IVF juli

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Silver27, Jul 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silver27

Silver27 Actief lid

Oct 14, 2013
    276
    44
    28
    Goedemiddag dames,

Zelf vind ik het altijd heel erg fijn om ervaringen te delen en lezen van anderen. Deze maand zijn wij gestart met ivf.

Ik ben al 3 weken deca aan het spuiten en 8 dagen gonal-f 175 eenheden. Morgen hebben we onze eerste echo en begin toch wel erg zenuwachtig te worden. Hopelijk groeit er genoeg.

Zitten er meer meiden in hetzelfde schuitje? En zoja waar zitten jullie in het traject?

2. Netje81

Netje81 Lid

Jul 9, 2017
    9
    0
    1
    Female
    Wij zitten in de wachtweken van onze 1e cryoterugplaatsing bij IVF. Vond de 1e ronde met verse terugplaatsing ook erg spannend, zeker omdat ik bij OI en IUI moeilijk te stimuleren was. Gelukkig was dat bij IVF niet zo. Ik had met 2 weken Gonal 16 follikels en bij de punctie 12 goede eicellen. Uiteindelijk zijn dat 6 embryo's geworden. 3 waren goed genoeg om in te vriezen, 1 vers teruggeplaatst en 2 hebben niet doorgezet met delen. Hoop voor je dat de echo een mooi resultaat laat zien!

3. Silver27

Silver27 Actief lid

Oct 14, 2013
    276
    44
    28
    Wow Netje, wat goed! Wanneer heb je de cryo terugplaatsing gehad? Voor jou nu dus de zenuwslopende weken... hou je het een beetje vol?

Bij ons weten ze nog niet waar het aan ligt. Dus ook dat vind ik erg spannend. Misschien dat er nu iets aan het ligt komt.

4. Netje81

Netje81 Lid

Jul 9, 2017
    9
    0
    1
    Female
    Ik heb PCOS wat er om bekend staat dat het lastig kan zijn met stimuleren bij OI en IUI. Omdat het psychisch erg zwaar werd zijn wij overgestapt op IVF na 2x IUI. Had toen al 15 x OI achter de rug.
    Bij IVF ben ik ingestapt op 175 gonal en daar dus goed opgereageerd. Ik zet met de laatste IUI op 150 gonal.
    Ja het is super spannrnd, de 1e IVF is in een vroege miskraam geeindigd, wat voor ons heel heftig was. Wat nu vooral overheerst is dat we weten dat ook ik zwanger kan worden, nu nog 9 maanden volhouden ;)

Cryo is teruggeplaatst op 8 juli, donderdag de 20ste mogen we testen

5. Silver27

Silver27 Actief lid

Oct 14, 2013
    276
    44
    28
    Wat fijn zeg! Dat die 25 eenheden extra zo'n groot verschil kunnen maken zeg.
    Nog 5 dagen wachten dus... super spannend!

Wat heftig, jullie miskraam maar natuurlijk wel een geruststelling dat je zwanger kunt worden. Hopelijk blijft deze plakken.

We hebben net onze afspraak achter de rug. ik vond hem tegenvallen... Op 175 eenheden maar 6 eitjes moet wel gewoon 175 blijven spuiten. Hopelijk groeien ze allemaal door. Dinsdag moet ij terug

6. Netje81

Netje81 Lid

Jul 9, 2017
    9
    0
    1
    Female
    Het kan zijn dat er nog meer eitjes bij gaan komen, hoe groot waren die zes?
    Bij mij hebben ze bij de punctie alles aangeprikt wat boven de 14 mm was, het kan zijn dat daar dan toch een rijpe eicel in zit! Ik duim voor je!!

7. Silver27

Silver27 Actief lid

Oct 14, 2013
    276
    44
    28
    Dank je wel @Netje81
    Deze 6 zaten allemaal tussen 10 en 13 mm. Ze heeft niets gezegd over kleinere die nog mee zouden kunnen groeien. Zou natuurlijk mooi zijn!

Share This Page