@clarajilla ik heb hier niet echt ervaring mee en dus ook niet zoveel nuttige tips, maar ik hoop voor je dat er niets aan de hand is! Ik snap wel dat je je er rot over voelt, door de hormonen zal dit vast ook wat erger zijn dan het normaal zou zijn. Probeer misschien om er niet teveel over te piekeren, en een gezellig avondje voor jullie te organiseren? Al is het maar voor je eigen gevoel dat jullie het samen gezellig hebben
Ja hij kwam er zelf mee om een nachtje weg te gaan in een hotel, dus dat hebben we geboekt voor 28 oktober. Maar op een of andere manier denk ik daar ook weer raar over. Want dat komt nooit uit hem zelf en nu wel En gezellig avondje met hem lukt niet helemaal, hij heeft het de hele tijd dan over seks. Lijkt soms wel is dat die daar verslaafd aan is... ( Hij zegt ook dat die dan verslaafd aan mij is )Echt heel vervelend want hoor het de hele dag door dat die wel wilt. En hij luisterd er gewoon niet naar dat ik het vervelend vind dat die het er zo veel nover heeft. Dan heb ik juist geen zin meer
Wat vervelend dat je deels bent ziek gemeld @ilse1207, hopelijk niet iets heel ernstigs? Wat vervelend @clarajilla.... moet eerlijk zeggen toen ik je berichtje las dacht ik meteen dat hij een verrassing aan het regelen is voor je waar je niets van mag weten? Dat van die sex opmerkingen is wel echt heel irritant, kan me voorstellen dat je dan nog minder zin hebt. Deed hij dat altijd al, of juist nu? Zou je niet eens goed met hem kunnen praten en een goed gesprek voeren over hoe jij je hierbij voelt?
Ja misschien wel, denk ook niet dat hij vreemd gaat hoor! Maar toch soms gaan mijn gedachten alle kanten op.. Heb ook tegen hen gezegt, heb het idee alsof ik iets niet mag weten xD maarja stel hij regelt wel een verrassing, dan wil ik het ook niet weten want dan is het leuke eraf maarja aan de andere kant wil ik het wel weten En ja ik heb het er al zo vaak met hen er over. Maar hij zegt dat als die er niet over begint dat die dan nooit seks heeft.. maarja ik kan hem niet wijs maken dat als die het er niet over heeft ik eerder zin zal hebben, dan dat ik de hele dag niet aan horen dat die graag wilt, of dat die lang geleden vind ( wat eigenlijk niet zo is). En soms zegt die na de seks, ja vind soms wel eng hoor. Of ja dan doen we even tijdje niet. En vervolgens dag later begint die weer opnieuw. En maakt die van die stomme grapjes dat het me eigen fout is want dan moest ik niet zo lekker zijn ...
Ja geen idee, het nachtje naar een hotel heeft die niet echt als verrassing xD ik moest zelf maar een hotel zoeken en boeken Kan niets anders doen dan proberen me er niet te veel van aan te trekken, en proberen me niet rot te voelen
Ja daar zat ik ook aan de denken. Maar dat durf ik niet direct tegen hem te zeggen, want ben bang dat ik dan de verrassing verpest Lijkt me wel heel leuk om dat te krijgen, maar aan de andere kant ook niet. Ik kan er namelijk echt niet tegen dat anderen zo overdreven enthousiast doen.. en dat doet vooral me schoonmoeder. En die zegt dan ook ja als ze er is dan maak ik een echt meisjes meisje van der. Of dan leer ik der wel wat shoppen leuk is. Waarop ik reageer miss is ze zoals mij en vind ze dat niet altijd leuk. En dan zegt zij nou en als ze bij oma is moet ze dat maar.. En dan constant maar zeggen oh wat leuk, het is zo bijzonder... Ik ben zelf heel erg nuchter, dus vind het 'gewoon'. Ik kan er ook gewoon niet tegen als ze zegt ja en dan pas ik 1 x in de week op ( klopt ook) maar dan kunnen jullie wel vaker komen hoor.. maar dat wil ik niet. Ik erger me echt dood aan der en wil daar niet te vaak heen. Dat kleinkind er 1 x in de week komt vind ik wel genoeg mijn ouders wonen 200km verderop en zien het niet zo vaak. Vind dat dan om eerlijk. Me schoonmoeder hoeft ook niet hier iedere dag op de stoep te staan als ze geboren is.. En vind gewoon lastig, want heb het gevoel dat we het zwanger worden ook niet alleen hebben gedaan ( zonder dat familie wist) ze wilden toen ook alles weten, wat logisch is.. en dan bemoeit ze zich nu al zo erg met onze baby.. kan daar dus niet tegen.. wil ook gewoon x iets van/voor ons zelf zonder dat ze vaak naar familie toe moet. Heb liever vaker een gastouder dan me schoonmoeder Maarja durf dat dus niet zo allemaal te zeggen. Tegen me vriend wel maar die lacht het wat weg. En die weet niet beter want is zijn moeder Sorry moest ff klagen.. maar kan het eigenlijk tegen niemand anders kwijt
Babyshower ook niks voor mij hoor... Ik heb aangegeven dat ze dat niet hoeven te doen voor mij haha Maar was wel het eerste waar ik aan dacht. Misschien even afwachten en als het zo blijft toch wat dieper vragen.
Weet bijna zeker wel babyshower. Schoonmoeder ging net weg en ik bleef ff op de bank zitten en toen hoorde ik haar gewoon fluisteren tegen me vriend.. Kan daar dan zo niet tegen he! Voel me gelijk saggereinig worden.. vriend zegt al wat is er? Dus heb gezegt dat ik misselijk ben ( ben ik ook) maarja daar ligt het niet aan
@Suze29 ik ben voor een deel ziek gemeld ivm bekkeninstabiliteit. Gaat gelukkig wel redelijk goed nu met de fysio, blij dat ik daar op tijd mee ben begonnen en toen heb besloten om de zorg niet meer te doen. Fysio geeft goede oefeningen en tips, hierdoor is het tot nu toe niet erger geworden. @clarajilla ik dacht ook meteen aan een babyshower dus probeer je er niet te druk om te maken. Ben dan wel benieuwd wanneer je die krijgt.
Ja probeer me er ook niet heel druk om te maken. Maar kan er gewoon niet tegen als ik een verrassing door heb, dan kunnen ze het net zo goed vertellen. Ik ben heel snel zenuwachtig en nu zit ik iedere dag wel even in de zenuwen.. als ik nou helemaal niks door had vond ik niet zo erg. Ik heb zelf zo een vermoeden dat het miss wel dit weekend word gedaan. Want ineens wilde vriend ( 2 weken geleden) dit weekend een nachtje weg. Nu zijn we de hele zaterdag niet thuis en komen we zondag rond 11/12 uur terug. Maat zondag rond 15.00 zei schoonmoeder dat we een high tea hebben van haar man, omdat die jarig is geweest. Aan de ene kant geloof ik dat wel, aan de andere kant geloof ik het niet en denk ik dat dat een smoes is..
Nog even afwachten dan. Ik probeer er zo min mogelijk op te letten en hou me nu vooral bezig met de dingen die nog geregeld moeten worden. Goede afleiding ☺️ Vind de tijd toch al zo snel omvliegen nu.
Nou mijn voorgevoel was goed! Kwamen vanmiddag thuis en mijn hele huis was versiert en zat vol mensen (28 man ) Ben/zijn echt super erg verwend!
Dus toch, wat leuk zeg! Wat hebben juluie allemaal gedaan? Ik spam even een buikfoto. Hoe is t met jullie buiken?
Ik heb baby foto's moeten kijken van iedereen en moeten raden wie wie was. En heb babypotjes moeten eten ( geblinddoekt) waarvan 1 heel vies. Rest was gelukkig goed te doen xD En voor de rest allemaal lekkere hapjes gegeten, gezellig gehad en heel veel kadootjes uit gepakt xD
Morning! Dat is lang geleden! Wij zijn sinds vrijdag weer in het land en vandaag weer aan het werk. dit weekend moest ik echt nog even bijkomen van de reis en de jetlag... wat een kou hier!! Vakantie was echt heerlijk, we hebben 3 weken genoten! Ik heb bijgelezen sinds mijn laatste bericht, maar het was best veel, dus kan denk ik niet overal op reageren... @indy90 Van harte! Wat een fijn nieuws!! het is je zo gegund! Verlof: ik was van plan om het te rekken tot 36 weken, maar ik denk dat ik er 34 van maak. Ik ga sowieso eerder bevallen, ik verwacht zelf rond de kerst, en moet nog zoveel regelen, heb echt niet de rust om nog zolang door te werken... nesteldrang al aardig aanwezig hier... Bekkeninstabiliteit: Wat vervelend! Kan me voorstellen dat je daar erg last van hebt. Hier gelukkig niet, al merk ik wel dat ik niet al te lang meer kan lopen... Fotoshoot: Mijn man houdt er niet zo van. Misschien als de baby er is dat we een gezinsshoot doen. Een newborn shoot houd ik zelf niet zo van, waarbij zo'n baby in van die rare pakjes wordt gehesen en in rare poses wordt gelegd. Ik vind het leuker om wat mooie foto's met zijn vieren te maken... Babyshower: Geen idee, bij mijn eerste wel gehad. Maar of ze het nu weer doen, I don't know... Vind het wel leuk, maar geen must Harde buiken: Yep, hier ook volop aanwezig. Heel vervelend gevoel. Krijg het er erg benauwd van.. Je doet er niks aan helaas, behalve rustig aan doen... Verder heb ik gelukkig heel weinig kwaaltjes, maagzuur is weer verdwenen en voel me fysiek eigenlijk wel goed en fit... Beetje snel moe en ik waggel nogal
@clarajilla : toen ik je eerste berichtje las, dacht ik ook gelijk aan een babyshower... Dat bleek het dus ook te zijn! Vond je het leuk, omdat je dacht ik ergens ook schreef dat je die aandacht niet zo hoefde. @Nonma: fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad! Wat een overgang dan naar het frisse weer hier, en weer werken hè? Maar je kan al gaan aftellen als je met 34 weken met verlof wilt gaan Voelde je je op vakantie nog fit genoeg om dingen te ondernemen? @Suze29 & @Nonma : mooie buikjes hoor! Hier groeit mijn buikje ook steeds wat meer, kan daar wel van genieten Ik voel de baby inmiddels dagelijks wel even schoppen, vooral op de momenten dat ik rustig op de bank zit, in de auto rijd of op bed lig. Fijn vind ik dat, dat ie dan even zijn/haar aanwezigheid laat merken aan mij. Ik geniet daar van! Van de buitenkant is het nog niet te voelen voor mijn man. Weten jullie nog wanneer dat bij jullie begon? Binnenkort worden onze babykamer en wandelwagen bezorgd, en kunnen we gaan beginnen met het kamertje. Zin in! Verder voel ik me momenteel best goed, weinig kwaaltjes. Soms wat moe, en wat sneller last van mijn onderrug of banden als ik teveel in beweging ben. Maar nog niet heel pijnlijk allemaal. Vorige week moest ik ineens weer eens overgeven, maar gelukkig bleef dat bij 1 keer. Hoe gaat het met jullie dames? Voelen jullie je nog een beetje goed, al mensen aan het aftellen naar verlof?