug geplaatst!!

8. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ beginneling wat goed zeg! Hoe vond je de punctie? Succes met wachten.

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Dear; Ik vond het uiteindelijk meevallen.. Was natuurlijk wel een beetje zenuwachtig. Maar toen ik de pijnstilling kreeg, was ik meteen aan een beetje van de wereld. Kreeg niet alles meer goed mee.. De ene kant ging erg makkelijk.. Aan de andere kant ging het wat moeilijker. Mijn eierstok wipte weg, dus de verpleegkundige moest hard op mijn buik duwen.. Heb nu nog wel een gevoelige buik, maar het valt mij enorm mee..
    Gisteren hadden we feestje van mijn ouders, en ben er de hele tijd bij geweest..! Nu is het afwachten tot morgen, dat is wel een spannende tijd!!

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @Beginneling dat heb je dan mooi weer achter de rug! en toch 5 weg gehaald fijn zeg :)
    Hopelijk goed bericht morgen!

@dear goed zeg! fijn idee is het als je zo toppertje terug krijgt, mooi gezicht is dat he als je op de echo kan mee kijken :)

Ik moet morgen voor de echo hopelijk is alles goed spannend weer

Nou meiden fijne zondag

11. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Beginneling24,
    Wat goed van de punctie en spannend telefoontje morgen. Als de telefoon dan gaat durf je hem eigenlijk niet op te nemen. ( had ik tenminste )

Dear, hoe voel je je? Heb je er een goed gevoel bij. Ik merkte het als eerste aan mn borsten toen ik zwanger bleek. Werden voller en was vreselijk moe een wk na de tp.

Sas27,

Wat voor echo heb je morgen. Ben je al aan de gonal-f?

Voor mij dinsdag weer een echo. Hoop zo op beter resultaat van de gonal-f dan afgelopen vrijdag.

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ enne ik krijg nu een echo om te kijken of alles rustig is na de mk en of mijn baarmoeders slijm dik genoeg is.
    Ik ga nu verder met de cryo dus gonal hoef ik deze keer niet te gebruiken. alleen ovitrelle om de eisprong op te wekken.
    Mijn gevoel zegt dat de echo morgen nog niet zo is zo als het wezen moet en dat ik nog 1 maandje moet wachten.
    Voor jou ook erg spannend dinsdag he, hopelijk zijn ze even goed door gegroeid en dat kan snel gaan.

@dear ben ook wel beniewd hoe je je nu voelt? de sympotonen die enne beschijft had ik ook vooral zere borsten en moe!
    Ook voelde ik 6 dagen voor de testdatum wat gerommel onder in mijn buik of er allemaal luchtbelletjes zaten haha heel bizar weet ook niet of dat er mee te maken had
    Moet jij ook die Utrogestan gebruiken?

@beginneling spannend morgen meid! laat je het nog even weten?

fijne avond allemaal

13. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Sas27,
    Hoe was je echo? Waarom moet je ovitrelle spuiten? K heb twee keer een cryo tp gehad. Hiervoor moest ik 2xdgs 2tabletten progynova slikken en utrogestan bolletjes 3xdgs 2 inbrengen. Was allemaal voor het baarmoederslijmvlies optebouwen en instand te houden. ( niks vr een eisprong ofzo gehad)

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ enne, de echo was goed alles was rustig baarmoederslijm nog wel te dun maar het was ook nog vroeg, vrijdag weer komen.
    de vorge gyn vertelde dat je ovitrelle moet spuiten en dat je dan de eisprong krijgt dan weten ze wanneer ze hem terug plaatsen.deze gyn heeft het er niet over gehad ik zou dat vrijdag eens vragen.
    Wat is progynova ? of ik deze keer ook die bolletjes moet inbrengen weet ik eigelijk niet... maar gebruikte jij die bolletjes al voor de tp?
    Nou als ik je niet meer spreek succes morgen in het zh!!

groetjes sas

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Net bericht gehad uit Zwolle.. Slecht nieuws! Er waren geen bevruchtingen.. Eitjes en het zaad waren beide goed.. Dus waar het aan heeft gelegen.. Nu moeten we met Almelo om de tafel wat we nu gaan doen.. Waarschijnlijk wordt het ICSI.. We zijn erg verdrietig.. Maar goed, dat gaat ook wel weer over!

16. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Beginneling wat naar meid!! Wat een teleurstelling moet dit wezen. Weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen! Sterkte..

@ enne en sas spannend allemaal meiden!

Met mij gaat het goed. Nog iets last maar wordt met de dag beter. Zere borsten hem ik al weken dus daar zou ik het niet aan kunnen merken straks! Voel me goed, verveel me alleen heel erg omdat ik nog een week niet mag werken. Tijd gaat erg langzaam zo. Heb vanochtend maar een hele stapel slechte tijdschriften gekocht. ha ha En ja ik gebruik ook die bolletjes.

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ beginneling wat een rot nieuws!! logies dat je verdrietig bent wat een telurstelling doe maar rustig aan en sterkte!!!

@dear wanneer is je testdatum? spannend he...
    Lekker toch een weekje bij huis? lekker rustig aan doen lekker een filmpje kijken enzo nou doe maar rustig aan

18. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Beginneling, jeh ik schrik ervan...wat vreselijk. Hopenlijk mag je voor icsi doorgaan. Heel veel sterkte komende tijd.

dear, Ik zou idd ook heerlijk gaan ontspannen wordt ook nog heerlijk weer.Tis wel zo dat wanneer je niet werkt je minder afleiding hebt en er meer mee bezig bent. Vooral in de wachtweken. Ben zo benieuwd of je straks de eerste van ons bent die zwanger mag zijn. Afwachten wie van ons de 1e tp na jou heeft van ons.

sas,
    Fijn een goede echo. Heb je een tp van cryo in eigencyclus. Dat had ik niet. Ik moest aan de provera om het baarmoederslijmvlies optebouwen zn 2wkn toen tp en bolletjes erbij die zijn om het bmsvl instand te houden. De 1e cryo is nu mn zoontje dus heb goeie hoop.
    Hoeveel cryo's heb je?
    Ik heb vandaag steeds wat pijn/drukkend gevoel bij mn eierstokken vooral rechts. Hoop dat dit een goed teken is. We zullen zien morgen

19. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ enne ja bij mij idd in eigen cyclus, bij jou is het dus een stukje anders gegaan wel fijn om te lezen dat jou zoontje van een cryo was :)
    Hoe oud is hij?
    Ben benieuwd hoe het gegaan is in het ziekenhuis!

Groetjes

20. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag officieel 4 juni testen, maar ja of ik dat ga volhouden!! ha ha ha we zien het wel.
    Ik hoop ook dat ik de eerste gelukkige mag zijn! hihi

Deel Deze Pagina