@lillypie Ja, dankjewel! Ik ben er achter dat ik, zoals de verpleegkundige al vertelde, een kant heb die prima is en een kant waar de prikjes minder fijn voelen... Maar het valt me tot nu toe gelukkig alles mee. Vervelende bijwerkingen heb ik ook nog niet gehad, alleen een leuke: sterkere en sneller groeiende nagels :-D Hoe staan de zaken bij jou? En hebben we nog iets van Boukje L vernomen?
Had ik ook indd..meer naar boven gevoeliger dan meer naar onder..is net even uitvogelen voor jezelf wat het fijnste is
Oow gelukkig dat het meevalt zeg.. Hier alles zn gangetje..eindelijk ongie geworden..wel 3 dagen later..dinsdag de uitgangsecho voor mn gevoel gaat er dan eindelijk iets gebeuren.. Boukje L is van de radar.. Lieke jij hebt deze week je afspraak....hoop dat je je vragen beantwoord krijgt en dat je weer vlot door mag iig.
Ja morgenmiddag indd..hopelijk meer duidelijkheid en duimen dat icsi beter is dan ivf voor ons nu.. Boukje heb k indd ook niet meer gezien.. Spannend Lillypie!
Spannend allemaal hoor fijn lillypie en room dat er nu ook voor jullie Schot in de zaak komt.. Hier blijven de testen negatief hebb dus ook geen zin om de medicatie Door te slikken nu grrrr
Hai meiden, Even mezelf even voorstellen.... Ik ben Mel en heb net mijn eerste ivf achter de rug zit nu op wd6. Dus erg spannend allemaal..... Heb hele zere borsten, en de dikke blauwe aders zijn goed zichtbaar. Ik gebruik utrogestan bolletjes die ik 3 maal per dag vaginaal moet indoen. Misschien voor vele bekend..... Nou ik schrijf heir gezellig mee en ik duim voor een ieder voor een dikke vette positieve test. Ik schrijf heir gezellig mee...........
Ik ga over op ICSI..erg blij mee en hopelijk meer kansen! Welkom Mel! Suc6 metde wachtweken..utrogestan klinkt me heel bekend
welkom mel! Lieke wat fijn dat je door kan voor ICSI. Hopelijk heb je daarmee idd betere kansen. Room1985, fijn dat het prikken meevalt. Ik heb er zelf de ene dag meer moeite mee dan een andere. Het nare van de decapeptyl vind ik bijvoorbeeld dat daar soms wat stompere naaldjes opzitten en die moet je dus harder doordrukken zeg maar...pijnlijk.... Hier ook ongesteld geweest en morgen de echo en dan hopelijk weer beginnen. Tenzij nog niet alles is afgebroken van de vorige poging.
Hey Mel,leuk dat je er bent.. Lieke..wat fijn ja..dat lijkt me ook echt erg als je weinig bevruchtingen heb.. Shereen..echt klote voor je..eerst een hoopgevend streepje en dan niks.. Pipsqueek..hopelijk mag ik morgen ook beginnen met de gonal..was pas gisteren ongie geworden 3 dagen te laat..zou ik dan ook later moeten gaan prikken denk je?
Lillypie je gaat eerst met deca beginnen als je ongi bent en niet met Gonal-F k ben vandaag met deca begonnen weer eerst cyclus stilleggen doe Angelique de groeten..ik heb dr vandaag gezien en even gesproken en mn manneke zat weer verbaasd naar dr te kijken haha hoelaat moet je? Pipsqueak die deca spuitjes zijn idd erg vervelend. .je moet prikken bij je broekrand of net eronder..daar is het niet zo gevoelig Gonal-F is fijner prikken. .hoop dat k die de 23e erbij krijg Spannend weer nu..hoe zal de icsi gaan..we gaan er weer voor
Zal de groetjes doen hoor.. ben nu al vanaf dag 21 aan het plat leggen met deca dus na morgen de gonal f erbij..maar vroeg me af vanaf welke cyclusdag dat is omdat ik door de deca een paar dagen later ben met de ongie
Heeft volgens mij geen invloed. Als het rustig is mag je starten. Had hiervoor ook de dag voor de echo mijn ongie. Kon gewoon starten met gonal. Vond het zelf vervelend om zo ongesteld de echo te krijgen, maar ach due artsen zijn wel wat gewend denk ik dan maar.
Nou idd wel vervelend dan een echo..bij de nacontrole van mn bbz ook zo ongie..vreselijk..toen was er ook nog een co bij
Das wel raar met ongi beginnen met stimuleren. .heb k nooit gehad. .altijd als k ongi werd mocht k starten met deca ook zoals nu op dag 1 vorige keer ook eerder begonnen maar dat pakte niet goed uit..wel lichte bloeding gehad maar helaas kwam t er gewoon doorheen terwijl dat niet de bedoeling is
Helaas lag alles nog niet stil en was er een folikel te zien...shit.. nog een week deca doorspuiten..ppffff. balen man
Balen zeg lillypie!! Nog een week wachten, niet leuk. Hier was alles weg en schoon. Mag vrijdag beginnen met een lagere doses gonal 150. Om overstimulatie te voorkomen. Volgende week vrijdag dan de eerste echo.
Spannend allemaal hier zeg volop in de srimulatiefase! Die decaan spuitjes vond ik indd ook enorm bot vreselijk vond ik het! Hier is gisteren me menstruatie aangebroken was zondag gestopt met utrogestan en estradiol met als gevolg al 3 dagen zware migraine en een springende ukkie van 16 maanden haha 19.06 moet ik weer komen voor de echo dan zit ik op cyclus dag 12 als het het bms dik genoeg is weer starten met utrogestan en dan een paar dagen later de cryo tp gaat enorm snel steeds dat wel! Dit keer mezelf voorgenomen niet meer voor dag 10 na de tp te testen hahaha Mel welkom in de groep enorm spannend zeg voel je al wat meer op welke dag na de tp zit je nu? Hoop op 2 streepjes voor je
Ik woensdag voor t laatst gebruikt en gister echt goed doorgebroken. .toen kreeg k meteen groen licht om te starten met deca..cryo tp gaat heel snel indd kan met 2 weken al zover zijn dmv progynova (estradiol ) en utrogestan