IVF Mama's januari/februari 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suze29, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Potverdikkie Suze!!! Prachtige naam, bijna hetzelfde als de naam van onze zoon...
    Heerlijk genieten nu!!

Hier nog steeds niks.... Wordt wat ongeduldig

Suze29 vindt dit leuk.
  2. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Oh kreeg opeens geen meldingen meer maar zag in het namentopic dat je bevallen bent @Suze29 , gefeliciteerd!
    Wat een mooie naam en wat fijn dat alles goed is gegaan! Misschien niet helemaal volgens de 'planning' maar het belangrijkste is dat alles goed met jullie gaat :)

Hopelijk gaat het slapen de komende dagen beter en kunnen jullie allemaal een beetje bijkomen en van elkaar genieten!

3. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Suze29 ! Hoewel de bevalling dus compleet anders liep dan gehoopt, hoop ik dat jullie kleine man het snel uitstekend gaat doen en jullie met volle teugen van hem kunnen genieten

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Gefeliciteerd suze29!

5. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Nog meer babynieuws: ik ben gisteren bevallen van onze kleine Oscar!
    Alles gaat goed met ons, het was een soepele bevalling.
    Rond middernacht begonnen de weeen, eerst erg onregelmatig maar na een paar uur steeds krachtiger en meer. Ik mocht pas naar het ziekenhuis als ik minstens een uur elke 10 minuten 3 weeen zou hebben, maar rond 12 uur smiddags had ik echt best veel pijn en mocht ik toch komen.
    Nog wel even moeten wachten op inschrijving, beschikbare dokter etc.
    Maar toen kreeg ik lachgas en een ruggenprik (wilde ik van te voren liever niet maar na 12 uur weeen dacht ik daar wel anders over).
    Daarna ging het allemaal heel snel, en iets voor vijven is onze jongen geboren.
    We zijn nog tm morgen in het kraamhotel en gaan dan naar huis

Cassie21, clarajilla, Samenzijn en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gefeliciteerd Marre!!

7. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam! Heerlijk genieten!

Dreamer en ik zijn nog over nu? :roflmao:

8. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Van harte gefeliciteerd @Marre1985 ! Fijn dat het goed gaat met jullie. Lekker genieten samen!

Volgens mij zijn wij nog over inderdaad @BakingSoda , maar jij bent vast eerder dan ik ;)
    Hoe is het met je? Nog een beetje vol te houden voor je? Morgen je uitgerekende datum... Wordt wel spannend dus!

BakingSoda vindt dit leuk.
  9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Gefeliciteerd met Oscar!! Fijn dat het goed is gegaan.

Inmiddels zit ik op slapeloze nacht nummer 4 en ik was al redelijk verzwakt Door de buikgriep. Echt goed voel ik medusa niet.
    Maar Julan is echt geweldig wat een kanjer.
    Ik was nog een foto vergeten!

Bijgevoegde bestanden:

Cassie21, clarajilla, Dreamer29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Wat een mooierd Suze!

Ja ik val in herhaling maar hier nog niks hoor.... @Dreamer29 ik ben morgen, woe uitgesteld. Banner heeft me een dagje naar voren gezet. Vandaag 39.6. Ik gok zaterdag, dan is ook onz trouwdag. Van het weekend denk ik? Ik weet het echt niet....ze is wel steeds rustiger in de buik, ze heeft og nauwelijks ruimte. Vrijdag weer naar de vlk

11. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ben je alweer thuis? Probeer zoveel mogelijk overdag dan je rust te pakken....slapeloze nachten is niet erg gezond (in mijn geval zouden ze me volstoppen met slaaptabletten, maargoed mijn vg is ook anders)
    Pas goed op jezelf...

12. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Marre1985
    Geniet van jullie kleine man

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Oeh, dat klinkt wel pittig! Is Julan zo onrustig 's nachts? Hopelijk kan je op andere momenten een beetje slaap bij pakken...
    Mooi mannetje hoor!

@BakingSoda : oh, morgen... ik ging inderdaad van je banner uit, maar die loopt een dagje verkeerd dus. Benieuwd wanneer jullie meisje zich meldt! Afwachten maar...

Ik ga vanmiddag nog maar eens lekker genieten van een zwangerschapsmassage :) Ook controle bij de vk vandaag.

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Gefeliciteerd marre!

@Suze29 dat is wel pittig zeg zoveel slapeloze nachten!

Hier gaat alles goed met ons. Snachts gaat het ook steeds beter. Eerst was ze halve nachten onrustig en nu slaapt ze na de voedingen snachts ook gewoon weer verder. Ze laat er dan 3a4 uur tussen zitten. Verder is ze nu steeds vaker wakker over dag wat ook leuk is!

Samenzijn, BakingSoda en Dreamer29 vinden dit leuk.
  15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @BakingSoda : alles nog rustig bij jou? Morgen weer controle bij de vk toch? Al een idee wanneer ze eventueel stappen gaan ondernemen?

Hoe gaat het met alle kersverse mama's en baby's? :)

Hier morgen 37 weken en dan mag ik officieel thuis bevallen, mijlpaal weer! Verder momenteel vooral heeeeeel moe en weinig energie...

Samenzijn vindt dit leuk.
  16. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Vanmiddag geboren met een gewicht van 4645gr. Lize! We zijn dolblij!!
    Mama heeft klein beetje schade opgelopen, vanwege het laatste stuk van 4 cm naar geboorte 1uur en 3 keartier

ilse1207, clarajilla en Samenzijn vinden dit leuk.
  17. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Kom later nog wel ff terug

18. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wauw gefeliciteerd! Een flinke dame dus!
    Wat een mooie naam ook <3

19. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter @BakingSoda ! Een flinke dame inderdaad. Alles goed met jullie?

20. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ja gaat harstikke goed. Zit helemaal op mn roze wolk. (eindelijk).
    Bevalling begon morgens om 2 u met weeen thuis, ging al snel heel hard. Om 05 u zkh. 2 cm. Om 7 uur weeen helemaal weggevallen dus ze wilde me bijna weer naar huis sturen maar dat wilde ik niet. Dus ruggeprik, toen weeopwekkers en vliezen gebroken. Om 13u 4 cm. Nog goed te doen. Om 15u nog steeds 4 cm. En de weeopwekkers gingen steeds hoger. Zou om 17u weer controle krijgen, maar ze was nog niet weg of ik kreeg om 15.15 u al het idee dat ik mee moest drukken. Kon helemaal niet. 3x gebeld dat ik het niet langer hield van de pijn en de giga druk onder (met ruggenprik notabene!). Eindelijk om 16u kwam er iemand, toen was ik al een beetje in paniek. Ze zei 8 cm. Om 16.30u 10 cm.
    5 persweeen en 14 min later is ze geboren. Ging zo hard het laatste stukje dat mn achterwerk wat is beschadigd. Ik ben geopereerd. Maar dat geeft verder niet. Voelt al een stuk beter dan gister. Ze is prachtig en mooi. Overigens geperst op mn zij, op mn rug vond ik echt vreselijk. Allerlaatste stukje dus schouders enzo wel op mn rug maar dat kon niet anders. Foto van ons meisje bijgevoegd.

Bijgevoegde bestanden:

Samenzijn en Dreamer29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina