Dat is dan wel weer jammer, maar ach... Als dat t ergste is van de zwangerschap Europa is gelukkig ook erg mooi haha
Clara, jammer van je vakantie! Als ik je een tropische aanrader in Europa mag verklappen. Kijk eens naar Corsica, vooral de Google plaatjes even doen. Aan de zuid-west zijde zijn baaien met wit zand en azuurblauw water. Alsof je in de Caraïben bent. Dankjewel voor je welkom Suze. Onzekere tijd he? In de ww droom je, als ik maar een positieve test heb en daarna stort je als een onzekere pudding in elkaar. En dan zie ik je handtekening. Zullen we 3 weken zomerslaap doen? Ik kijk uit en ben bang tegelijk voor vrijdag. Ondanks dat het de 4e keer is blijft het zó speciaal en wil je zó graag. Zit ook niet voor niets als sinds 2010 in de MM, had ook eerder kunnen stoppen maar onze wens voor een groot gezin is en was enorm. Kwaaltjes heb ik wel, deels vergelijkbaar met eerdere zwangerschappen, deels weer anders. Draaierig, duizelig en maagzuur/misselijk. Borsten echter 0.0 last van.
Je vierde, wat leuk zeg! Ik voel ook echt weinig, zelfs geen borsten en dat was de vorige keer geen goed teken. Dat werd toen een mk. Een winterslaap van 3 weken is een goede, ik doe mee
Ik heb nooit de beruchte borstpijn gehad hoor. Ja, als het niet raak was van de utrogestan. Iedere zwangerschap is anders, gelukkig mag ik dat vanuit eigen ervaring zeggen. Misschien komt het door de MM dat het eerste trimester zo pittig is omdat je weet hoeveel je er voor hebt moeten doen en dat liever echt niet meer over doet.
Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd @Kraanvogel , oh ja daar kan ik ook nog wel is kijken! Was nog niet in me opgekomen! Zat nu bij Mallorca te kijken, ziet er ook mooi uit! Maar die foto's op google van Corsica ook! En je 4de al via de mmm, dat lees je niet vaak hier op het forum! Maar fijn dat jullie wens voor een groot gezin wel kan uitkomen door de mmm! @Suze29 , ja wel jammer maar die zwangerschap hebben we ook lang opgewacht. Nu de vakantie officieel weer afgezegd is vind ik het minder erg. En vooral voor alle mooie dingen die ik nu als optie hier krijg en zie op internet! Ik heb zelf alleen laat van mijn borsten. Het word alleen maar erger die pijn! Van acht werd ik iedere x wakker wanneer ik me omdraaide in bed. Dat deed gewoon al zeer XD Maarja als dat het enige is vind ik het niet erg !
IVF Mama's februari/maart 2018 8 januari Nonma, 34 jaar, tweede kindje 19 januari Clarajilla, 25 jaar, eerste kindje 26 januari xBambi, 28 jaar, eerste kindje 4 februari Tine85, 31 jaar, eerste kindje 5 februari Suze29, 32 jaar, eerste kindje Afsprakenlijstje: Nonma, 31 mei, 2e echo Clarajilla, 9 juni, 1ste echo xBambi, 9 juni, 1ste echo In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Nou hier ontzettend opgelucht en blij! De echo zag er prachtig uit, een kleine pinda met een stevig kloppend hartje. Exact op de termijn, dus een heel gemiddeld kind Heerlijk gevoel!!
Welkom alle nieuwen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat fijn dat we ons hier allemaal Mogen melden met ieder ons Eigen verhaal en traject achter de rug. Voor mij is het ons tweede kindje en ik kan vertellen dat het t allemaal waard is en je de ellende snel bent vergeten! Hopelijk hebben we allemaal een onbezorgde zwangerschap verder! Zika virus: Dat probleem hebben wij dus ook... Hebben tickets naar Azie geboekt in oktober, en ik kan niet meer annuleren. We zouden naar Thailand gaan, maar daar is dus ook een klein risico op Zika (minder dan dom republiek, maar toch). Wij zijn nu aan het uitzoeken welke gebieden we echt moeten vermijden, desnoods uitwijken naar Bali, dat schijnt veiliger te zijn. Maar je kan bijna nergens meer heen... overal waar warm weer is loop je risico... lastig hoor...
IVF Mama's februari/maart 2018 8 januari Nonma, 34 jaar, tweede kindje 17 januari Kraanvogel, 35 jaar, vierde kindje 19 januari Clarajilla, 25 jaar, eerste kindje 26 januari xBambi, 28 jaar, eerste kindje 4 februari Tine85, 31 jaar, eerste kindje 5 februari Suze29, 32 jaar, eerste kindje Afsprakenlijstje: Nonma, 31 mei, 2e echo Kraanvogel, 2 juni 1e echo Clarajilla, 9 juni, 1ste echo xBambi, 9 juni, 1ste echo Kraanvogel, 12 juni intake verloskundige In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Ow @Nonma, wat leuk!! Lijkt me zo'n heerlijk gevoel. Ik denk dat ik pas kan genieten als ik ook zo'n echo zie. Zal dan wel een traan moeten laten hihi En nu op zoek naar een andere leuke vakantie @clarajilla dat komt vast helemaal goed. Wij zijn gisteren door kennissen gebeld dat er een huis te koop staat in een buurt waar wij dolgraag willen wonen. We hadden geen verhuisplannen, maar dit is echt ons droomhuis!! We gaan straks kijken, maar vanwege grote belangstelling hebben ze een open dag ingelast zojuist dus de belangstelling zal groot zijn. Nu dus al de hele ochtend bezig met alles uitzoeken. Ons spaargeld is redelijk op, omdat we in huis eea hebben verbouwd en mijn man een tijd zonder werk heeft gezeten. Maarja, we willen het zooo graag. Maar eens zien hoe dit gaat lopen.
Wat spannend! Waar komen jullie vandaan? Ben wel een beetje benieuwd waar iedereen zit en wie iedereen een beetje is Ik woon zelf in een piepklein dorpje in de Bollenstreek, vlakbij Lisse en onder de rook van Schiphol (letterlijk soms). Ik werk op de Marketing afdeling van een groot belastingadvieskantoor in Amstelveen en heb een zoontje Joep van bijna 4, 20 juni is hij jarig. Mijn man zit ook een tijdje zonder werk, het bedrijf waar hij werkte is vorig jaar failliet gegaan, maar hij is bezig met een opleiding en gaat daarna voor zichzelf beginnen. Naast mijn werk ben ik zangeres in een semi-amateur band. We treden ongeveer 25 keer per jaar op. Dat is mijn grote passie (naast mijn kindeke). Het bruiloftseizoen is net begonnen dus er staan veel optredens gepland, dat zal nog even aanpoten zijn, want het zijn altijd lange dagen en nachten en met de vermoeidheid moet ik wel een beetje op mezelf passen
@Nonma dat is goed nieuws volhouden zo!! @clarajilla wij gaan naar New York in augustus en wilden dit eerst ook combineren met zuid Amerika maar we hebben er nu voor gekozen om naar de Niagara watervallen te gaan. Beter een veilige keuze ivm Zika inderdaad. Succes met zoeken! @Suze29 spannend dat zou helemaal mooi zijn als jullie het droomhuis ook nog eens kunnen krijgen!
IVF Mama's februari/maart 2018 8 januari Nonma, 34 jaar, tweede kindje 17 januari Kraanvogel, 35 jaar, vierde kindje 19 januari Clarajilla, 25 jaar, eerste kindje 26 januari xBambi, 28 jaar, eerste kindje 4 februari Tine85, 31 jaar, eerste kindje 5 februari Suze29, 32 jaar, eerste kindje Afsprakenlijstje: Kraanvogel, 2 juni 1e echo Clarajilla, 9 juni, 1ste echo xBambi, 9 juni, 1ste echo Kraanvogel, 12 juni intake verloskundige Nonma, 14 juni, 3e echo Nonma, 3 juli, Echo en NIPT test In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Gezellig dat er weer paar bij zijn gekomen, hoi hoi! @Nonma geweldig dat je echo zo goed is geweest, heerlijk! De volgende echo is ook alweer redelijk snel zie ik? Leuk! @Suze29 leuk dat jullie droomhuis te koop is komen te staan! Hopelijk dat bezichtiging ook bevalt en dat het financieel mogelijk is natuurlijk.. en dat het niet voor jullie gezicht weggekaapt wordt @clarajilla gelukkig dat je de reis nog kan annuleren dan! Wel jammer dat er zoveel mooie bestemmingen afvalt door zika hé? Ik wil ook al zo graag naar Zuid Amerika, maar dat doen we dan over paar jaar wel. En leuk idee @Nonma om wat meer van elkaar te weten. Zitten hopelijk nog heel wat maanden met elkaar opgescheept Ik zal mij ook even voorstellen: man en ik zijn 5,5 jaar samen en allebei 28 jaar. Wonen nu nog in Eindhoven, maar krijgen volgende maand sleutel van ons eerste koophuis in dorp in de buurt.. Ontzettend veel zin in om te verhuizen, want zitten nu nog in een appartement. Ik werk bij een verzekeringsmaatschappij en daarnaast heb ik niet zo zulke uitspringende hobby's als Nonma haha. Voor de zwangerschap deed ik aan pilates, maar dat durf ik nu niet meer omdat dat heel veel vanuit buikspieren is. Daarnaast netflix, vrienden, terrasje en spelletjes spelen. Best wel burgerlijk haha
Wat leuk dat je je voorstelt Nonma, zal ik ook even doen! Dat klinkt ook als n prachtige reis Tine, lijkt me heel bijzonder! Wanneer gaan jullie? Kan me voorstellen dat je dat nietmeer durft xbambi. Leuk dat jij je ookhebt voorgesteld! En met burgerlijk is niets mis hoor haha. Even snel iets over ons; ik ben 32 en mijn man 38, we hebben een hondje en 4 katten en wonen in een klein huisje tussen alkaar en Haarlem in. We hebben geen heftige hobbys, houden van dagjes weg, lekker touren met de cabrio of lekker wandelen en ik ga graag naar yoga. (Ok dit klinkt ook heel burgerlijk.... hihi) Ik werk 30 uur in het theater en mijn man fulltime in een hotel. We zijn overdag dus veel vrij en best wel uitslapers omdat we vaak pas na middernacht thuis zijn. Word dus nog wat met n baby We zijn ontzettend dankbaar dat ik nu zwanger ben, maar zijn nog erg bang en voorzichtig. Denken dat het besef en.genieten pas zal komen als we een goede echo hebben. De mk en.bbz hebben er toch flink ingehakt en hadden beide een erg lange nasleep.
Oja en ik ben weer geel blij met de test van vanmorgen. Heb er nog 2 liggen dus nog 2 dagen en dan klaar
Dat ziet er goed uit @Suze29 ! Ik vanmorgen ook weer pofitief getest, geeft toch weer even een bevestiging omdat ik verder geen last heb van kwaaltjes. Zelfs geen zere borsten o.i.d. dus dan is de bevestiging wel even fijn Wij gaan eind augustus naar Amerika. Onwijs zin in! Ik ben zelf best een fanatiek sporter. Sport gemiddeld 4 x per week fitness en kickboksen. Probeer nu ook wel iets rustiger aan te doen dus pak nu af en toe de fiets naar mijn werk Kan er niet zo goed tegen om helemaal niets meer te doen. Heb alleen de eerste 4 dagen na de tp even niets gedaan. Ik woon samen met mijn vriend wij hebben net een huis gekocht, ruimte genoeg voor de gezinsuitbreiding haha. Verder houd ik normaal gesproken van uitgaan en feestjes en daarbij ook de nodige wijntjes die moet ik nu al een tijdje laten staan hihi. In het begin vond ik het lastig maar nu niet meer. Weet iemand toevallig of het verstandig is om je haar te verven bij de kapper? Ik heb een enorme uitgroei maar durf niet zo goed omdat ik niet weet of het schadelijk kan zijn.. Zitten jullie nog aan de Utrogestan en Estradiol/Progynova?