Wauw goede score lillypie! Hier op het ellendige wachtbankje... Sinds vandaag geen buikpijn meer van de punctie en eierstokken. Verder voel ik me goed. Nog meer dan een week wachten pfffff
Mooi aantal lieke, op naar woensdag! Hier nog steeds aan het wachten. Denk dat ik zaterdag ga testen.
Hallo allemaal ik mag eigenlijk pas aanstaande woensdag testen maar afgelopen donderdag en zaterdag toch maar getest weer positieve testen wel erg licht.. maar goed vandaag weer getest omdat ik toch nog even een bevestiging wilde maar helaas weer negatief.. volgende ronde wil ik het graag zonder utrogestan en estradiol proberen voor mIjn gevoel werkt dit niet zo goed wil het graag weer eens zonder gaan proberen aangezien het toen bij me zoontje wel meteen raak was in een natuurlijke cyclus
Pipsqueek zaterdag schiet al op he?welke dag zit je dan? Vandaag 11e dag na spuiten van ovitrelle en nog een heel dun streepje zichtbaar..lang leven de action,haal er een paar en dat meisje vroeg zooo u wilt zeker weten dat u zwanger bent...had ze juist op zn kop gelegd.. Moest wel lachen uiteindelijk.. Lieke morgen weer punctie..spannend weer..hopelijk hebben ze nog een laatste spurt gemaakt.. Shereen wat raar van die testen zeg ik duim voor je dat het raak is!
Vandaag officieel ongesteld geworden.. Helaas lillypie wordt morgen terug gebeld had ook hele erge last van misselijkheid en moeheid enz.. dan wordt er verder besproken wil het dan liever in me eigen cyclus zonder die poespas
Oh jammer shereen! Lieke succes met de punctie morgen. Zaterdag zit ik 13 dagen na terugplaatsing, de vorige ook op die dag getest. Ben zoooo benieuwd. Hoe ver ben jij nu lillypie?
Oow Shereen..wat een tegenvaller zeg..bah.. pipsqueek ik zit nu op 6 dagen na terugplaatsing.. je bent wel geduldig hoor!
Dat is een mooi aantal lieke, ik duim voor een goede terugplaatsing! Hier doe ik net alsof ik geduld heb hoor.... Vind het heel moeilijk om niet al te testen, maar ben bang voor teleurstelling of de nasleep van de pregnyl. Vandaar dat ik probeer zaterdag aan te houden. Ik word wel gekk van de onzekerheid pffffff
Lieke,wat een mooi aantal..Spannende dagen.. Pipsqueek..die wachtdagen zijn echt killing he.. ik ga van heel positief naar supernegatief..Vandaag kreeg de kat een vlooienpipet en die beet in mn vingervan woede...heb ik me daar een potje zitten janken..naja
Kon me niet meer inhouden en vanmorgen getest....hartstikke negatief.... Nu last van kleine beetjes bruinbloed... over en uit dus ga ik maar vanuit.....pffffff valt me echt even heeeeel zwaar. Moet het hele riedeltje weer opnieuw, maar de vakanties zitten ertussen dus moet ook nog eens lang wachten waarschijnlijk. klotezooi.....