IVF Mama's januari/februari 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suze29, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Dankjewel...

2. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    @BakingSoda heel veel sterkte gewenst!

Ik vind het ook heel knap dat je er zo open over durft te praten, en goed van je dat je direct alle hulp hebt ingeschakeld.
    Dat is toch de eerste stap.

Hopelijk helpt het ook als je familie het weet, en kunnen zij je tot steun zijn. Of in ieder geval dat je een gezellige barbeque hebt, zodat dit weekend toch een beetje roze/blauw mag zijn ipv zwart.
    Daarna krijg je dan hopelijk goede medicatie.

Ik hoop dat je toch nog een paar momenten hebt af en toe dat je er wel blij mee bent (misschien kan je die opschrijven in je boek?) en dat dit er steeds meer gaan worden.

Dikke knuffel en nogmaals veel sterkte gewenst.

BakingSoda vindt dit leuk.
  3. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Af en toe zijn er ook lichtpuntjes....mijn man is echt fantastisch, een enorme steun voor me en neemt het hele huishouden voor zn rek, omdat mij dat al weken niet lukt, ofwel door de hevige misselijkheid en spugen en nu door de lusteloosheid. Ik eet dan ook slecht, heb nergens zin in....hij probeert me toch wat smoothies en salades te "voeren" dat ik toch wat gezonds binnenkrijg....
    Gisteren had ik een redelijke dag...ik heb de was opgehangen. Meer lukt gewoon niet. De rest van mijn energie gaat op aan mijn zoon en mijn gedachten...
    Ik denk dat mijn familie blij zal zijn maar ook meteen bezorgd als ik ze dit vertel. Het komt allemaal wel goed, maar de weg naar.een mini me voelt wat lang dit keer.

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Leuk al die boeken, ik ben er zelf ook al in 1 aan het schrijven.

Wat moeilijk @BakingSoda, veel sterkte

Gisteren verjaardag van ml gehad. Om 1 uur vielen mn oogklepjes echt dicht en ben ik afgetaaid. Zo weer lange dag werken, zo geen zin in!!

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    1 januari
    Saskia1984, 32 jaar, tweede kindje

8 januari
    Nonma, 34 jaar, tweede kindje
    Ilse1207, 28 jaar, eerste kindje

17 januari
    Kraanvogel, 35 jaar, vierde kindje

19 januari
    Clarajilla, 25 jaar, eerste kindje

26 januari
    xBambi, 28 jaar, eerste kindje

4 februari
    Tine85, 31 jaar, eerste kindje

6 februari
    Suze29, 32 jaar, eerste kindje

11 februari
    Miffy77, 39 jaar, 3e kindje

12 februari
    Marre1985, 31 jaar, 1e kindje

16 februari
    Cassie, 31jaar, 1e kindje

20 februari
    Izie, 30 jaar, 1e kindje

22 februari
    Rammetje, 31 jaar, 2e kindje

2 maart
    Dreamer29, 31 jaar, 1e kindje

Afsprakenlijstje:
    xBambi, 10 juli, termijnbepaling + NIPT
    Dreamer29, 11 juli, 1e echo
    Marre1985, 12 juli intake verloskundige
    Tine85, 13 juli 2de echo
    Izie, 13 juli, 2e echo
    Suze29, 18 juli 4e echo en intake verloskundige
    Clarajilla, 24 juli controle gyneacoloog
    Dreamer29, 24 juli, 2e echo, bij verloskundige
    Nonma, 28 juli, controle hartje
    xBambi, 28 juli, controle gynaecoloog
    Clarajilla, 31 juli geslachtsbepalingsecho
    Dreamer29, 3 augustus, intake verloskundige
    Rammetje, 3 augustus, 2de echo, gesprek over 20 weken echo eventuele onderzoeken
    xBambi, 12 augustus, geslachtsbepaling
    Nonma, 18 augustus, 20 weken echo
    Clarajilla, 28 augustus GUO

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    @BakingSoda : meid, wat een nachtmerrie... zo hard moeten werken om überhaupt zwanger te worden, vervolgens misselijk en beroerd en als klap op de vuurpijl sombere en nare gedachten. Het lijkt me vreselijk moeilijk en zwaar om zo'n 'gedachtengevecht' de hele dag in je hoofd te moeten voeren. Begrijpelijk dat je bekaf bent en weinig energie hebt. Ik wordt verdrietig van je berichtje; dit gun je niemand, en al helemaal niet na de MMM. Zo niet eerlijk...
    Wat ben je dapper en strijdbaar dat je snel stappen zet en alles op alles gaat zetten om toch nog een beetje te kunnen genieten. Wat een sterke top-moeder die zo strijd voor dr kleintje, terwijl je gedachten iets anders zeggen. Respect.
    Ik hoop dat wij dr vanaf hier de komende zeven maanden een beetje voor je kunnen zijn en je er missch ook een heel klein beetje kunnen helpen erdoorheen te slepen. Voor nu een dikke, dikke knuffel...

Cassie21 en BakingSoda vinden dit leuk.
  7. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Wat ontzettend lief van jullie allemaal!! :cry::cry::cry: doet een mens goed! We komen er wel :)

Mieksel vindt dit leuk.
  8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vooral blijven uit en hier als dat fijn voelt!

BakingSoda vindt dit leuk.
  9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wij hebben vanmiddag een hele leuke en goede echo gehad. Wat een prachtig en zeer actief kindje in mijn buik! Geslacht hou ik nog even voor me omdat ik niet echt anoniem ben hier. Zal wel even een foto plaatsen.

clarajilla vindt dit leuk.
  10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    20170708_170711.jpg

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat geweldig @Saskia1984 je laat ons wel in spanning, was zo benieuwd :)

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Morgen na de familie zijn jullie de eerste ;)
    Beloofd!

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Jeejjjjjj :)
    Je had geen voorkeur toch? Alleen wel het gevoel dat het een meisje is?

Hoe ga je t vertellen?

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klopt, geen voorkeur maar wel gevoel dat het een meisje is.
    We hebben morgen een bbq en prikken een grote zwarte ballon kapot met roze óf blauwe confetti er in :D

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wauw, wat een prachtige echo Saskia!
    Ik kwam al even spieken voor het geslacht, maar nog even geduld dus... Ik ben benieuwd! Geniet van vanmiddag en vanavond!

Wij hebben over anderhalve week geslachtsbepaling. Erg benieuwd, ik heb echt géén idee! Bij m'n dochter 'wist' ik vanaf dag 1 dat het een meisje was, nu dus geen voorgevoel...

16. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Veel plezier met vertellen vandaag! Lijkt me een heel leuk moment!

17. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    @Buko erg fijn dat de 20 weken echo zo goed is gegaan! En grappig om zo'n momentje vastgelegd te zien op de echo :p

@Marre1985 super dat je goede echo hebt gehad. Hopelijk dat de hematoom gewoon uitzichzelf verdwijnt! :)

@Suze29 wat een mooie foto van de echo zeg! Vervelend die uitloop hé, is bij mijn ziekenhuis bij afdeling gynaecologie ook erg. Terwijl bij afdeling biometrie/fertiliteit het daarin beter geregeld is. Is het je eigen keuze om in het ziekenhuis te blijven? Wil je ook in het ziekenhuis bevallen, want dat maakt die keuze wel makkelijker natuurlijk haha

@Saskia1984 veel plezier met de barbecue, ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt! :cool:

@BakingSoda ontzettend veel sterkte toegewenst komende weken!!! Hopelijk dat het heeft geholpen om de kenmerken zo snel te herkennen, zodat de juiste hulp gegeven kan worden. Fijn dat je in ieder geval zo goed wordt opgevangen door je man, hoe vervelend ook om dingen uit handen te moeten geven het is nu nodig voor jezelf!

Hier zijn we inmiddels helemaal over en moet alleen alle kleding nog netjes opgeborgen worden in de kasten. Ik ben blij dat we nog een weekje vrij zijn, want ik ben helemaal kapot. Maar we zijn zo gelukkig met het huisje!

18. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    56
    28
    Dames ik vroeg me af wanneer jullie de eerste spulletjes kopen/ hebben gekocht.

Ik zie zulke leuke dingen in de sale en wil mn slag slaan, maar aan de andere kant vind ik t nog iets te vroeg....

Wat jullie?

19. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Ik heb na de eerste goede echo al wat kleertjes gekregen van mijn moeder en zusje :oops: dat was met 7 weken! Zelf heb ik afgelopen week pas wat kleertjes in de sale gehaald!

En een draagzak en draagdoek toen ik 8 weken zwanger was, ook in de uitverkoop. Die aanbieding kon ik niet laten liggen :o:

Ik zit nu te wachten op het geslacht om mijn slag te slaan. In de h&m app zit vooral kleding voor een meisje in mijn favorieten :|

20. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    En ik moet mij inhouden om niet al kinderwagen en kinderkamer te regelen. Veels te vroeg, maar ik ben iemand die het maar klaar wil hebben haha. Gelukkig heeft het huisje gat in spaarrekening geslagen, waardoor ik liever nog minstens een maandje spaar :p

Deel Deze Pagina