IVF Mama's januari/februari 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suze29, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Oei...ik ben inmiddels meer dan 25 kilo aangekomen, en ik eet echt niet raar, wel hou ik erg veel vocht vast. Voorweeen kunnen vanaf een week of dertig. Gisteravond een stuk of 4 gehad. Zegt niks over wanneer je gaat bevallen. Hier gewoon een extra dekentje in de kinderwagen en een berenpakje voor de kleine gekocht, zo’n mini huispak

Samenzijn vindt dit leuk.
  2. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Wij hebben voor allebei inderdaad ook zo'n berenpakje in huis

BakingSoda vindt dit leuk.
  3. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat.

@ilse1207 gefeliciteerd met de kleine Chase!! En ook alweer thuis, wat lekker zeg, geniet van elkaar!

@xBambi wat een goed nieuws dat jullie dochter het zo goed doet!

@indy90 joehoe, 14 weken! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn, gefeliciteerd !!

@BakingSoda de laatste loodjes zijn voor de meeste mensen het zwaarst maar voor jouw psychische gesteldheid eerder andersom? Lastig dat je zo snel moe bent maar het is vast een verademing om je emotioneel beter/stabieler te voelen.

Hier ook alles goed, weekje in Nederland geweest met kerst bij familie, was druk maar wel erg gezellig.

Wij hebben overigens echt een voetenzak (weet niet of dat het juiste woord is, hij bedekt volgens mij alles behalve het hoofdje) voor de kinderwagen. Maar het kan hier dan ook een stuk kouder zijn dan in NL

@Saskia1984 ik las in een ander topic dat je er behoorlijk doorheen zat en problemen had met je maag en darmen. Hoe is het nu met je)

BakingSoda, ilse1207 en indy90 vinden dit leuk.
  4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fijn van een heerlijk weekje NL Marre!

Het is te doen hoor :) Ik heb woensdag weer voetreflex gehad en sindsdien zijn darmen weer redelijk in orde. Af en toe wat gerommel en wat vaker naar de wc.
    Woensdag gestript. Ik had toen 2 cm ontsluiting en alles was al mooi soepel. Helaas wel flinke voorweeën en veel slijm met bloed, maar niks wat echt door heeft gezet. Vrijdag nog eens een poging maar strippen kon niet meer. Vliezen zijn volledig los en met oprekken 4 cm ontsluiting. Nog steeds op en af flinke voorweeën maar vooralsnog zet er niks door. Het blijft bij rommelen.
    Dinsdag weer toucheren bij de vk en uiterlijk vrijdag ons meisje in de arm sluiten want dan word ik ingeleid.
    Het lastige is dat ik amper nog kan slapen en op 1 tot 3 uur per dag/nacht kom in stukjes verdeeld. Dus dinsdag ga ik dat even bespreken want het is enorm slopend.

BakingSoda vindt dit leuk.
  5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Saskia1984 : wat spannend zeg, en ook behoorlijk vermoeiend als je zo weinig slaapt. Hopelijk mag je gauw jullie meisje in je armen houden!

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en goed 2018 met mooie baby's!! Wat een spannend en bijzonder nieuw jaar zal het worden :)

ilse1207 en Samenzijn vinden dit leuk.
  6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Iedereen de beste wensen!

ilse1207 vindt dit leuk.
  7. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hopelijk met mooie, gezonde baby's, veel liefde en geluk

ilse1207 vindt dit leuk.
  8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo allemaal! Even een nieuwjaarsgroet van mij! Wat leuk dat we er al weer een jongen bij hebben! Welkom Chase!!

En wat fijn @xBambi dat ze bijna naar huis mag! Zo heerlijk om eindelijk in je eigen omgeving van je baby te kunnen genieten!

De rest: geniet van de laatste loodjes, en van het laatste getrappel in je buik! Het is zo voorbij...

Hier gaat het super! Ik geniet enorm van kleine Faas! Vandaag officieel 39 weken, morgen is hij 8 weken oud en hij voelt nu echt als een 'normale' baby. Hij eet als een bouwvakker, is 3 kilo inmiddels en 48cm.. Het is een heel zoet en makkelijk mannetje dat erg van slapen houdt gelukkig

De beste wensen voor jullie allemaal! En op naar nog meer mooie baby's!! Ben zo benieuwd!

Dreamer29, BakingSoda, ilse1207 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar Faas, Hannah, Chase, alle mama’s en mama’s-to-be!
    Dat we binnenkort allemaal een gezonde baby in onze armen mogen hebben!

BakingSoda, ilse1207 en Samenzijn vinden dit leuk.
  10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even snel een berichtje van mij...
    Gisteren is op de uitgerekende datum onze nieuwjaarsbaby Sanne geboren! Mijn vliezen braken 31-12 om 18.30 maar echte goede weeën bleven weg. Omdat er wel weeën waren maar te weinig is besloten me een zetje te geven met lage dosering weeënopwekkers via het infuus. En toen ging het rap. Na hele heftige weeën is Sanne na 40 minuten geboren.

Cassie21, Nonma, Dreamer29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Saskia met jullie dochter Sanne! Heerlijk!

Iedereen de beste wensen! In dit jaar krijgt de rest van ons onze baby!

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Gefeliciteerd!

13. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    @Saskia1984 gefeliciteerd met de geboorte van Sanne! Wat een cadeautje zo om het nieuwe jaar mee te beginnen zeg :)

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Steeds als ik een heel verhaal typ loopt mijn telefoon vast, grrrrr... Dus ik reageer even niet nogmaals op iedereen, sorry. Ik heb wel alles gelezen :)

@Saskia1984 Gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuwjaars kado ♡
    Gaat het goed met jullie?

15. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Wauw! Gefeliciteerd! Veel geluk samen

16. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Jaaa.. De eerste nieuwjaarsbaby! Gefeliciteerd @Saskia1984 ! Hoe is het met jou en de kleine meid?

17. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Oeps, was vandaag bij de vk. Of ik dat boek had gelezen met algemene informatie. Welk boek? Geen boek gekregen zei ik.
    Blijkt dat we een of ander boek hadden gekregen bij het eerste gesprek.
    Ik probeerde het nog goed te maken door te zeggen dat ik wel veel op internet las, maar daar kon ik beter meteen mee stoppen zei ze :roflmao: haha ach

Gisteren wel een heel leuk momentje. De baby was redelijk rustig maar elke keer als ik of mijn vriend een hand op mijn buik legde ging hij tegen de hand aan schoppen. Was voor het eerst dat ik het idee dat echt een soort contact te hebben , toch wel heel leuk!

Ik heb trouwens in NL samen met mijn moeder lakentjes voor het wiegje gemaakt. Mijn moeder is erg handig en ik vond het een leuk idee om ook zelf iets te maken en niet gewoon alles te kopen. Vooral op deze ben ik echt een beetje verliefd :)

Bijgevoegde bestanden:

BakingSoda en Samenzijn vinden dit leuk.
  18. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Inderdaad een oeps Marre... ;) Wat voor boek was dat dan? Met info over zwangerschap en bevalling enzo? Hier geen boek gekregen bij de vk.
    Mooi lakentje ook! Ik hou van Nijntje :) Helaas niet zo'n handige moeder die me daar mee kan helpen....
    Bijzonder hè, die contactmomenten met je baby. Hier voel ik nu echt aan de buitenkant af en toe lichaamsdelen van de baby langs komen. Dat ik me regelmatig af vraag wat die baby nu wel weer niet aan het doen is, zo leuk! Ik kan daar echt zo van genieten.

19. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ja het was een soort boekje met algemene informatie, idd over zwangerschap, bevalling en de eerste tijd met het kind.

Verder vorige keer ook wat foldertjes gehad, oa eentje over wat er gebeurt als je je kind door elkaar schudt :eek:
    Maar op zich wel goed dat ze er tijd aan besteden wat je moet doen als je een huilbaby hebt.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    FB_IMG_1515243119383.jpg

Ons meisje :)
    Gaat goed hier! Echt genieten!

BakingSoda, ilse1207, Samenzijn en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina