Ivf iui icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lamisha1980, 29 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Hoi dames,

Wanneer start jullie traject weer? Oftewel wanneer mogen jullie weer starten? En welk ziekenhuis?

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Geen idee wanneer we weer mogen starten. Hou de pagina van het zh goed in de gaten. Maar denk dat het nog wel een tijdje kan gaan duren helaas.
    Wij zitten in het Mumc Maastricht.

3. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Ik heb op 20 april een afspraak staan en dat was op 16 maart gemaakt en tot nu toe nog niks gehoord :$

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik had deze week iemand van vumc ivf aan de lijn. Zij gaf aan medio zomer te verwachten. Geen officieel statement overigens. Ik denk dat het echt niet voor juli/aug zal zijn.
    Als de piek van de patiënten in mei komt en ze 2+ weken op de IC liggen, dan begint het pas vanaf dan langzaam te dalen.
    Het hele systeem moet dan weer tot rust komen eerst.
    Denk sowieso dat het niet back to normal direct zal zijn. Dus komende jaar (totdat bijv vaccin is), geen partners mee en mogelijk capaciteit teruggeschaald en protocollen aangepast.
    En als het weer begint te lopen is er natuurlijk een ‘stuwmeer’ aan aanmeldingen. Als je nu nog niet onder behandeling bent zal het denk ik echt lang gaan duren voordat je überhaupt aan de beurt bent. Het heeft echt veel impact.
    Ikzelf ben nu zwanger (voelt raar om dat te zeggen overigens, want heb alleen maar paar testjes gedaan) van laatste terugplaatsing, maar vanwege bloedverlies reken ik erop een miskraam te krijgen/hebben. Ook voel ik vrijwel niks, terwijl ik dat bij mijn vorige zwangerschap meer had. Zit dus erg in spanning hierover, omdat ik weet dat het ontzettend lang gaat duren voordat er weer een kans komt. Enige wat ik kan doen is afwachten. Als het goed is over 1,5 week een echo.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.672
    5.709
    113
    Ik zou er van uit gaan dat het nog maanden niet kan gebeuren. Daar ga ik wel van uit in ieder geval.

Deel Deze Pagina