Opgelucht, zo'n goed gesprek gehad in het ziekenhuis!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vanmorgen moest ik voor een controle echo na mijn miskraam en hadden we een gesprek hoe nu verder en over eventuele onderzoeken na mijn 2 miskramen.

We hebben bloed geprikt voor chromosoom onderzoek. Verder mag ik, 2 maanden na de miskraam weer bloed laten prikken voor stollingsonderzoek. We mogen, zodra we er klaar voor zijn wel verder en hoef geen 2 maanden te wachten.

En zodra ik een positieve test in handen heb moet ik beginnen met ustrogestan. Ze heeft er goede verhalen over gehoord en wil dat ik dit probeer.

Ben echt zo opgelucht. Nu nog even een pauze van een aantal weken (hoewel ik al wel weer verder wil maar vriendlief niet) en dan gaan we er weer met frisse moed, en een hoop positiviteit tegenaan!!

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hey meis,
    Wat fijn dat dit ook kan; een goed en opbeurend gesprek in het zh!
    Heerlijk dat het wachten minder lang mag duren en dat je aan de utrogestan kan om de volgende kleine wel te laten zitten! Ik heb dat spul dan wel niet gehad maar wel moest het hormoonpompje langer blijven zitten met diezelfde reden en dat ging goed na verwijdering dus zo zie je maar; even een klein beetje extra hulp in het begin, kan het verschil maken.

Je weet dat je lijf iig een zwangerschap tot stand kan brengen op deze manier. Nu de rest nog.

Ik wens jullie veel succes en sterkte en ik duim voor jullie!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dankjewel voor je lieve berichtje!!

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Fijn! Vind het fijn om te lezen dat alles goedgedaan is bij je!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat je voortaan aan de utro mag. Ik heb zowel bij deze als bij mn vorige zwangerschap tot de 13e week utro gebruikt en ik zweer erbij. Het geeft wat troep in je onderbroek, maar het is het tot nu toe allemaal waard gebleken! Ik ga hopen dat het voor jou ook werkt en er niets vervelends uit het onderzoek komt!

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dankjewel nana en mamaenmini. Ik hoop dat het werkt!! We gaan gewoon uit van '3x is scheepsrecht'.

Nu nog een week of wat een pauze en dan gaan we weer met volle moed beginnen!

Deel Deze Pagina