Ervaringen nieuwe Fertiliteitskliniek Twente

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaike80, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Hoi meiden,

Zijn er meiden die ook sinds januari dit jaar doorverwezen zijn naar de kliniek in Twente?

Vind het tot nu toe een warrige boel. Ik zou voor maart een afspraak gaan maken met een nieuwe arts en verdere traject met misschien IUI. 2 keer gebeld en beide keren hadden ze nog geen agenda voor Maart. Beide keren mega lang aan de telefoon gehangen. Gistermorgen kon ik ze ook niet bereiken via de telefoon, ik wou vragen of ik bloed kon prikken ivm eisprong. Ben er toen maar naar toe gereden. De telefoniste zei ga maar prikken in het lab een paar deuren verder. Kom ik daar, deze mevrouw vroeg naar een labbrief, weer terug naar de receptie, toen naar een verpleegkundige, ze vroeg of ik door een arts doorverwezen was voor het bloedprikken. Uitgelegd dat ik doorverwezen was voor verdere behandeling naar deze kliniek en dat ik in Hengelo ziekenhuis altijd bloed mocht prikken. Uiteindelijk was dat oke, kon ze mijn gegevens nergens vinden. Ze vroeg welke arts ik wou, uiteindelijk keus gemaakt. Toen weer naar receptie, zij kon mij wel vinden en ik vroeg of het ook 's middags kon, had ze plek bij een andere arts. Gevraagd of het toch bij die ander kon en ze zei je krijgt wel vaker een ander. Dat snap ik natuurlijk ook maar waarom vroeg die andere vrouw dan welke arts ik wou???? Toen kon ik eindelijk bloed prikken, tussen 3 en 5 zou ik gebeld worden. Ik stond drie kwartier later weer buiten, om alleen even bloed te prikken. Word ik gebeld, is de uitslag er niet omdat ze na 12 uur de uitslag niet meer geven. Terwijl ik ruim voor twaalf uur bloed geprikt had.
    Uitendelijk vandaag terug gebeld dat ik geen eisprong heb gehad en gelukkig hadden ze voor morgen nog een gaatje.
    Begrijp me niet verkeerd, de mensen waren allemaal heel lief, 1 mevrouw gaf wel aan dat het een beetje een gekkenhuis was en zei het zo ook niet leuk werken vond.
    Vind het wel heel prettig dat alles in 1 gebouw dicht bij elkaar zit.

Wat een zeurpiet ben ik he, maar viel me gewoon beetje tegen allemaal en ben benieuwd naar andere verhalen.

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Hoi,

ik ben er nog niet geweest, maar zie ook het topic voor ivf zgt Hengelo. daar hebben we het er ook veel over. Er zijn daar meiden die er al wel geweest zijn.
    zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/320744-zgt-hengelo-ivf.html

Maarre ik hoor wel van veel kanten dat het er nog lang niet lekker loopt. MEnsen die 40 minuten in de wacht hangen, mensen die niet teruggebeld worden, enz. Ik hoor ook dat de telefoon daar ook de hele dag door gaat en dat personeel zich er ook wel eens aan ergerd dat die telefoon niet opgenomen wordt.
    Dus je bent geen zeurpiet hoor.

3. maaike80

maaike80 Niet meer actief

hoi krabje

Thanks. Heb ik ook gehoord ja, 45 min in de wacht. Gister vertelden ze wel dat alle telefoontjes van Almelo, Enschede en Hengelo daar binnen kwamen. Dat kan natuurlijk ook nooit. Hopen dat het snel beter is.

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    De verwachting was dat het nog wel een maand kon duren voordat ze daar alles op de rit hebben... Beetje slordig dus.

Deel Deze Pagina