Ja en merk wel dat hij nu "flink" begint te groeien hoor. Heb ook enorme last van bandenpijn. Niet op een zeurderige manier, maar echt AUW. Toen ik woensdag uit de auto stapte schoot het erin en kan nog steeds precies de plek aanwijzen waar. Heb toen heel de avond plat gelegen en kon amper naar de wc. 's Nachts ook wakker geworden van de pijn en omdraaien in bed was onmogelijk. Wist niet dat je bandenpijn ook zo kon voelen, maar blijkbaar wel dus En ach als je weet waar het van is en dat het geen kwaad kan.....
Morning! Ik breek weer even in, hopelijk heb ik komende weken meer tijd om mee te kletsen! Even een paar reacties: Buko: wat een mooi bescheiden buikje! Lekker als het gaat groeien mijn buik is nu ongeveer hetzelfde als met 20 weken de eerste keer... dat wordt nog wat! Onzekerheid : heel herkenbaar dames!! Ik kan pas sinds de 10 weken echo een beetje genieten en dat komt nu steeds meer omdat ik de baby echt al voel bewegen! Vandaag weer bevestigd gekregen met een prachtige echo!
@xBambi : gefeliciteerd met jullie huis! Wij hebben 2 jaar geleden ons eerste huis gekocht, zo fijn om echt je eigen plek te hebben en alles helemaal naar je smaak te kunnen doen. Moet er veel gebeuren in het huis? Succes met de echo vanmiddag, hopelijk kom je de tijd tot 16 uur een beetje door. Voor mij ook om 16 uur een spannend moment... moeder voor moeders komt langs, en dan moet ik weer een test doen. Spannend of het streepje er weer zal staan! Sinds onze test dinsdagmiddag en woensdagochtend niet meer opnieuw getest namelijk. @Suze29 : is er vandaag nog een plekje vrij gekomen voor een echo, of ga je maandag? Fijn dat ze in elk geval met je meedenken hierover! Hopelijk kan een echo je weer wat gerust stellen, want met jouw geschiedenis kan ik me voorstellen dat het erg spannend is. Die roze wolk... Voorlopig heb ik die al wel te pakken, echt een enorm blij gevoel sinds onze positieve test in elk geval. Tegelijkertijd wel een bepaalde onzekerheid, want zal het allemaal wel goed gaan, is er wel iets te zien op de echo over 1,5 week, enz. Misschien dat die roze wolk moeilijker is met een mmm-verleden? De weg erna toe is zo zwaar en onzeker, dat het moeilijker is er echt in te geloven en je beseft ook veel meer hoe bijzonder het is en wat er allemaal mis kan gaan denk ik.
@Nonma : fijn zo'n mooie echo! Gefeliciteerd, echt al een mini kindje nu te zien. @buikjes: heel verschillende dus bij iedereen... Die van jou is heel bescheiden nog met 19 weken zeg Buko! Nonma en Clarajilla, jullie dus al 'veel meer buik'? Ik ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. Al wel het gevoel dat mijn broek wat strak is, maar dat kan ook gewoon nog komen omdat het een nieuwe is
@Nonma, mooie echo! Alleen staat er persoonlijke info op ( links boven in) @Dreamer29 , ja mijn buik vind ik zelf best groot! Zal foto ervan toevoegen.
Heel herkenbaar hoor, die onzekerheid en angst. Ik heb het sinds de laatste echo wel wat los kunnen laten. Kan er nu wel wat meer van genieten. Goed dat je hebt gebeld Suze. Daar zijn ze voor! En zo erg in de onzekerheid zitten dat is echt niet fijn. Bevestiging is dan gewoon even nodig. @Buko inderdaad een bescheiden buikje Maar wel heel erg mooi! Mijn buik groeit mega snel. Ik ben dan ook al 3,5 kilo aangekomen... bij mijn zoontje ging het ook zo hard. Was in totaal 19 kilo aangekomen maar dat was er 3 maanden later zonder moeite weer helemaal af. Maak me daar nu dus totaal geen zorgen om.
Prachtige buik @clarajilla !! Leuk ook die 2 foto's naast elkaar. U ga dat vanaf volgende week ook doen. Net terug van de echo ik mocht vanmiddag langskomen, zo fijn. En vooral dat alles goed is. Wat een intens geluk voel je dan ♡ Ik ga nu gewoon genieten van de kleine uk in mn buik en natuurlijk dat ik geen kwaaltjes heb. De bevestiging van de goede echo net is echt geweldig. De echoscopist was ook zo lief.
@Suze29 wat super fijn! En wat een prachtige duidelijke echo zeg, wauw! Op die eerste foto is het net zo'n gummybeertje hihihi... super schattig!
Ja inderdaad net een gummi beertje haha! Wat een prachtige buik heb je zeg! En @Nonma wat een mooie echo zeg, al een echte baby zo. En doe maar rustig aan hoor, kom maar weer veel kletsen als je meer tijd hebt
@Suze29 , ja ik vind het wel handig ze naast elkaar te zetten, dan zie ik zelf ook het verschil! Ik dacht eerst dat me buik niet veel dikker was dan 2 weken geleden, maar op de foto te zien dus wel!
Meiden gefeliciteerd allemaal. Bijzonder he, na een MMM-traject zwanger... Zo herkenbaar dat het vertrouwen echt even moet groeien, hier ook nog steeds, al ben ik ondertussen 13 week... Zou ik hier ook mee mogen kletsen? Ken al een aantal meiden en lijkt me gezellig! Zie prachtige echo's en buikjes voorbij komen
Oeh, mooie buikjes al zeg! Dan is het ook niet echt meer te verbergen, hoewel de meesten het misschien ook al met de omgeving hebben gedeeld? Bij ons weet de naaste familie het al, maar verder wil ik het nog wel even geheim houden, zeker op mijn werk, dus hopelijk kan ik het tot een maand of 3 verbergen. Wel lastig trouwens als dan ineens de buurvrouw vraagt of wij ook kinderen willen van de week... Uh, ja hoor, dat willen we heel graag! @Suze29 : fijn dat je met een mooie echo weer gerustgesteld wordt! Echt al een minimensje in wording vind ik het. Wauw! Ik heb vanmiddag moeders voor moeders op bezoek gehad. Een mooie test, en vanaf volgende week als ik 6 weken ben, mag ik mee doen. Een mooie badcape gekregen voor de baby, dat is dan het eerste tastbare dat we nu voor ons kleintje hebben. Heel bijzonder en onwerkelijk! @Mieksel: welkom hier, klets gezellig mee! En gefeliciteerd met je zwangerschap uiteraard!
Zo, er is flink wat gepost vandaag.. gezellig! Ik ga het vanavond even teruglezen allemaal. Nu snel wat eten en door naar de bioscoop. En misschien even langs de Prenetal Zojuist echo gehad en het was goed.. ook mooi op groei en alles. Dus ik ben opgelucht! Je zag het ook al bewegen en de armpjes omhoog komen, wauw!