@ enne; Whoea!! Zondag de punctie, super meid! Duim voor een goed resultaat..!! @ Sas27; dagen duren dan lang he, als je moet wachten! Hoop voor je dat je volgende week de punctie hebt! @ all; vanmi belde Almelo.. Als ik bloedverlies heb, mag ik een maandje aan de pil (rustmaand) en dan begin ik begin juli weer met een nieuwe poging! Ik ga dat gewoon weer menopur gebruiken en deze keer decapeptyl (de vorige x orgalutran). Ze hadden zoiets, zij krijgt ICSI, dan doen we ook een andere soort hormonen erbij. Ze zei ook dat we gewoon pech hadden, dat er geen bevruchting hadden gehad.. En ook dat misschien dit dus altijd al zo is geweest, dus eigenlijk ook geen reele kans hebben gehad.. Bij ICSI hebben we veel meer kans op een bevruchting, dus dat houden we in ons achterhoofd.. Vanavond nog ff feestje vieren, bruiloft van een nichtje!!
IK heb na het spuiten van de pregnyl nu last van de plek waar ik gisteravond gespoten heb. Voelt echt beurs. Herkent iemand dit? Bij alle andere injecties geen last van gehad nl
@ beginneling: Fijn dat je straks gelijk weer aan de pil kan! Hoe voel je je nu? Heb je weer de "zin" om te gaan beginnen of ben je nog erg verdrietig! Hadden ze je ook verteld wanneer je je menstruatie kan verwachten? @ Enne Ik had alleen last van de spuit als ik hem schuin spoot. Als ik hem er rechtop in deed voelde ik zowel met als na het spuiten bijna niets! Misschien had je net een zenuwtje te pakken, dat kan ook natuurlijk. Jij hebt dus ook best lang moeten spuiten, had ik ook. Succes met de punctie morgen. Ben erg benieuwd wat de uitslag is! @ Sas succes met het hebben van geduld! ha ha ha Hoop dat je deze week meer weet. Ik ben met het aftellen begonnen! Nog 7 dagen te gaan ha ha ha pffff wat duurt het toch lang
@ dear; IK heb zin om weer te beginnen. We gaan vol goede moed aan de slag! Enne, ik werd ong. 2 weken na de punctie gewoon ongi, wel wat minder dan anders, maar ik had gewoon een eisprong gehad..! @ Enne; ik doe de prenyl altijd loodrecht en heb dan geen last van de prik..!! Heel veel succes morgen met de punctie. Zal aan je denken!!
Hier nog steeds de hele dag pijn/beurse plek op mn buik. Bij elke beweging voel ik het. Heb loodrecht gespoten. Ik denk niet dat ik voor de nacht de lorazepam neem, had ik vorige keer ook niet gedaan.Alleen de diclofenac morgenvroeg. Ja ben erg benieuwd wat de score wordt straks. dear, de laatste week is altijd de langste en spannendste vind ik der op of der onder gevoel. Voel je je al wat anders? beginneling, Toch een fijn vooruitzicht aan icsi en zo snel alweer. Geeft weer hoop he. sas, hoe't bij jou?
@Enne ik wil je vast heeel veel succes wensen voor morgen! OP naar een mooie score meid!! Laar je het nog even weten? O ja en de pregnyl daar had ik ook altijd last van had ook vaak een dikke blauwe plek er van rot spuitje is het he? @dear je laatse wachen week, spannend!!! @beginnenling, ik heb geen punctie ik heb alleen een tp van een cryo hopelijk is maandag alles goed. Hoe gaat het nu met jou? fijn dat je al in juli kan beginnen jo!dat scheeld al een boel denk ik... iK wens jullie een fijn weekend!
@ enne Hoe was de punctie? Viel het mee en had je veel goede eitjes? Hier even schrikken net. Had ineens wat bruinverlies, dit heb ik altijd in de tweede wachtweek voordat ik ongesteld moet worden. Schrok er best van maar weet ook dat het niets hoeft te betekenen. Verder geen bijzonderheden.
@ dear kan me voorstellen dat je dan schikt, dat wil je natuurlijk niet zien Maar idd het is wat jij zegt het hoeft niks te zijn.je leest dat zo veel. toen ik zwanger bleek had ik ook 3 dagen voor mijn test datum lichtbloed. Nou ik wens je nog even succes met de laatste dagen!! @enne hoe is het gegaan???hopelijk alles goed verlopen met veel eitjes
Alles goed gegaan. 4 eicellen gevonden en ook het zaad was goed genoeg!!! Nu hopen op 4 bevruchtingen.Dinsdag telefoontje bah blijft bij elke stap weer zo spannend. Maar we geloven erin. Ik heb tijdens de punctie vrijwel geen last gehad. Erna op de rust kamer weer net als vorige keer duizelig,zweten en beroerd alsof ik flauw ging vallen. Na een halfuur weer ok. Nu veel water drinken,temp en gewicht in de gaten houden en aan de utrogestan. Sas, succes morgen ben benieuwd dear, Oh ja das vreselijk wanneer je bruinverlies hebt. Je schrikt er zo van. Je voelt je dan zo onrustig. Wat je zelf al zij, zegt niks, kan ook door de innesteling komen alles is nu meer doorbloed. Hoe voel je je verder? Op naar een top week voor ons allen!!!!
@Enne zo dat heb je maar mooi weer achter de rug, fijn dat het goed gegaan is. kreeg je gewoon een infuusje als pijnstilling? Spannend hoor dinsdag! hopelijk met goed nieuws Nu ook nergens last van? Nou doe maar rustig aan!
@ enne wat fijn dat de punctie goed verlopen is! Spannend hoor morgen. Hier wat minder nieuws. Mijn menstruatie is vannacht doorgebroken. Ben er goed verdrietig van maar ja het is niet anders. Had contact gehad met Zwolle en moest toch even proberen door te gaan met de bolletjes en als dat niet lukte moet ik stoppen en bellen. Helaas zet het echt door dus de kans is gewoon verkeken. Wie weet hoe het nu verder gaat? We hebben nog 2 cryo`s nl.
@ dear wat balen meid! ik had het eigelijk niet gedacht omdat je vertelde van die moeheid enzo. komt dan vast door die rot bolletjes. wel fijn dat je nog 2 cryos hebt.had het je zo gegund in ieder geval sterkte en rustig aan doen ik weet niet hoe het bij jou nu verder gaat of je nu gelijk een cryo terug krijgt, maar als dat wel het geval is dan moet je op dag 11 na je ongesteldheid naar het ziekenhuis voor de eerste echo... Dus als ik jou was zou ik morgen even bellen of je deze maand al voor de cryo kan gaan of dat je een maandje moet wachten... Ik ben vandaag weer geweest voor een echo, eitje was nu 16mm niet groot genoeg dus. morgen weer een echo doei doeiii .
dear, Ohh wat vreselijk jammer...had idd ook gedacht dat het goed ging. Lastig he die symptomen die dan eigenlijk niks zeggen. Ben je erg teleurgesteld? had je het zien/voelen aankomen? Bah vind het erg voor je. Zo zwaar jezelf weer opteladen en positief te denken. Heb e een mooie eigen cyclus? Dan kun je vrijsnel vlgs mij de cryo tp. Ik heb geen eigen cyclus dus moest eerst aan de pil toen progynova en daarna utrogestan. sas, Hmmmm je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Ook intensief zo vaak heen te moeten. Zonder hormonen gaat het toch stuk langzamer he. Volgens mij heb je veel geduld of niet? Hier alles ok, tis lastig rustig aan doen, als je de hele dag met een 1-jarige in touw bent en moet optillen. Af en toe begint mn buik wat te trekken maar denk dat alles goed gaat zo na de punctie. Zo spannend morgen telefoontje durf niet goed op tenemen dan.
@ enne ow wat spannend morgen he,pff ik was ook zo zenuwachtig vond het ook wel het spannendst van de hele behandeling.bellen ze je morgen in de ochtend al? hopelijk wel anders moet je de hele dag er nog tegen aan hikken...rustig aan doen met een klein kindje is lastig he haha maar gelukkig heb je niet veel pijn meer. Nou ik ga voor je duimen laat je het morgen weten? Ja ik vind ik ook dat ik lang moet wachten, dit is nu dag 18 na mijn ongesteldheid dacht dat ik allang een eisprong zo hebben gehad haha Hopelijk is hij morgen wat groter maar ben er bang voor. Heb nog wel gezegt wat duurt het lang, maar daar ging ze niet op in. Heb best veel geduld maar hopelijk komt het er deze week wel van, want ik moet ook elke keer wat regelen op mijn werk. Nou meiden rustig aan doen en weltrusen
Er zijn 3 van de 4 eicellen bevrucht!!! Zoals nu lijkt zien ze er goed uit. Op dag 2 nu 4-cellig en dat was goed. Afwachten hoe ze verder delen en donderdag de tp van 1 of 2 embryo's afhankelijk van de kwaliteit. Ben ernorm opgelucht, had de hele morgen buikpijn vd zenuwen. Weer een stap succelvol gezet op naar de volgende ( zeggen wij thuis altijd tegen elkaar ) Sas, Hoe is het bij jou??
@Enne wat goed meid!!! dat moet wel een fijn gevoel geven wat valt er dan een spanning van ja af he!! dus donderdag de tp!! hopelijk zijn de over gebeleven zo goed dat ze de vriezer in kunnen. Bij mij was alles ook goed eitje nu 19mm ik kon gelijk de purygon spuiten. zondag halen ze 1 cryo uit de vriezer en dan maandag de tp als alles goed mag gaan. gelukkig zitten alle cryo,s appart in een rietje. dus ze kunnen ze er een voor een uit halen als de andere het niet haalt. Nu maar wachten tot zondag. spannend. wens jou een fijne dag maar dat gaat vas goed komen haha
@ Enne; wat fijn meid! Goed nieuws! @ sas; Voor jou ook spannende dagen! Succes!! @ all; Vanmo ongi geworden.. Veel eerder dan ik had gedacht, maar dat geeft niet. Net contact gehad met de poli.. Moet nu een maandje aan de anticonceptie, ik zou dan rond 30 juni weer een punctie krijgen. Gezegd dat ik dat niet wil, vanwege de bruiloft van mijn kleine zusje! Dat snapte ze volledig, dus ik ga een paar dagen langer aan de pil, zodat we wel naar de bruiloft kunnen gaan.. 23 juni heb ik dan weer een echo!
Beginneling, Bedoel je niet in juli de punctie en echo? je schrijf juni. Schiet eigenlijk al best op toch. Hoefde je niet op de wachtlijst in zwolle? ( wij wel zn 3mnd wachten en niks doen ) sas, Hoe kan dat dat je gister de puragon moest spuiten en zondag pas de tp?Moet dit niet sneeler opelkaar? (zal wel niet) Hoeveel cryo's heb je? Dat telefoontje is ook dodelijk af te wachten of er een goed ontdooid is. Vond k ook zooo spannend. Zitten we toch uiteindelijk samen in de wachtweken!!! Dear, Hoe gaat het met jou? Met mij alles goed, ben er klaar voor en heb er een goed gevoel over. Op naar een succesvolle donderdagmorgen!!!
@beginneling wat fijn dat je niet op de wachtrij hoeft en gelijk door kan gaan @enne ik moest pregnyl spuiten ik vroeg ook al waarom is de tp pas maandag. maar toen zij ze lijkt misschien lang maar normaal gesproken heb je na de pregnyl de punctie dan de wachtdagen en dan de tp dus het klopt helemaal Wij hebben 3 cryo,s krijg er 1 terug. hopelijk ontdooid de eerste gelijk goed Nou succes morgen bij de tp, maar dat komt vast goed
@ Enne; Ik ben sinds gisteren met de pil begonnen, deze slik ik 3 dagen langer door, tot 23 juni.. Dan heb ik ook mijn 1e echo.. Zodra ik dan ongi ben ga ik beginnen met menopur en decapeptyl.. Dus dan hebben we begin juli onze 2e poging..! Waarom ik 23 juni al een echo heb, weet ik ook niet.. Eerst wou ze vrijdag 24 juni doen, vroeg of ik dan moest werken. 23 juni ben ik vrij, dus mocht ik dan ook wel langskomen.. We hoefden niet op de wachtlijst, verpleegkundige had het erover dat er geen wachtlijst was, misschien bedoelde ze daarmee, dat er in Almelo geen wachtlijst is..! Maar goed, ik ben blij dat we weer zo snel kunnen..! Vervelend dat jullie zo lang moeten wachten, waarom dan? Heel veel succes morgen! Zal voor jullie duimen! @ Sas; spannend, maandag dus een tp! Hopen op een goed resultaat..!!