IVF-ISCI traject

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xprincess, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Hallo allemaal,

Na 2 jaar is nu eindelijk de "knoop" door we kunnen gaan starten met IVF-ISCI.

Ter info:
    Bij mijn partner was 0 zaad gevonden, na vele onderzoeken besloten via PESA het zaad (als dit er zou zitten) rechtstreeks uit de bal te gaan halen. Dit is 3 weken geleden gedaan en er liggen in het UMC nu 2.000.000 zaadcellen te wachten op de start van het traject.

Momenteel zijn we opzoek naar een "fijner" ziekenhuis om dit traject te gaan starten, vooral omdat ik me zeer ongemakkelijk voelde bij de manier van omgaan in het UMC.
    Zodra we een afspraak hebben staan in de ziekenhuis van onze keuze zal de bal we snel gaan rollen gok ik omdat alles in principe klaar is om te beginnen. In verband met sluiting van de meeste fertiliteit/IVF afdelingen tijdens kerst en oud&nieuw zal het volgend jaar worden dat we echt gaan beginnen.

Zelf vind ik het heel spannend, had een boekje meegekregen van het UMC met het "stappenplan" voor de IVF-ISCI behandeling en ben best een beetje geschrokken van zowel de slagingskansen als de behandeling zelf.
    Zie er stiekem tegen op maar hoop tegelijk wel z.s.m te kunnen beginnen een kleintje is nu zo dichtbij.

Iemand die zijn ervaringen wil delen? of ook zeer binnenkort met IVF of IVF-ISCI gaat beginnen?

2. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hoi xprincess
    Ik denk dat je meer reacties krijgt in het forum over vruchtbaarheidsbehandelingen ;)

3. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim

Bedankt ga het inderdaad daar erop zetten :D

4. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik schrok ook van de slagingskansen maar zie mijn banner... en dat na de eerste icsi poging. weet natuurlijk dat ik heel veel geluk gehad heb maar je weet het nooit van te voren. ik schrok zelfs dat het gelijk raak was aangezien het zelden gebeurd.

Over het traject zelf ja ik heb er dan maar één keer over hoeven doen vond het wel meevallen op den duur was ik het spuiten wel een beetje beu maar ik had er niet veel last van. soms wat chagrijnig maar dat overleef je ook ;) kijk voor iedereen is het anders natuurlijk maar ik vond het goed te doen allemaal. Als je je er eenmaal bij neergelegd hebt dat het zo niet lukt. Denk ik dat je al veel aan kan.

Ik wens je heel veel succes met de behandeling en zal voor je duimen ;)

Sorry voor het veel over mezelf maar dan heb je al 1 ervaring.

Deel Deze Pagina