Hahaha @Suze29 Dat is echt grappig! Gelukkig dat het niet ernstig... heb je ook je kat de vitaminepillen gegeven, of dat niet @xBambi Gefeliciteerd!Weer een meisje erbij! Onze boy wordt een loner in deze groep Hebben jullie ook zo last van vergeetachtigheid?? pfff mijn hoofd is echt een zeef! word er helemaal gek van. ook erg lastig op mijn werk! Verder gaat het wel ok, alleen slaap ik zo slecht dat breekt wel een beetje op langzamerhand... Nou ja, nog 7 weken tot vakantie... Vrijdag de 20 weken echo. Op de helft alweer... echt best wel snel gegaan!
Ik ben ook zo vergeetachtig en warrig, gisteren op de fiets naar yoga, toen ik er bijna was bedacht ik me dat het al geel te laat was. Begon een kwartier eerder, wist ik wel maar was ik gewoon vergeten. Toen maar weer omgekeerd haha. Dus is een week van de domme akties bij mij haha
@Saskia1984 : hoe was jullie 20 weken echo? Wat naar dat je zoveel last hebt van kwaaltjes, hopelijk kan je toch lekker genieten van jullie vakantie in Frankrijk. Veel plezier! @Samenzijn : wat een mooie foto om het bekend te maken! @xBambi : gefeliciteerd, een meisje, leuk! Wat vervelend dat je steeds een andere behandelaar had en de communicatie daardoor totaal niet goed verliep. Fijn dat er nu één is die voorlopig alle afspraken op zich gaat nemen, wel zo fijn om een vast, bekend gezicht te hebben die je verhaal goed kent. @Suze29 : haha, ik moet er wel om lachen... De vitaminepil van je kat! Kan me wel voorstellen dat je daarvan schrok, gelukkig kan het verder geen kwaad. Vandaag horen jullie het geslacht toch? Ben benieuwd! Wij hebben de termijnecho gehad en wat was het weer mooi Onze kleine mini was druk aan het bewegen, echt genieten om daar naar te kijken. Ook hebben we het hartje voor het eerst mogen horen, heel bijzonder. Alles lijkt goed tot nu toe, lengte kwam mooi overeen met de termijn en heerlijk beweeglijk dus. Ik heb inmiddels mijn eerste positiebroek aangeschaft, want mijn eigen broeken zitten niet meer lekker. ik moet er wel even aan wennen, want het zit toch anders dan een gewone broek.
@Nonma: succes morgen met de 20-weken echo. vind je het nog spannend? Vergeetachtigheid heb ik hier ook wel wat last van. Ik moet echt heel lang nadenken soms over iets, voordat ik erop kom.
Dank! Ik ben niet echt zenuwachtig, ik voel genoeg gespartel in mijn buik, de NIPT was goed en met 17 weken zag het er ook al goed uit, dus ik verwacht gewoon een relaxte echo @Suze29 : hoe was de echo vandaag?? Wil je het hier ook nog niet delen????? Ben zo nieuwsgierig, stiekem hoop ik op een jongen in de groep erbij
Jaaaa we weten het geslacht!!! We houden het nog even voor onzelf tot 1 september. Zodra onze families het weten op 1 september deel ik het met jullie. Was in ieder geval heel mooi de echo ♡ Succes met de 20 weken echo morgen @Nonma. Wat bijzonder hè @Dreamer29 het hartje te horen Hebben wij ook vandaag voor het eerst gehoord. Fijn dat verder ook alles goed was.
Fijn dat het niet al te spannend is @Nonma , veel plezier dan vandaag bij de echo! @Dreamer29 super dat de termijnecho goed was! Ik heb vanaf die termijn ook positiebroeken aan, ik vind ze juist zo lekker zitten. Echt een verademing haha. En leukkkk @Suze29!!! Ik ben benieuwd nog leuke foto van echo om te laten zien of degene die je hebt meegekregen verraad teveel? Zojuist gebeld door het ziekenhuis dat ik vanmiddag of maandag naar de uroloog moet komen. Meer dan dat de gynaecoloog dat heeft doorgegeven kreeg ik er niet uit. Maar aan de uitslag in mijn online account te zien zit er nog fikse ontsteking in mijn urine
Man gaat morgen trouwens beginnen aan het verfen van de babykamer. Hopelijk krijg ik dan een idee wat voor meubeltjes/kleur meubeltjes leuk zijn, want ik weet het echt niet meer
Ik heb heel veel foto's meegekregen, 1 enveloppe met de standaard foto's en 1 enveloppe met 'geheim tot 1 september' Leuk dat jullie aan het kamertje gaan beginnen Iets met roze? Ik weet al welk kamertje ik wil, maar ik ben op marktplaats aan het zoeken voor dat kamertje dat scheelt toch veel geld dus ik ben het druk in de gaten aan het houden. Nu maar hopen dat het snel op marktplaats komt, want ik kan niet wachten om aan de gang te gaan.
@Suze29 : wat leuk dat jullie het geslacht nu weten! Weet je al hoe je het bekend gaat maken 1 september? Wij willen ook op marktplaats gaan kijken voor een kamertje, want dat scheelt toch echt wel behoorlijk in prijs. We hebben al wat inspiratie opgedaan, maar zullen vooral goed moeten gaan meten of het in ons kleine kamertje past. @xBambi : oei, blaasontsteking? Heb je daar ook last van? Leuk dat jullie aan het kamertje gaan beginnen, hopelijk ga je gauw wat inspiratie opdoen! Ik doe een 12 weken dansje vandaag!! Mijn vermoeidheid is inmiddels vrijwel helemaal verdwenen, de misselijkheid is een stuk minder ook, maar soms nog wel aanwezig. Hopelijk binnenkort helemaal verleden tijd! Oh, en ik vind mijn positiebroek toch wel fijn! Voelt alleen wat gek/onwennig die hoge band rond mijn buik, maar in elk geval knelt het niet meer in de loop van de dag en hoef ik niet met losse knopen rond te lopen
20 weken echo was helemaal goed! Hoera, weer een vinkje erbij! Tis echt een druktemaker! Hij wilde totaal niet meewerken met de echo Leuk al die kamertjes! Wij hebben destijds ook op mp gekocht, scheelt echt veel geld! Ik kan nu in november pas aan de babykamer beginnen, want dan is de zolder klaar en kunnen we de kamer vrij maken... Maar ik wil de baby toch even een tijdje bij ons houden...
We willen het bekend maken met een taart en de kleur prosecco of met een ballon, ik twijfel nog. Lekker hè over die 12 weken heen, vond dat ook echt een mijlpaal! Wat goed @Nonma dat is ook weer zo'n mooie mijlpaal. Jij zit nu op de officiële tweede helft. Ik ben druk met namen bezig, kan me er nu echt op storten sinds ik het geslacht weet. Twijfel nog wel over vernoemen of niet. Ik heb al diverse namenlijst bezocht, dacht dat ik van gewoon simpele Namen hield maar dat is toch niet helemaal zo. Verbaas me er echt over. Sommige namen komen niet eens in de top 1000 van vorig jaar voor... Heb toch een andere smaak als ik dacht nu ik gericht aan het zoeken ben.
Hee meiden, Ik wilde even laten weten hoe het af is gelopen. Nadat 1 cryo gesneuveld was en de 2e theoretisch gezien de slechtste goed ontdooide en perfect door ging delen had ik goede hoop. Een paar dagen geleden had ik opnieuw positieve testen in mijn handen. Elke dag testen maar nauwelijks oploop te zien. Ik durf er dus wel vanuit te gaan dat dit weer een slechte afloop krijgt Ik probeer het maar te zien als een verlate menstruatie maar het is natuurlijk wel weer verdrietig. Gezien onze cryo's op zijn begint het hele circus opnieuw hier zie ik enorm tegenop. Maar ooit komt het vast goed. Nogmaals zorg goed voor jullie zelf en geniet van jullie zwangerschap. Het blijft echt een wondertje. (Stiekem blijf ik jullie een beetje volgen)
Ah nee @indy90 wat ontzettend verdrietig! En je laatste cryo ook ...... Ik keek nog af en toe in jullie cryo topic om te kijken hoe het ging met je terugplaatsing en hoopte echt dat het een mooie plakker zou worden! Veel sterkte , en hopelijk brengt de nieuwe poging jullie meer succes.
Wat ontzettend verdrietig @indy90. Is dit de laatste cryo van de laatste poging? Het is jou ook zo gegund. Sterkte!
helaas de enige cryo die over was. Nu begint het hele circus opnieuw. Ik zie er enorm tegenop. Maar ooit komt vast alles goed. Thanks
Hier nog een meelezer..... Hier is het redelijk stabiel op wat uitschieters na en ik blijf erg vermoeid.... combi zwangerschap, slecht slapen en medicatie... moet heel erg op mn grenzen letten. Vandaag wel wat leuks, de geslachtsbepaling....overduidelijk een MEISJE!! Na een jongen krijgen we nu dus een meisje, kan het haast niet geloven.... Ik voel haar ook al met enige regelmaat bewegen, kortom met de baby gaat alles goed. Ik lees graag mee! Groetjes!
Ik heb de laatste tijd ook niet veel gereageert. Zijn druk met werken en dingen in huis te doen! Nog een weekje en dan hebben we vakantie! Ik hoop dat de volgende behandeling voor jullie ook mooi resultaat oplevert @indy90 ! Wat leuk na een jongen nu een meisje! Een koningskoppel Ik voel ons meisje nu ruim 2 weken iedere dag bewegen. En sinds een week minimaal 1 x per dag van buiten af schoppen! Vriend heeft het helaas nog niet gevoeld want iedere x als ze zo hard schopt is hij of werken, of op de wc, of heeft die ze handen vol xD en zodra hij ze hand op me buik legt schopt ze niet meer Ik ben nu nog lekker 5 dagen vrij, morgen auto voor APK en weer controle gyn. Volgend weekend 2 dagen werken en dan lekker 3 weken vakantie!
Ah @indy90 wat klote.... hou vol en hou moed hoor meid!!!! @Suze29 en BakingSoda wat leuk dat jullie allebei het geslacht weten! Wordt het ineens nóg echter he.. Fijn dat het wel redelijk BakingSoda, hopelijk blijft het een beetje onder controle.