IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    hallo,

Ik heb gister een tp gehad van 1 goed embryo en nog 2 redelijke emmy's ook kunnen invriezen. Allemaal goed nieuws en toch heb ik peptalk nodig...Voel me zo onzeker omdat ik niks voel.Een omdat ik bij mn vorige 2 zwangerschappen na de tp meteen dezelfde avond ( dacht dat h.dezelfdeavond nog was ) een aantal flinke steken voelde van de innesteling? En deze steken heb ik gisteravond niet gevoeld. Weten jullie of de innesteling al dezelfde avond plaatsvind, of wanneer na tp? Weet goed dat het nog maar dag 1 is na de tp maar voelt zo onzeker.

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    #122 sas27, 3 jun 2011
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
    @ enne, wat een goed nieuws zeg! fijn dat er nog 2 in de vriezer zijn :)
    Over de innesteling volgens mij gebeurd dit 3 tot 6 dagen na de tp.
    Ik heb bij mijn zwangerschap helemaal niks gevoeld van de innesteling. alleen vlak voor mijn testdag had ik was vreemd gevoel borrelend ofzo
    Ik zou mij er niet al te druk om maken, wie weet voel je er deze keer helemaal niks van.

3. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne:

Wat goed meid! Worden spannende weken voor jou.
    Het klopt wat sas zegt bij ons zeiden ze rond dag 3 na de terugplaatsing.

Ego:
    Hier nog steeds ongesteld. Loop helemaal leeg, voel me ook een beetje leeg. Mag als ik mijn volgende menstruatie heb beginnen met de medicatie voor terugplaatsen van een cryo. Heb een hele onregelmatige cyclus (kan oplopen tot 83 dagen) dus ik hoop dat hij deze keer kort is.

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @dear,
    pff wat vervelend zeg en dan is het ook nog zo warm buiten. daar voel je je dan niet beter door.. hopelijk ben je er snel vanaf.
    83dagen voor een cyclus is idd lang zeg. hopelijk zit het je nu mee en is het wat sneller.
    Nou doe maar rustig aan

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    trouwens ze kunnen de cyclus toch ook een beetje sturen met een hormoon, zodat je niet zo lang hoeft te wachten?

6. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Sas & dear bedankt voor jullie reactie's. Voel me echt onzeker moeilijk deze tijd, persoonlijk vind ik dit eigenlijk de moeilijkste tijd. Wil zo graag wat voelen maar ben weer veelste ongeduldig. Dag1 get real?!!

Sas,
    Jij maandag de tp he, kunnen we onze gedachten en symptomen delen. Wanneer wordt je gebeld of het goed ontdooid is?

Dear,
    Ik heb ook zn onregelm.cyclus. Je moet even vragen of je aan de provera mag dit versneld alles wordt je eerder ongi geloof ik ( kreeg ik ook) Anders wordt je gek van het wachten op je ongi

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ enne het is ook niet gek hoor dat je onzeker bent, is ook een spannende tijd nu! lekker rustig aan doen en niet te druk maken hoor.
    Ik word zondag gebeld gelukkig moet ik in de ochtend werken dus heb ik wat afleiding vind het wel spannend.
    hopelijk kunnen we samen de wacht weken in :)

@dear ik bedoel ook idd provera wat enne zegt dan verkort je wacht weken is misschien wel fijn

Nou ik ga slapen morgen weer vroeg het bed uit om te werken :S
    fijn weekend jullie

8. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sas succes met de terugplaatsing maandag!! Super spannend allemaal zeg..

@ Enne heb jij gelijk om de provera gevraagd? Ik heb het ook gehad voor ik met icsi begon maar ben bang dat ze vinden dat ik zeur als ik erom vraag. Als je snapt wat ik bedoel .

Jullie ook fijn weekend nog

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Enne; Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt, maar we gaan gewoon voor een positief resultaat.. De zwangerschappen hoeven toch niet allemaal op elkaar te lijken! Heel veel succes met het wachten!

@ Sas; spannend meid, morgen wordt je dus gebeld.. Ik wil je maandag heel veel succes wensen!

@ Dear; oke, jij moet dus ook ff een maandje rust nemen! Ik ben nu aan de pil en ben net ongi-af, dus einde van deze maand ga ik ook weer beginnen! Hoop voor dat je je cyclus niet zo lang is.. Je kunt altijd proberen om te vragen of je er iets voor kunt krijgen.. Ze zullen toch wel snappen, dat dit op dit moment erg vervelend is!

@ all; hier alles rustig, we zijn aan het genieten van het mooie weer, lekker bbqen enzo! Maandag gaat mijn zusje haar trouwjurk weer passen.. Ik mag mee, heb de trouwjurk alleen op een foto gezien, dus 'k ben heel benieuwd!!

10. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    dear,
    Ja hoor, ik heb de afgelopen jaren wel geleerd assertief te zijn en voor mezelf optekomen. En ja ik heb er meteen om gevraagd. Eerlijk gezegd geef ik zelf altijd wel aan of het ook anders kan/sneller, ik denk mee en laat me niet alleen maar leiden door hun. Het helpt altijd wel.' Ik denk altijd nee heb je, ja kun je krijgen,ik heb niks te verliezen om iets aan te geven'.

sas,
    Wordt je op je werk gebeld morgen. Laat je weten hoe het wordt.

beginneling,
    geeft een goed gevoel he, soort energie boost nu je weer soort van begonnen bent. De pil is tenslotte weer het begin.

Bedankt dat jullie zo met me begaan zijn.

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hey allemaal,

lekker aan het genieten van het heerlijke weer?

@beginneling heerlijk he zo bbQ dat wil er altijd wel lekker in hihi wijntje erbij nu kan het nog :p
    Leuk dat je mee gaat de trouwjurk kijken veel plezier maandag!

@enne knap dat je dat zo doet! en idd het is was jij zegt nee heb je de ja kan je krijgen.Hoe voel je je???

Als het goed is bellen ze in het begin van de middag, kon wat eerder zijn of later ze vertelde dat de weekenden altijd anders lopen. ik ben morgen voor 11:30 vrij en anders neemt de man de telefoon aan...
    Vind het behoorlijk spannend, heb zo vreemd gevoel dat ze misschien wel niet goed uit de vriezer komen.
    Maar we zullen het morgen gelukkig horen

Ik wens jullie allemaal een fijne avond.

12. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Goedemorgen,

Hier nu op dag 3 na de tp. Spannend zou het nu gaan innestelen?!!! Voel (nog) verder niks bijzonders. ( was het maar waar ) Vanmorgen mezelf voorgenomen een knop om te zetten en positief vol vertrouwen verder te gaan. Voel me nl nogsteeds erg bang en onzeker. Hebben jullie je na dag 3 bij zwangerschap/innesteling anders gevoeld?

Sas,
    Spannende morgen voor jullie.Sterkte

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    hey all,
    Hoe gaat het?

Enne wat goed dat je de knop om hebt gezet, dat maakt die 2 twee rot weken misschien een tikkie makkelijker
    Ik heb toen niks gevoeld van een beginnende zwangerschap/innsteseling. denk ook niet dat je dat altijd zou voelen
    niet te druk maken!

Hier heeft het zkh net gebeld, ze hebben 1 eitje uir de vriezer gehaald en deze lijkt goed. even afwachten hoe die zich gaat verder delen en hopelijk is het morgen een toppertje :)
    Morgen middag de tp :)

Fijne zondag allemaal

14. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Sas,
    Das goed nieuws!!! Jeh toch samen in de wachtweken leuk!! Zet hm op morgen, mooi moment.

Die knop om zetten is nog makkelijker gezegd dan gedaan hoor ha ha ben er de hele dag zowat mee bezig...bah

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ enne dat is toch fijn samen in de wacht weken... haha
    En idd wat jij zegt dat je er de heledag bijna mee bezig bent gegrijp ik wel. dat heb ik namelijk ook. de eerste week wil nog wel maar de 2 week pfff
    Nou meid zet hem op he :)

16. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    sas,
    Hoe ging je terugplaatsing, hoeveelcelig was je embryo? wij hebben een Cavitatie embryo ( dag4)laten tp. Ben je nu een paar dagen vrij? Heb je er een goed gevoel bij?

Hoest met jou dear? Nog contact gehad met zwolle over de provera?

Beginneling,
    Hoe voel jij je?

Bij mij dubbel. Dacht vannacht wat steken te hebben gehad. Half wakker/slapend iets van meekregen dacht ik. En over gedroomd dus weet het eigenlijk niet zeker. Mn temp was vanmrg 37,29
    Had vandaag op het werk sterk h.gevoel dat h.gelukt was ( 1e keer na 4dgn in d.wacht) Maar nu weer thuis is de twijfel er weer. Voel nl nog steeds niks. Weten jullie of dit al mogelijk is en wat je temp.moet zijn?
    Gek wordt ik van die twijfel.

17. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Enne he meid wat onzeker die wachtweken he? Gebruik je utrogan bolletjes? Dan heeft temperaturen namelijk geen zin, die bolletjes is progesteron en dat houd je temperatuur hoog!
    Wanneer mag je testen?

@ Sas hoe gaat het met jou? Hoe ging de tp?

@ Beginneling ik hoop dat de icsi jullie meer geluk gaat brengen maar dat zal vast wel goedkomen!

Ego
    Nee ik heb nog geen contact gehad met Zwolle, ik denk dat ik volgende week even bel. Heb na mijn iui`s 1 normale cyclus gehad van 28 dagen dus ik hoop eigenlijk dat ik dat nu weer een keertje heb.
    Vandaag weer aan het werk gegaan, had vorige week twee dagen vrij genomen en de rest was ik al vrij. Ben weer een beetje tot mezelf gekomen.

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hey allemaal,

We hebben een goede tp gehad gelukkig is er maar 1 embryo uit de vriezer gehaald en deze is goed gaan delen. hij liep al voor met de deling. hoeveel cellig deze was ik heb geen idee dat heeft ze niet verteld.
    Ik moet de rest van de week gewoon werken, smiddags maar lekker rustig aan doen thuis.

@enne ik heb geen idee hoe dat zit met temp ik doe dat zelf nooit, je moet idd wel op letten met die utrogan bolletjes als je die hebt.
    want die geven ook zwangerschapsverschijnselen af.

@dear wat fijn dat je weet een beetje tot je zelf bent gekomen, wat een paar vrije dagen met je kunnen doen he :) Je kan natuurlijk altijd het zkh nog bellen als het te lang duurt, of werkt dit niet zo?

@beginneling Hoe was de trouwjurk??? het was vast een leuke dag

Ik ga slapen ik ben moe ik wens jullie een fijne avond

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Enne; ik voel me weer prima! Merkte dat ik die rotweek echt ook heel erg negatief ben geweest.. Lijkt hier misschien niet, maar goed. Ik was gewoon " erg kort voor de kont".. (snel geirriteerd). En ik vond mezelf wel een beetje zielig, daarbij heb ik manlief uit het oog verloren, terwijl het voor hem ook erg moeilijk is. Maar heb gisteren met manlief een goed gesprek gehad. Moet deze week veel werken, ook met pinksteren! Lang
    leve de zorg! hihi!!

@ Dear; dat hopen wij ook.. Denk dat ik al heel erg blij ben als er een bevuchting heeft plaatsgevonden.. Want dit wordt natuurlijk wel onze 2e poging!

@ Sas; Wat fijn dat de terugplaatsing goed is gelukt! Nu lekker rustig aandoen en goed zorgen voor je boontje! De trouwjurk is erg mooi.. Had hem al wel gezien op een foto, maar in het echt is het toch anders! Nog ruim 3 weken en dan hebben lekker feest. Moet dan wel spuiten enzo, maar goed, dat mag de pret niet drukken!!

20. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hoe is het met jullie vandaag?

Sas, hoe voel je je,ging het wel werken in de zorg?

Ik ben vandaag 1 dagje vrij. Voel me wat moe/sloom wat kortademig bij inspanning en zodra ik eet enorm opgezette buik en aldoor zin in hartig. Terwijl ik normaal van choco op brood ben enzo. Eet ook al augurken. ( Dit had ik bij mn vorige zwgers ook, mr geef mezelf niet teveel hoop)

Deel Deze Pagina