Spannend Pipsqueak! Suc6! Ja klopt morgen uitgangsecho. .spannend! Hopelijk dan starten met Gonal-F. .heb dr goed gevoel over..nu hard duimen dat het zo is
Nou indd mn binkie heeft weer gesprekje gevoerd met Angelique op zijn manier . .en hij zat zo hard te lachen in de wachtkamer dat Dr van den Dool kwam kijken Hahahaha! Vondt ze wel leuk zei ze en moest ie weer lachen toen ie dr zag
Hier net een telefoontje gehad! Ze hebben 1 cryo ontdooid en die is er goed doorheen gekomen dus straks om half 11 hopelijk een plakkertje aanboord! Weer de slopende 14 dagen doorheen komen en dit keer vastberaden niet vroeg te testen in ieder geval niet vroeger dan 10 dagen haha de 14 dagen zal ik niet halen
Shereen wat een goed nieuws zeg! Hier net de 1ste meting gehad en er waren er 7 goed aan de groei..en paar kleintjes maar dok was erg tevreden hiermee 7 vind ik zelf ook een mooi aantal..nu van de week weer meten.. voor nu weer verder broeden
Wat fijn shereen1987, even wat afleiding zoeken voor de komende dagen... heb je daar al een goed idee voor?
@shereen super!! Hoe is de tp gegaan verder? @lillypie mooi aantal! ik mag volgende week dinsdag de 30e weer
@shereen, goed nieuws! Duim voor een plakkerd! @lillypie mooi aantal idd, hoop dat ze goed doorgroeien! Hier rechts 8 mooie eitjes en links helaas slecht te zien. Vanavond de pregnyl en vrijdag de punctie...Pfff merk dat ik het nu wel erg spannend vind worden. Ben ook heel emotioneel en vreselijk moe. Hoop dan maandag een mooie terugplaatsing.
@lillypie wat een mooi aantal zeg! De terugplaatsing is goed gegaan hier het was een blastocyste tot nu toe zijn ze altijd blasto bij mij spannend dus heb er ook een foto weer bijgekregen en tot nu toe vind ik deze het beste eruit zien
Pipsqueek..morgen de punctie dan of niet..heel veel succes hoor.. shereen.wat gaaf die foto zeg!sterkte met het oneindige wachten
Vreselijke punctie gehad vandaag omdat ze slecht bij de eierstokken konden. Uiteindelijk zijn. Er tussen de 10 en 15 follikels weggehaald. Uiteindelijk maar 4 eitjes die bruikbaar zijn. Morgen krijg ik een telefoontje of er bevruchting is. Maandag dan de terugplaatsing. Vind het aantal weinig en ben erg bang voor geen bevruchtingen. (In mijn eerste poging van mijn dochter hadden we 10 bruikbare eitjes en maar 3 bevruchtingen) We wachten het morgen af.
@shereen mooi! Nu hard duimen voor je Emmy! @pipsqueak he jeetje das niet leuk dat je het zo pijnlijk vondt. .nu hard duimen voor bevruchtingen!
Pipsqueek..wat een tegenvaller voor je zeg dat het erg pijn deed.. Hopelijk zijn die 4 super eitjes ..begrijp je angst heel goed. . Vandaag weer voor de meting en ze zag nu 10 follikels..de punctie is voor as maandag gepland..brrrrrrr