Vanmorgen de echo in Zwolle gehad...tis nu beter. 8 al redelijk grote eiblaasjes varierend van 12-16mm en een paar kleintjes erbij!! Dus dat is goed nieuws. Voel ook duidelijk in mn buik aldoor een soort druk. Vrijdag weer komen. Als alles volgens plan verloopt zondag of maandag de punctie. ( bij mn vorige icsi had ik er 16!! en later dus pas na de tp last van overstimulatie. Kwam mede zeiden de artsen omdat ik toen ook zwanger was en zelf ook hormonen aanmaakte Sas, Mn zoontjes is net een jaar geworden. Hij is helemaal geweldig, vooral deze lft vind ik leuk. Baby af zegmaar. dear, ohhh wat vreselijk spannend. Ik zou als ik jou was niet eerder gaan testen.Raaden ze ook niet aan. Beide keren toen ik zwanger bleek voelde ik het aan. En bij mn tp van feb voelde ik meteen dat ik niet zwanger was. Heel appart. beginneling, Hoe gaat het met jullie? Kun je wat afleiding vinden?
Enne Wat goed dat het bijgetrokken is! Wie weet komen er nog meer bij, had ik ook. Ik weet dat het afgeraden wordt maar ja weet niet of ik me in kan houden.
@ enne wat goed zeg! wat kunnen ze in een keer groter worden he en meer haha Mis kom ik je vrijdag nog wel tegen in het zkh haha De punctie kan nu niet meer lang duren voor jou he spannend hoor. Misschien zitten wij wel tergelijk op het wachtbankje zo @dear spannend dus !! die rot wachtweken ook. ik vind de eerste weer altijd nog wel mee vallen met die 2 week pff nou succes nog even met wachten!
Hoi lieve meiden, Wat kan de weg soms lang zijn He? Ik hoop dat het een succesjaar gaat worden! Ik heb niet alles gelezen maar ik wilde even een berichtje achter laten. Wij hebben ook IVF gedaan in Zwolle combinerend met Almelo. Beide zijn me zo goed bevallen. Met het Almelo team heb ik een warme band met Zwolle meer praktisch ze hebben mij dan ook maar 2x gezien. Maar altijd goed en zorgvuldig behandeld. Het is een slopende tijd maar zoals jullie kunnen zien aan mijn onderschrift zijn wij zwanger geraakt van de cryo tweede IVF. Dus ik hoop dat jullie ook zulke mooie resultaten mogen halen en er mooie baby's mogen komen! Succes en heel veel liefs!
@ enne; Wat lief dat je erna vraagt.. Hier gaat het goed. We vinden het nog steeds erg rot, maar goed. We kunnen er niets meer aandoen! We gaan nu lekker een maandje rust nemen, dan maar 'ns kijken wat het zkhuis adviseert! Afleiding hebben we genoeg, lekker winkelen met vriendinnen, manlief heeft de hele week voetbaltoernooi van de buurtvereniging. Is altijd erg gezellig! @ Rachje; Klopt, ik vind de artsen in Almelo erg prettig.. Jouw ticker geeft mijn weer moed! Geniet van je zwangerschap!!
@ sas ja de eerste week gaat idd meestal nog wel, ik heb ook altijd meer last van testdrang in de tweede week! @ beginneling fijn dat je wat afleiding hebt! Vind je het wel een fijn gevoel dat jullie nu waarschijnlijk voor icsi mogen gaan? Je hebt dan wel meer kans op bevruchting namelijk! @Rachje wat goed zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
@ beginneling fijn dat je afleiding hebt nu, dat is fijn dan hoef je er ook niet elke keer bij stil te staan! een maandje rust is ook wel fijn kan je straks weer onspannen verder met de volgende behandeling. ben benieuwd wat het ziekenhuis voorsteld! Nou rustig aan doen @ dear Ik vind de 2e week ook altijd meer spannend omdat je dan zomaar ongesteld kan worden. dus bij elk krampje dacht ik shit .. in de eerste week weet je dat dit toch het geval niet is. Ben zo benieuwd na je haha merk je al andere dingen? @rachje gefeliciteerd met je zwangerschap
Hallo dames, Met mij gaat het goed. Merk wel met de dag meer druk onderin mn buik. Voelt eigenlijk wel goed aangezien ik denk dat dit komt door de groei van de eiblaasjes.( had ik vorige keer ook) Ben erg benieuwd hoe de echo is vrijdag en hoe snel de punctie en evt tp zal komen. Sas, Jah beide op vrijdag in zwolle ha ha. Bij jou gaan ze nu kijken of je baarmoeder goed is voor een cryo tp toch? Hoeveel cryo's heb je? Al eerder een cryo tp gehad? Gebruik je nu ook nog iets van hormonen ofzo? Zou leuk zijn tegelijk de tp en elkaar steunen in de wachtweken. Beginneling, Sta verbaasd hoe dapper je je door de teleurstelling heen slaat. Wat dear zegt klopt wel. Bij icsi denk k ook meer kans op bevruchting. Zien jullie dat zitten. Vind je het prettig een maand niks nu? Ik heb totaal geen geduld. Wilde het liefst de volgende dag alweer door. Dat wachten vind ik zo erg. Dear, Voel je iid al iets. Smaak? Vermoeid, vollere borsten? Ik had vrij snel veel zin in hartig en geen chocola meer, en smorgens aldoor zn hol gevoel in mn maag alsof ik niks gegeten had. Heb je er een goed gevoel bij?
@ enne; Het liefste wil ik ook wel meteen doorgaan, maar we moeten verplicht een maandje rust. Het is al zeker dat we dan ICSI gaan doen.. Ik heb elke keer tegen manlief gezegd dat ik een beter gevoel bij ICSI heb.. Maar goed.. Weten jullie misschien hoe dat zit met mijn ongi, omdat ik geen eitjes in mij hebt zitten, wordt ik dan wel 2 weken na de punctie ongi, of ben ik nu alweer bezig met een nieuwe cyclus..!! Ik doe me soms wel wat stoerder voor dan het echt is, gisteravond had ik ook nog een kleine terugval..!! Maar goed, dat mag ook en dat hoort er ook bij!! Spannend meid, hoe je eitjes groeien!! Duim voor je!! @ Dear; hoe gaat.. Wanneer mag je testen, voel je je al anders..??
@ enne: ben ook benieuwd hoe je eitjes er morgen bij zitten , wat spannend allemaal zeg! @ beginneling: Tuurlijk mag je ook mindere momenten hebben meid! Ik ken dat wel hoor dat: stoerder doen dan je eigenlijk bent. Ik baal altijd liever in mijn eentje dan dat iemand er wat van kan merken. Dat van die ongesteldheid weet ik zo niet maar je zou denken van wel want als je de embryo niet innesteld wordt je ook na twee weken ongesteld. Je lichaam zal het denk ik zien als "geen innesteling". Dat denk ik tenminste maar weet het niet zeker!! Anders bel je het ziekenhuis gewoon even. Sterkte meid! ego: Heb nog niet echt last van dingen en als ik iets voel dan wijt ik dat aan de utro. Heb erg zere/zware borsten, de hele dag door trek (kan alles wel eten wat los en vast zit) en overdag kan ik ineens heel moe worden en dan `s avonds niet meer in slaap kunnen komen. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar goed dit zijn de dingen die anders zijn dan anders. Heb er wel een heel goed gevoel over! Maar door dat goede gevoel ben ik ook erg bang voor teleurstelling, ik mag volgende week zaterdag testen.
@ dear.. ow dat had ik ook toen bleek dat ik zwanger was smissdags op de bank is slaap gevallen en savonds kon ik niet meer in slaap komen. las dat meer mensen daar last van hebben ben benieuwd meid! @beginneling als het goed is word je gewoon over 2 weken ongesteld... hebben jullie het gesprek dan ook over 1 maand? of kan dan de nieuwe behandeling beginnen? @enne ja dat zou wel beter zijn als we gelijk in de wacht weken zitten morgen zullen we het weten denk ik. Morgen gaan ze bij mij idd kijken of het baarmoederslijm goed is enzo ik hoop het zo ik heb 3x een cryo dit is idd mijn eerste cryo tp. ik hoef geen hormonen te spuiten alleen pregnyl voor de eisprong. dat is dus wel fijn de punctie word vast morgen met jou afgesproken dat kan nooit meer lang duren denk je wel? wens je in ieder geval veel succes morgen!
@ sas; oke, ik moet ong 8 juni ongi worden.. Dan zijn de uitslagen vanuit zwolle ook in Almelo. Dus in die tijd hebben we een gesprek.. Anders waren deze 2 weken de wachtweken geweest.. Ik zou dan in juli weer kunnen starten, maar manlief en ik zijn er nog niet helemaal over uit! We hebben nog ff tijd om te discusseren! hihi!!
Beginneling, Blijft erg teleurstellend he dat je traject zo abrupt afgelopen is. Wanneer je in juli alweer mag beginnen is dat eigenlijk best snel toch. Zijn de wachtlijsten korter geworden in zwolle? Hou je komt met ups en downs. Maar de ups worden groter. Dear, Wat blijft het bij jou spannend...een goed gevoel zei bij mij altijd erg veel. Ik vaar erg op mn gevoel en het klopt vaak goed ( in welke situatie dan ook ) Dat vermoeide herken ik. Te sloom was ik om maar op te staan en evt te gaan fietsen ofzo. Sas, Dat is fijn geen hormonen. Dat kon bij mij nooit ivm lange/onregelmatige cyclus. Wanneer denk je een tp te krijgen? Hoe gaat het bij jou in combi met werk. Bij mij weet nog steeds niemand iets en alles kan tussen mn diensten door. Zn opluchting voor me.Vind ik erg prettig dat niemand iets weet.
@beginneling, juli dat is behoorlijk snel dat is wel fijn toch. fijn dat je er niet te lang op hoeft te wachten. @enne Ik heb geen idee wanneer de tp is. hopelijk maandag?? geen idee hoelang dat duurt dat zullen we morgen wel horen. Op mijn werk weer mijn teamleider het en de iemand die over het veruim gaat. omdat ik vaak in de ochtend werk. en de echo ook altijd in de ochtend is moet ik vaak eerder weg. ik moet deze uren wel weer inhalen. Ik moest ze he hier door wel vertellen... Wel fijn dat jij het zo op je werk kan regelen. is toch iets voor je zelf he,als het niet nodig is om te vertellen zei ik ook mooi niks!
Vanmorgen mn echo weer gehad. Goed nieuws de eiblaasjes zijn goed gegroeid een aantal echt groot 21mm en wat kleinere. Zondag de punctie!!! Vanavond de ovitrelle om 2230 injecteren. En als het goed gaat donderdag de tp. Zoals het nu lijkt waarschijnlijk ook niet weer overstimulatie na de punctie aangezien het aantal aiblaasjes met vorige icsi gehalveerd is. Spannend... Sas, Hoe was jou echo?Hoe gaat het bij jou verder? dear, Hoe voel je je? Al wat misselijk ofzo?
@ Enne: wat goed! Hoelang heb je nu in totaal gespoten? Fijn dat je niet tegen overstimulatie in zit. Ik voel nog steeds weinig ha ha ha ha. Het slapen gaat met de nacht slechter. Gisteren 2,5 uur wakker gelegen, verschrikkelijk. Gelukkig hebben we dit weekend wat dingen te doen dus dan kan ik mijn gedachten lekker verzetten. Het enige wat ik tot nu toe heb is zere/zware borsten en vlagen van moeheid. Voor de rest niets! Pff nog iets meer dan een week en dan zullen we het weten!
@ enne wat goed zeg!!spannend hoor zondag de punctie hoe laat ben je aan de beurt? gelukkig geen over stimulatie dat scheeld al een boel. @ voor jou dus een laatste spannende week, sterkte met wachten Net terug uit het ziekenhuis eitje was nu ongeveer 11 mm en baarmoeders slijm rond de 7. Nog niet goed dus maandag weer terug komen. dan zit ik op dag 16 duurt best lang zonder de hormomen. hopelijk volgende week wel de tp als alles goed gaat. Nou meiden fijn weekend
Sas, Wat kan je dan ongeduldig zijn he, gaat mij ook vaak te langzaam. Terwijl als je eenmaal bezig bent het ook wel weer erg snel gaat. Hopenlijk maandag op succes. Dear, ik heb bijna 4 weken lucrin en 2weken gonal-f erbij gespoten. Totaal dus 4weken. Dat slecht slapen hoor/lees je veel bij zwnagerschap.....wie weet Allen Weten jullie hoe je de pregnyl moet injecteren. Loodrecht of schuin in de buikplooi? Moet vannavond om 2230
@ enne ja je hebt helemaal gelijk, maar ach die paar dagen overleven wij ook wel weer haha Wie had jij vandaag bij de echo? hoe laat heb jij je punctie??? spannend hoor! Volgens mij maakt het niks uit hoe je de pregnyl spuit zolang het maar onderhuids is. Ik dee hem altijd iets schuin. vind het een naar prikje omdat hij daarna wat brand. Moet je hem zelf ook nog klaar maken?
sas, Ik spuit hm denk ik ook iets schuin, is anders zn diepe spuit. Ze hebben hm in zwolle al voor me klaargemaakt. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoe het voelde twee jr geleden. Ach zal wel los lopen. Relativeer met veel van dat soort dingen nu, na een helse bevalling valt alles in het niet qua pijn enzo. komt goed en de punctie ook.