IVF Isala zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gemma79, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Enne daar heb je gelijk in,we zullen het nog even afwachten.ik gebruik die bolletjes niet.
    Ik heb dit de vorige keer niet gehad toen is het mis gegaan met 8 weken
    wel had ik 1 dag voor de testdatum rosebloed verlies
    Nou ja er zit niks anders dan op dan wachten

Mooi dat het bij jou goed gaat, is ook niks mis mee om iets later te testen ik hoop het voor je !!!
    spannend

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ben zoals ik dacht ongesteld geworden.nu maar zien wat ik doe of een maandje rust en dan in augustus weer verder maar eventjes over na denken

@enne hoe gaat het?

3. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    @Sas,
    Dat is heel erg teleurstellend zeg. Bah wat jammer. Je bent wel snel na de tp ongi geworden of niet. Tis toch afgelopen zondag pas een week geleden? Het is goed dit eerst te laten bezinken en over de teleustelling heen te komen.Daarna voel je wel of je even niks wilt of meteen een nieuwe cryo tp. Je hebt er nog een toch? Had je al vakantie plannnen?

Met mij alles ok, heb nog wel een dikke buik maar de druk gaat er iets vanaf heb ik het idee. Drink nog steeds 3,5 liter water per dag. Verder aldr hartig eten he. Mn man heeft net sandwichspread,cup a soupjes, tomaten,augurken etc voor me gehaald.

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    hey enne,
    Het is hartstikke balen, maar ergens had ik het idee al dat het niet goed ging
    ik heb nog 2x een cryo in de vriezer, als ik in maand juli ook een tp wil zou ik dat wel nu moeten beslissen of in deze dagen. eventjes een maandje rust is ook wel lekker heb ik eigelijk nog niet echt gehad.ja na de mk maar dat is ook niet lekker ontspannen. moet het maar even zien
    We weten nog niet precies wat we gaan doen in de vakantie. maar ben er wel aan toe hoor lekker op een terrasje een wijntje drinken ;)

Jij dus zijn in hartig haha kan wel een goed teken zijn toch spannend zeg! hopelijk voor jou wel positief.doe maar lekker rustig aan
    jij al vakantie plannen?

5. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sas he meid wat vervelend! Jij ook al zo snel na de tp ongesteld, daar gaan we toch geen gewoonte van maken he dames! ;)
    Nou laat je maar even lekker verwennen en kom maar even lekker tot rust. Kun je even rustig bedenken wat jullie willen.

@ Enne wordt nu echt spannend hoor!

Ego:
    Vanochtend Zwolle gebeld voor provera. Ik krijg nog geen recept! Moet eerst wachten tot eind juni, ben ik dan niet ongesteld dan mag het wel. Beetje vreemd want weet nu al dat ik dan niet ongesteld ga worden (heb nog geen eisprong gehad dus komt er over twee weken ook geen ongie). Ze vond dat ik op de zaken vooruit loop, ik dacht : volgens mij denk ik gewoon logisch na ha ha ha.. nou ja ik wacht wel tot eind Juni.

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Enne; Balen! Maar je had toch al zo'n voorgevoel.. Toch blijft het vervelend! Ben benieuwd wat je nu gaat doen.. Ik kan me voorstellen dat je het wel fijn vind om een maandje niets te doen..!! Lastig he, om zo'n keuze te maken!

@ Sas; Hoe gaat het met jou..?? Wanneer mocht je ook alweer testen??

@ Dear; Balen meid, dat je nog ff moet wachten.. Had je verwacht dat ze dit zouden zeggen..?? Dus nog ff afwachten!

@ all; Hier gaat alles goed! Heb 7 dagen gewerkt en ben nu lekker 3 dagen vrij! Was er wel ff aan toe.. Vandaag weinig gedaan..!! Volgende week donderdag naar het zkhuis toe.. Die dag slik ik mijn laatste dag pil, moet dan alweer na het zkhuis toe voor een echo.. Terwijl ik ong 4 dagen later pas ongi ga worden.. Dus waarom dan al moet, weet ik ook niet.. Weten jullie dat miss??

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hebben jullie toevallig ook een uitnodiging van Radboud zkhuis gekregen. Om via internet een onderzoek in te vullen.. Over de fertiliteit enzo te verbeteren.. Ik had het gekregen vanuit mijn gyneacoloog..!! Was ff benieuwd!

8. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sas was vergeten te antwoorden op de vraag wat voor een medicijnen ik krijg voor tp. Sorry! Ik heb progynova en die utrobolletjes.

@ beginneling Spannend meid! nee zou niet weten waarom die echo is! Misschien om te kijken of alles rustig is? En wij hebben ook geen uitnodiging van het Radboud gekregen!
    Nou had eigenlijk verwacht dat ze niet zo moeilijk zouden doen! Ik kan er nu al van uit gaan dat ik straks weer moet bellen, als ze me het nou voorgeschreven hadden dan had ik hem vast in huis. Maar goed ik wacht gewoon weer twee weken en dan bel ik weer.

9. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    @dear, Het verbaasd me dat je nog niet aan de provera mag. Het zal misschien zo zijn dat ze voor ieder persoonlijk een traject uitstippelen. Alhoewel ik er zelf best wat invloed op heb kunnen uitoefenen. Dat wachten op niks is vervelend he. Maar twee weken vliegen om voor je het weet.

Mijn 2 weken zijn morgen om, we gaan later testen vind ik prettiger.

@sas,
    Hoe gaat het met je?
    Ik kreeg idd ook voor de cryo tp progynova en utrogestan.

@beginneling,Je hebt sas en enne door elkaar gehaald. Ik zit in de wachtweken morgen zijn de 2weken om.IK heb geen uitnodiging van het radbout.

Hopenlijk voor jullie straks ook gauw weer nieuwe stappen. Houdt het jullie erg bezig of kunnen jullie er wel los van komen?

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    bedankt voor jullie lieve berichtjes, hier gaat het wel heb alleen erge buikpijn. maar goed dat gaat ook wel weer over!

hoe gaat het met jullie?

@beginneling ik denk ook idd dat je een echo krijgt om te kijken of alles schoon is.
    Als het goed is kan je ook op freya dat onderzoek in vullen over fertiliteit dat heb ik wel gedaan.

@dear wat gek dat ze het niet willen voor schijven, hopelijk heb je het over 2 weken niet meer nodig
    anders zou ik idd ook gelijk wel aan de telefoon hangen.

@enne spannend voor je he zolang je geen bloed krijgt moet het haast wel goed zitten toch?

liefs sas

11. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    @sas,
    Ja idd al twee weken geen bloed, goed teken hoop ik. Eerder begon het vaak zoals bij jou ook, al vroeg in de 2e week. Vanmorgen een test gehaald. Ligt nog ver opgeborgen in de kast....

Knap dat het al zo snel weer goed met je gaat. Kun je afleiding vinden?

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Enne; Ja dat heb ik gezien op freya.. Het komt nu weer wat dichterbij. Over een dikke week weer echo.. Dus dat zal het wel weer wat meer in je hoofd zitten.. Maar goed, zusjelief trouwt ook bijna, dus heb ik mijn gedachten daar ook zitten. Goede afleiding, moet ook veel werken..! Dat is soms ook wel lekker!

@ Sas; Oke, ik wist niet dat ze ook echo's maken om te kijken of het allemaal schoon is.. Laatste ongi was veel meer dan anders.. Anders heb ik maar een klein beetje.. maar goed dat is ook een symptoom van (vervroegde) overgang!

@ Dear; Hoop voor je dat de medicatie niet nodig is en dat het gewoon op gang gaat komen..

@ Hebben jullie allemaal cryo's of moeten jullie straks weer voor een nieuwe punctie.. Ik hoop zo dat we met de ICSI straks toch een bevruchting gaan krijgen.. Anders zakt de hoop in mijn schoenen..!!

13. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    YESSS IK BEN ZWANGER!!!!!! Vanmorgen gestest en na een seconde al een dikke plus.
    We wisten het al een klein beetje aangezien ze vorige week donderdag bij de bloeduitslagen in zwolle ivm mij overstimulatie het hcg hormoon hadden geprikt.

Super!!!

14. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Enne van harte gefeliciteerd meid!!! Wat goed zeg.. Nu hopen dat de rest snel volgt. Ga er lekker van genieten meid!

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wat goed gefeliciteerd geniet er van

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Van harte meid!! Lekker van genieten.. Misschien een domme vraag.. is dit nou jullie 2e kindje.. Of haal ik weer sas en enne door elkaar!! Nou meiden, we gaan Enne met z'n allen volgen, zodat we volgend jaar allemaal een kleintje hebben!!

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @beginneling ik heb geen kindjes hoor ,dus je haalt niemand door elkaar nu :D

18. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    @beginneling,
    Ja klopt ik heb al een zoontje van 13mnd 1e icsi, 1e cryo tp. En nu dus weer zwanger van 2e-icsi 1e verse tp.

Het kan meiden moedt houden hoor!! Ben er van overtuigd dat positief denken helpt.

Hoe staan de zaken bij jullie?

Met mij gaat het goed. Mn bosten beginnen nu iets voller te worden en ik heb nog steeds veel trek in hartig. ( zn 5 cup a soupjes per dag ha ha ) Verder af en toe wat steekjes dat had ik bij de vorige zwangerschap ook. Denk de baarmoeder die groeit. Blijft nog erg onwerkelijk en spannend. 8juli 1e echo in Zwolle spannend.

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *klopklop*

Is 't hier leuk ouwehoeren over IVF in Zwolle?

Ik heb morgen mijn uitgangsecho en begin met onze eerste cetro-trial IVF...

20. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Katalaya *Binnen* ha ha ;)
    Natuurlijk is het hier gezellig! Welkom. Wat is een Cetro-trail ivf? Nog nooit van gehoord n.l.
    Succes met de start van je behandeling i.i.g.

Rest nog nieuws??

Deel Deze Pagina