IVF Mama's januari/februari 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suze29, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @clarajilla !! En ook al zo'n mooie naam!! Fijn dat het nu goed gaat.

@Samenzijn. Jep, stuwing, been there.....pampers vullen met warm water, uitknijpen in de bh. Fijn dat jullie zo kunnen genieten.

Hier nog niks....man hartstikke griep, schoonpa ligt ook ineens in het zhks. En ik probeer de boel draaiende te houden met zulke dikke voeten....ik pas niet meer in mn schoenen en ben het best wel een beetje zat :thumup:. Niet verder vertellen hoor.... :roflmao::roflmao:

Samenzijn vindt dit leuk.
  2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat een bevalling @clarajilla!! Maar zo fijn dat ze er is. Gefeliciteerd!

Mijn man heeft nu ook griep dus hopelijk laat de kleine jongen nog heel even op zich wachten totdat hij beter is.

Die stuwing klinkt niet heel fijn zeg, auwie!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @clarajilla gefeliciteerd! Wat een heftige en zware bevalling. Maar is er, lekker genieten!

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @clarajilla : van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Een zware bevalling zo te lezen, maar fijn dat jullie nu lekker thuis zijn en het goed gaat. Hoe voel jij jezelf na zo'n heftige bevalling? Hoop dat jullie fijn kunnen gaan genieten van het leren kennen van jullie meisje. Mooie naam ook, hier ook op het lijstje gestaan.

@BakingSoda & @Suze29 : hopelijk wachten de baby's nog even tot hun aanstaande papa's weer fit zijn!

@BakingSoda : herkenbaar van de dikke voeten... Hier ook moeite om mijn schoenen aan te krijgen. Het past nog wel, maar echt van harte gaat het niet meer. Gelukkig trekt het wel nog een beetje weg bij mij als ik in beweging kom.

Hier hangt het eerste babywasje aan de lijn, toch wel even een genietmomentje :) Verder wel wat angstig hier... niet zozeer voor de bevalling, maar meer dat ik zo gewend ben geraakt aan tegenslagen, dat ik me af vraag waar de kink in de kabel zo aan het eind van mijn zwangerschap nog gaat komen... Niet zo fijn. Gister daarom vervroegde controle bij de vk gehad en fijn te horen dat alles nog steeds goed gaat met onze baby.

BakingSoda vindt dit leuk.
  5. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    @clarajilla wat een heftige bevalling maar fijn dat alles goed gaat nu! Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Sarah!!

Hier weinig nieuws, en ik houd het nog wel even uit dus dat is niet zo erg. Over twee weken weer controle bij vk (als de baby er dan nog niet is), krijg dan ook een echo om te kijken of er nog voldoende vruchtwater is en of de placenta nog goed werkt. Fijn idee in ieder geval dat ze het goed in de gaten houden als je over tijd gaat.

6. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    buik 13 jan -2.jpg buik 31 jan 1 -zp.jpg

Ik merkte er zelf niet zoveel van, kom ook niet meer zoveel aan, maar mn buik heeft wel een groeispurtje gemaakt :)
    Links 35+5, rechts vandaag (38+2)

Suze29, clarajilla, BakingSoda en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Even mijn buikje showen, 38 weken en nog wat. Afgelopen week gemaakt iig.
    Hier nemen de voorweeen toe, slaap er slecht van. Kijk inmiddels echt uit naar de bevalling en heb er ook zin in.

Bijgevoegde bestanden:

Dreamer29, Suze29, Marre1985 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja met mij gaat eigenlijk wel goed. Heb niet heel veel last van de zware bevalling. Het enige is dat ik gewoon heel moe ben. Maarja dat is best logisch als je moet door de bevalling 39 uur geen slaap hebt gehad, en vervolgens halve nacht wakker bent met een baby xD
    Maar gelukkig is ze een hele rustige baby die ( vooral overdag) veel slaapt en alleen maar iets laat horen wanneer ze iets nodig heeft.[/QUOTE]

Dreamer29 vindt dit leuk.
  9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Zo beroerd geslapen vannacht, het rommelt in mijn buik heb last van steken gehad enige constant opkomend maagzuur.
    Mijn bekken doet pijn, hoe ik ook lig en ven ook steeds misselijk. Last van mijn onderrug en ben echt helemaal kapot. Net ook nog diarree... Zijn dit voortekenen van een bevalling? Want als t vandaag begint zou niet best zijn voel me helemaal kapot

10. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ik slik omeprazol regen maagzuur, helpt heel erg goed, is vrij verkrijgbaar bij de kruidvat. Hier gister ook dunne stoelgang, maar er gebeurt niks hoor... Misschien voorbode van griep? Hier zijn ze ook allemaal ziek geweest, dus zou zomaar kunnen. Beterschap.suze!

11. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Suze29 : geen idee of het voortekenen van een bevalling zijn, maar fijn klinkt het niet.... Beterschap! En hopelijk knap je wat op voordat het echt gaat beginnen.

12. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    @clarajilla wat een pittige bevalling! Maar wat fijn dat Sarah geboren is en jullie inmiddels lekker thuis zijn. Geniet van elkaar!

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Inmiddels ook koorts, dus ik heb gewoon buikgriep.
    Hopelijk laat de bevalling nog even op zich wachten totdat ik me beter voel...

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Vandaag voel ik me gelukkig al een stuk beter.
    Veel krampen vannacht en en ook oud bruin verlies vanmorgen. Daarom zojuist de vk even gebeld en het zijn wel echt voortekenen van een aankomende bevalling. Heb zelf het gevoel dat het dit weekend wel eens zou kunnen gebeuren.

BakingSoda, clarajilla en Samenzijn vinden dit leuk.
  15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Fijn dat je je weer wat beter voelt @Suze29 . En wat spannend al die voortekenen... Alvast veel succes gewenst met de bevalling en hopelijk binnenkort jullie wondertje in je armen!

Suze29 vindt dit leuk.
  16. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    clarajilla vindt dit leuk.
  17. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Suze wat spannend!!! Hier nog steeds gerommel.heb een afspraak gekregen voor co voor volgende week vrijdag. Vanmorgen was alles ok bij vlk....

18. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wij zijn gisteravond om 21.06 trotse oude geworden van onze prachtige zoon Julan James.
    Ik wilde thuis in bad bevallen maar door mijn koorts en kans op infectie was het beter om naar het ziekenhuis te gaan.
    Toen mijn vliezen waren gebroken bleek hij in het vruchtwater gepoept te hebben en begon meteen al de persdrang.
    Op het laatst is hij met de vacuümpomp gehaald omdat zijn hartslag daalde. Al met al een totaal ander plan als de thuisbevalling in bad maar ik kijk er toch goed op terug.
    Hij is nu erg onrustig dus van skapennis het nog niet gekomen.
    We zijn enorm dankbaar voor onze prachtige zoon.

ilse1207, Samenzijn, Marre1985 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gefeliciteerd Suze!

Suze29 vindt dit leuk.
  20. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Suze29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina