Wat mooi geschreven @Nonma <3 @Cassie21 wat geweldigitale zeg! Gefeliciteerd! Ik mocht vandaag wat uitzoeken van mn moeder, bij een heLe mooie babywinkel in de buurt. Is een mooie wikkeldoek geworden, echt zo mooi. Mooi gebreid wit. Echt leuk om dat samen te doen
@Nonma wat een mooi gedicht zeg! En fijn dat de echo weer zo goed was! @Cassie21 gefeliciteerd en welkom kwaaltjes zullen komende weken nog wel gaan komen.. Zijn het misschien je darmen 's nachts? Had dit in het begin ook behoorlijk
Gisteravond kreeg ik best last van mijn buik. Eerst een trekkend en zeuren gevoel wat steeds meer naar mijn linker lies trok en daarna trok het meer naar boven mijn schaambot. Vond t best even schrikken maar gelukkig is t nu weer weg. Vraag me even af of ik hiervoor de ivf poli even moet bellen maar aangezien het nu weg is denk ik dat t niet echt nodig is. Hoe is t met jullie?
Heel herkenbaar @Suze29 Ik heb er met name snachts last van. Word soms zelfs wakker vd pijn. Het schijnt te maken te hebben met het groter worden van de baarmoeder, de pijn is het uitrekken vd banden waaraan de BM hangt. Ik stond vanmorgen ook op het punt naar de poli te bellen, maar wil me zelf niet gek maken. Zolang er geen bloed is, is het volgens mij goed. Heb jij al andere symptomen?
Ja dat dacht ik ook, zolang er geen bloed is is het goed. Maar kan je die pijn al zo vroeg hebben dan? Ik dacht veel later. Ik ben ontzettend moe verder en heb gevoelige borsten. Heb jij verder kwaaltjes?
Het schijnt dat je BM direct na de innesteling begint te groeien Nee verder ook niet zoveel kwaaltjes. Borsten gevoelig en voel langzamerhand soms korte vlagen van misselijkheid opkomen.. maar nog niets noemenswaardig.
Ik had inderdaad eergister ook wat last van steekjes links in mijn buik onderin. Had ook al gelijk gegoogled en hier vond ik ook het groeien van de baarmoeder dus ik maak me nog geen zorgen. Ik slik zelf nog progynova en daardoor krijg je volgens mij geen bloedingen dus dat kan voor mij geen teken zijn. Ach we gaan er van uit dat het nog goed zit. Verder heb ik ook (eindelijk) iets gevoeligere borsten en vooral 's avonds vaak een opgeblazen buik en moe. Ook wel meer voorkeur voor zoete dingen ipv hartig. Ben blij eindelijk wat kwaaltjes te krijgen Volgende week spannende week voor ons @Suze29 met de eerste echo!! Kan niet wachten ...
Het klinkt als groeipijn meiden. Hier ook last van, beide zwangerschappen. Baarmoeder reageert inderdaad direct na innesteling al en ook darmen gaan plaatsmaken. Ego, vandaag echo gehad. Alles zag er super uit. Mooi beweeglijk kindje
Wat heerlijk @Saskia1984 ! @Suze29 : dit is idd bandenpijn, dat houd je je hele zwangerschap ☺️ ik heb soms ook als ik me snel omdraai, dat het voelt alsof mijn bm niet meteen meedraait... Heel naar voelt dat, maar houdt erbij! Ik ben echt weer zo misselijk vandaag! Echt waardeloos dat ga ik niet missen! En vandaag komt helemaal slecht uit want moet optreden vanavond in Venray... Nu even op bed energie verzamelen en over een uur in de auto...
Succes en sterkte! Hopelijk gaat het straks beter ik weet ook niet echt middeltjes tegen de misselijkheid.
Nou dan gaan we maar uit van groeipijn. Wat vervelend @Nonma zeker omdat je vanavond moet optreden... Heb je nog wonder middeltjes die helpen? Wat fijn @Saskia1984 heb je een foto? Was dit dan ook je termijnecho?
Hallo! Even een paar dagen hier niet geweest....Was zo verdrietig en onzeker, al mijn kwaaltjes waren weg! Wist eigenlijk wel dat het niet meer goed zou zitten... De kliniek gister gebeld of.ik gerustgesteld kon worden....ze bood me aan vandaag voor echo te komen ipv dinsdag .... Alles was gewoon goed! Perfect op.schema en krachtig kloppend ❤. Klopte precieset termijn 6.2 wk vandaag....echt een pak van mn hart. Ik had het.echt niet verwacht. Ik voel me niet zwanger.... Op naar de volgende echo!
Wat een geweldig nieuws!!! Die eerste weken zijn ook zo onzeker. Ik ben ook steeds bang dat het niet goed is maar aan de andere kant moet ik gewoon positief blijven van mezelf. Gefeliciteerd zeg, moet een heerlijk gevoel voor je zijn.
Ja, ik moest huilen vd opluchting...heb ik bij mijn eerste kind niet eens gedaan. Je.staat er.nu zo anders in als je eenmaal miskramen hebt gehad... De gyn.was.ook heel erg lief. "We.gaan meteen kijken". Ik was op vd zenuwen..... Je.zag het.hartje ook echt duidelijk kloppen..
Whauw wat een opluchting @BakingSoda wel goed hoor dat je gebeld hebt en je onzekerheid hebt uitgesproken. Ben blij voor je dat alles er goed uit ziet!!
He meiden, vinden jullie het goed dat ik hier ook een beetje zijdelings meelees? Ben al iets verder, maar jullie zijn leuke actieve groep Vind al die gedeelde emoties toch wel heel leuk om te lezen, en zo herkenbaar allemaal..
@BakingSoda wat fijn! Gefeliciteerd! @Suze29 dit was inderdaad officieel de termijnecho maar ze zijn toch verplicht om termijn van de terugplaatsing aan te houden. Nu eigenlijk wachten tot we de 20 weken echo hebben maar heb net een echo geboekt op 8 juli. Is meteen de geslachtsbepaling